İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Bilgi için teşekkür ederim. + Eskiden Şirketler maliyet hesabı ile orana bakmaksızın pert karar verirdi. Artık hasar tutarı araç bedelinin %65 ine ulaşmadıkça pert olamayacak.
  3. ben bunu kaskolara zam diye okuyorum.
  4. Haberi okusaydın keşke "Tebliğle araç onarımlarında hangi durumda orijinal, hangi durumda eşdeğer veya yeniden kullanılabilir parça kullanılacağı ayrıntılı şekilde düzenlendi. Buna göre hasar gören orijinal parçanın onarılması mümkün değilse öncelikle orijinal parça ile değiştirilmesi gerekecek. Ancak araç sahibinin onay vermesi veya orijinal parçaya ulaşılamaması halinde eşdeğer ya da yeniden kullanılabilir parça kullanılabilecek."
  5. Furkan Avcı

    Ford Escort Soket

    birde biraz daha uzaktan fotoğraf çekmek yerini belirlemek için iyi olur, bu şekil tam nerde olduğu belli olmuyyor
  6. Bu büyük sıkıntı. Kaskosu devam eden ama orjinal üretimi olmayan araçlar ne olacak?
  7. Tam bir yıl sonra aynı konuda, belki 1-2 ilave ile gene kanun çıkıyor. Artık bundan sonra ağır hasar alan araçlar satılamayacak, hurdaya ayrılacak (yedek parça vs). Bu güne kadar alınıp satılan önceden ağır hasarlı olan araçların alınıp satılmasında sıkıntı yok. Aracın yaşı farketmeksizin orjinal yedek parça kullanılacak Araç değer kaybı için ayrıca uğraşmaya gerek kalmayacak, sigorta şirketi değer kaybını da hasar hesaplarken hesaplayacak. https://www.takvim.com.tr/guncel/2026/06/18/1-temmuzda-yururluge-giriyor-hasar-ve-deger-kaybinda-yeni-donem
  8. ibrahim Tiryaki

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Benim ev elektrik faturası 838 TL geldi, 21 mayıs 21 haziran arası kullanımım. normalde 400 TL falan geliyordu. 438 TL ek maliyet olmuş. Neyse fazla dillendirmeyelim
  9. Bugün
  10. Mahmut Yıldız

    Turkcell Numara Taşıma Kampanyası

    Aynısını bana 600 diyorlar
  11. Tansu Kalafatoğlu

    Turkcell Numara Taşıma Kampanyası

    Turkcell taahhütü yenilersek 40gb, 2000dk 500₺ diyor. İyi mi
  12. O.Yücel Çetin

    Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..

    Ben buradayım, takipteyim ama çok yazamıyorum sadece. 😀
  13. Sani Gerşon

    Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..

    OYC yaşıyor musun sen ya? Nerelerdesin
  14. İsa Acar

    Araç Kameramdan Yansıyanlar

    Yüreğim dayanmıyor böyle şeylere...
  15. Fatih Keskin

    Asuman

    ne yani ben gelince araba alacağım ve sol tarafını sürteceğim değişecez deyip değişmeyecekler sigortayı kazıklayacaklar gelmiyorum ben
  16. Fatih Keskin

    Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..

    Ramazan değil ama Osman buralara gelmiş
  17. Mahmut Yıldız

    Turkcell Numara Taşıma Kampanyası

    Bimcell'e geç, fırsat kolla diyon yani.
  18. Mehmet Göktürk

    Pilli Oyuncak e-308

    Sayı arttıkça tamiri de bilinir hale gelecektir. Bir kartçılar ve driver devreciler olacak (Servet Elektronik) diğerleri de bobinaj, motor bilyası değiştirme daha bi elektrik motoru sök tak işleri. Her ikisini de yapanlar çoğalacaktır. Bizi bozan ülke olarak bilmeyen kişinin bilmiyorum deyim öğrenmek için çaba sarfetmemesi. usta diye geçinenlerde tavan.
  19. Selçuk Bakış

    Turkcell Numara Taşıma Kampanyası

    En uygun ne bulunursa geçmeli, bu ay güzel bir tarife görünmüyor, 7.ayda belki avantajlı bir şeyler gelebilir ama pek umutlu da değilim.
  20. Osman Ünal

    Pilli Oyuncak e-308

    Şuraya bir kaç resim bırakayım, ayrıca biraz da yorum ekleyeyim. 1 yılın sonunda her ne kadar çok km yapmasak ta iyi kötü bir kaç fikir oluştu. Pilli araba konfor olarak içten yanmalıların çok çok üstünde, sıfır titreşim ve sessizliğe alıştıktan sonra içten yanmalı çok gürültülü geliyor. 308 genel olarak serte yakın süspansiyona sahip, kullanım esnasında hissediliyor fakat rahatsız edici değil. Yürür aksam bozuk yollarda sesli değil, sertliği hissettiriyor ama gürültülü çalışmıyor. Sertliğin bir kısmı da 215 45 18 lastiklerden oluşuyordur. Yol tutuş nerede ise mükemmele yakın. (ben standart sürücüyüm, sadece virajlarda biraz agresif olabiliyorum) Ağırlık mı yoksa lastik kaynaklı mı bilemiyorum kuru zeminde abs çabuk devreye giriyor, temiz ıslak zeminde daha iyi gibi. Henüz trim sesi başlamadı bu konuda çok titiz olmama rağmen bir şey duymuyorum. Rüzgar sesi 130 km den sonra hafiften başlar gibi. Yol sesi kabul edilebilir seviyede hızlandıkça radyonun sesini açma ihtiyacı olmuyor, yolcu ile sohbet esnasında sesini yükseltmek gerekmiyor. İlk kez cam tavanlı sunroof lu aracım oldu, benim açımdan hiç bir işe yaramadığını görmüş oldum. Hatta ilerleyen zamanlarda belki de dert olacak. Kışın ısıtma problemi yaşamadım, ısı pompası olsa da ilk anda ptc ile ısıtma yapıyor hemen ısınıyor, tüketim fena tabii. Soğutma problemi de pek yaşamadım, soğutma esnasında tüketim ısıtmada ki gibi aşırı olmuyor. 360 kamera iyi bir şey miş, özellikle benim gibi jantlarında çizik istemeyen birinin kaldırım kenarına sıfır yanaşmasına çok yardımcı oluyor. Arka çarpraz trafik uyarısı da mükemmel çalışıyor, otoparktan çıkış esnasında yaklaşık 30-40 metre mesafedeki araçları sesli olarak uyarıyor. Aynadaki kör nokta uyarısının vag larda ki gibi ayna kolunda irice olmasını isterdim. aynadaki minik led pek göze batmıyor, ama güzel çalışıyor doküman 75 metre algılama var demiş. Tabela okuma bazen arızaya düşüyor, fakat okumaya devam ediyor özellikle şehir içinde, şehir dışında hiç denk gelmedi. Sürüş asistanı aracı tam şeridin ortasında tutabiliyor şerit içinde hiç gezinme olmuyor, dur kalk özelliği de var. Ben nadir kullanıyorum güvenemediğimden. Ambiyans aydınlatma ve ekranların rengi değiştirilebiliyor. Eklediğim resimlerdeki ekranların tamamı kişiselleştirilebiliyor, ne istersen onu koyabiliyorsun, 5 er adet widget var içeriklerini değiştirebiliyorsun, ayrıca multimedia ekranın altındaki i-toogle denen dokunmatik butonlara istenen kısayol atanabiliyor. Araçta yerleşik navigasyon var tomtom dan alınma, fakat 3 aylık ücretsiz güncelleme verdi daha sonra paralı aylık 8£ gibi fiyatı var. Şimdilik aklıma gelen bunlar. Ben bu aracı uzun süre binerim diye almıştım fakat servislerin durumuna bakılınca uzun dönem için sıkıntı olabilir, aracın dilinden hiç anlamıyor gibiler, garanti içinde neyse de garanti bitince yaz boz tahtasına çevirip keyfini kaçırabilirler. Aslında arabada hiç bir şey yok, batarya-motor-obc diğer tarafı içten yanmalı araç. Bu konulara yabancı olmayan biri olarak bunların arıza yapma ihtimalinin çok düşük olduğunu bilmeme rağmen, servislerin yeterli bilgiye sahip olmamasından kaynaklı şüphelerim var.
  21. Mehmet Göktürk

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    6.3
  22. Doğan Arşiray

    Lastik Jant Uyumsuzluğu

    hayır olamaz. yani benim ölçtüklerimde böyle bir yanılma yok. büyük bir kumpas ile ölçmüştüm. yere basan desen bölümü bildiğin daracık idi.
  23. O.Yücel Çetin

    Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..

    Gösterge panelinde devir ve hız ibreleri her ikisi birden takılı kalıyor veya üst üste biniyor aracı stop etsem de devir saati düşmüyor takılı kalıyor tamiri mümkün müdür acaba bu panelin? Yenisine baktım 20K diyor. 🤦🏿‍♂️
  24. Fatih Keskin

    Minik Araba Koleksiyonu

    he güzel olmamış mı
  25. Tansu Kalafatoğlu

    Araç Kameramdan Yansıyanlar

    Dün antalya’da bi anne düşüp öldü. Çocuğu okuldan almaya gidiyrmuş https://x.com/showanahaber/status/2069417935286702566?s=46
  26. Tansu Kalafatoğlu

    Turkcell Numara Taşıma Kampanyası

    Benim de aynı. Mevcut turkcell. Ne yapmalı?
  27. Cihat Küçükay

    Araç Kameramdan Yansıyanlar

    "Bi tur bineyim abi, bunlara çok binmiştim" diyen ama ilk defa motora binen vatandaş
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...