İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Motor yağı 110 derece ulaştığında araba neredeyse kusursuz çalışıyor. Özelikle 2500 devir ve üzeri bu motorun kader noktası. Hiç geçikme olmadan akıp gidiyor.
  3. Ali Gök

    Station Wagon Siyah Mondeom

    Yok yaptığımız yol o😂
  4. Önder Özcan

    Geleneksel Sonbahar Mangal Partisi

    Yohh
  5. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Burda üzerinde çalıştığım exelden bir sayfa. Motor yağı soğuk iken oluşan geçikmeler. Egzos mavi olarak Emme Kırmızı olarak işaretlenmiş. Oldukca fazla sayıda geçikme var. Lakin motor yağı ısındırğında ve motoruda biraz devirli kullandığınızda neredeyse hiç geçikme yaşanmıyor. Bu arabaya 10w40 veya 5w40 yağ koymak performansını ciddi şekilde baltalar.
  6. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Merhaba . Engine flush , Yağ ve filtre değişimi sonrası emme manifoldu geçikmeli hata log sayısı %11'a kadar düşmüş. Daha önce bu kaçıklı vaz ayarı hata oranı motor yağı sıcakken bile %25 idi. Bu gün yaptığım 30 km test sürüşünde , bir önceki 50 km lik test sürüşüne göre Fap loglarından takip ettiğim kadarı ile neredeyse %56 iyileşme oldu demektir. Bu durumda Fap loglarının gösterdiği veriyi göz önüne aldığımızda Liqui Molly engine flush işlemi işe yaramış mı ? Yoksa yeni yağ ve filtrenin etkisinden ibaretmidir.
  7. Piyasadaki 50cclerin %90ının piston silindir hacmi farklıdır. Sektörde olan biri olarak söylüyorum motosikletler 50ccye uygun üretilmiyor bile. Üretilenler yönetmelikten kaçmak için 50cc yapıyorlar, motoru çalıştırıyorsun yürümüyor bile. Sadece rölanti
  8. Hocam çok genel konuşmuşsunuz aslında. Ben 2009 1.6 titanyum benzinli mondeo kullanıcısıyım. 200.000km yi devirdim ve ufak tefek kaprota işlerini de yaptırdım ve şuan ki görünüşü ve durumu ile hala bir çok yeni arabaya taş çıkarır. Kondisyonu olsun, motor durumu olsun çok iyi durumda. Bir çok parçası hâlâ orjinal duruyor. 500-600k civarında değeri varmış galiba şuanda ama bu paralara böyle d segment ve sorunsuz araçlar bulmak çok zor bence. Ama yeni modelleri için parçasını bulmakta zor ustasını bulmakta hele ki 2020 model ve üstü için. Yetkili servisten başka hiç kimse anlamaz ki. Çok fazla elektronik parçası var. Yani tamamen alınmaz değilde alırken biraz daha yedek parça ve ustasının olduğu modellere bakmak daha avantajlı olur diyelim.
  9. Bu konuya farklı yerden de bakmak lazım. Bence çıkarsa faydalı olur gibime geliyor. Bir bakıma iyi olur. Buyuksehir ler için özellikle. B ehliyeti ile 50lik motor kullanan çok tecrübesizler vardı. Belki biraz temizlenir. Yada yenilerin önüne geçilir.
  10. Bugün
  11. Emin Önal

    Forumun İkinci Kahramanı (Hero X-Pulse)

    Benim konuya gel, pambııkk gibi olursun
  12. Emin Önal

    İlk Motorum : Suzuki V-Strom 250

    Ben alacağım motoru aldım, rahatım Doğru. Çin malı scooter çöplüğü olduk maalesef. Hayır, bırakmam. 2017 model falan belki alınır o paraya. Sonra zincir-dişli-akü-lastik-yağ-buji-bakım derken neredeyse aynı para mal edilir. Ehliyetini al buluruz sana bir motor o zaman.
  13. Köksal Yılmaz

    Station Wagon Siyah Mondeom

    Net 30 bin kasko diye okudum
  14. Erman Uzun

    Sandık Motor

    70 80 bin farka kadar bende sandik tarafındayım ama yarın bakalım ne diyecek Keşke imkanı olsa gözüm kesiyor bu işleri ancak ne yerim ne malzemem mevcut bu iki faktörü oluşturmak için düzenli yerleşik hayata geçmiş ufak çaplı malzemesi olan bir yerim olmalı yoksa olmayacak şey değil Peki sandik motorda sorun cikma olasılığı nedir faturalu Sıfır alınan motor hukuki olarak 2 yıl garantili olur mu birsey olsa hal iddia edilir mi malum ülkede Sıfır satılan araçlarda birçok ayıp oluyor ama vatandaşın sorunu çözümsüz kalıyor
  15. Ali Gök

    Station Wagon Siyah Mondeom

    1 yıl oldu bugün kasko sigortayı yeniledi Mehmet abi net 30 bin km olmuş km 273xxx
  16. Trafiğe dahil oluyorsa ki oluyor, kesinlikle yapılmalı. 50 cc diyoruz, teker yaparak geziyorlar. Adamlar motoru almadan hangisinin hacminin daha kolay/ucuz artırılabileceğini araştırıyor. Çevremde çok var. 50 cc diye alınanların büyük çoğunluğu 50cc değil artık 70-80 le giden bir motor üzerindeki sürücü ile birlikte ciddi hasara sebep olabilir ama sadece araca vereceği hasar olarak bakılmamalı, bir yayaya çarpması ve yaralanmasına sebep olması durumunda hastane masrafları? Abi yan yana seyir halinde üzerime gelen aracın şoför camı patlamış, kapısı ezilmiş ve delinmiş, ön çamurluğu yine ezilmiş, aynası kırılmıştı. Hızımızda çok düşüktü. 125 cc motor ile verdim bu kadar hasarı. Ben ayaklığı açıp motordan indim ve araç ile motor arasın da sıkışan bacağımdaki hafif yumuşak doku zedelenmesini saymazsak hiç bir şeyim de yoktu. Bilemedim yani Doğru yerden doğru bir kazada işler çok değişebilir.
  17. Ahmet Çankaya

    Sandık Motor

    kendin yapma imkanın olsa rektefiye yap derim de.. usta ve eski ile uğraşmaktansa sandık motor daha mantıklı geliyor... en azından fiyat bile baştan belli olur...
  18. İlkay Başaran

    Sandık Motor

    Yani tabi evin ekonomisine bağlı ama çok sarsmayacaksa ben olsam sandık motor takardım. Usta alt taraftan şu çıktı der ve rakam yaklaşırsa ve istediğiniz gibi de olmazsa gibi senaryolar da var. Bana kolay tabi buradan yazmak. Şöyle diyeyim 50 60 bin tl ark olacaksa hiç düşünmez sandık motor olayına girerdim. Belki çıkan motoru da satarsınız gelir olur?
  19. Özgür ÇETİNKAYA

    Togg Satışları Yavaş mı İlerliyor?

    Eylül ayı soğukluğu...
  20. Erman Uzun

    Sandık Motor

    İşte abi alta bakılıp karar verilecek çok büyük bir meblağ olursa sandik motor daha makul gibi ama kaç tl farka bu değer birde kalan motor ne yapılır satılıp maliyetten azaltılır mi Arada 100 fark var çok degil mi yani o riske değer mi daha önce başıma hiç gelmedi bu isler
  21. Ü.Emre Kartal

    Sandık Motor

    Motoru söktürsen en iyi ihtimalle 3-4 gün arabasız kalacaksın. Üstüne sürekli eklenebilecek bir liste ihtimali olacak. Masraf olarak 100-150 çıkar zaten. 200-250 ye motor alıp 50 civarı da evrak işi işçilik vs desek ortalamada 270-280 civarı yapar. Eski motordan da parçaları değerlendirseniz, maliyeti düşüşürsünüz.
  22. Erman Uzun

    Sandık Motor

    Revizyon ile sandik arasında 100 fark varsa peki deger mi daha netlesmedi ama fikir alıyorum şuan
  23. Köksal Yılmaz

    Forumun İkinci Kahramanı (Hero X-Pulse)

    Konuyu birinci Hero sanıp aslında ikinci olduğu fark etmem Hayırlı olsun güle güle kullan Emre, gergin olmayan motor görmek ne güzel
  24. İlkay Başaran

    Sandık Motor

    250 ye sandık motor varsa ben olsam hiç revizyon ile uğraşmam.
  25. yazlıkta komşu da var 50 diye aldık 125 lik çıktı al kullan diyor kasko olmadan olmaz diyorum kafa kaldıra kaldıra gidiyor
  26. Çağlar Bayur

    Forumun İkinci Kahramanı (Hero X-Pulse)

    broşüre bunu yazslaar satışı %10 artar garanti
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...