İçeriğe Yönlendir

Focus 1 - 1.6 Motor Modifiyesi


Melih Uyar

Recommended Posts

Melih Uyar

arkadaşlar bizim 1.6 litrelik focusa max 5000ytl lik hangi motor modifikasyonları yapılabilir kaç bg elde edebiliriz

Yorum bağlantısı
Cansel Kansu

2.0 tdci motor ve tesisat alınır. engine implant yapılır. keyifle binilir. 145 hp 300 küsür Nm olur.

Yorum bağlantısı
Uğur Koçyiğit

bu araca bu tarz bir modifiye yapmak bence mantıklı değil,kazanılacak güç harcanan paraya değmeyecektir,bence bu tarz bir modifiye için focus sport trend 2.0 daha uygun olur

senin araç için yapabileceklerin ,dereceli egzantrik,kat iptali,komple spor egsoz sistmemi,spor filtre,çip, bunlarda oldukça yüksek maliyetleri olan şeyler

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Motorlarınızı ellemeyin.. 1,6'nızı satın, daha ucuza 2,0 alın.. Ne yapacaksanız 2,0'a yapın yaptığınız değsin..

Yorum bağlantısı
Cem Akbulak

5000 lira az para değil yani.araban kaç model bilmiyorum ama o parayı vereceğine 2-3 yaş daha modelli ve 2.0 litre sportrend focus alırsın paşa paşa binersin daha da güç ve tork isterim dersen ona modifiye yaparsın çünkü bu 1.6 lara düşük basınçlı turbo bile şaibeli görünüyor

Yorum bağlantısı
Ahmet Sayılır

turbo ile %50 guc artısı sağlanıyor ama burda herkesın tekrarladığı motor parcaları ve dayanıklılık konuları var...

amma rakam biraz daha artırılırsa forget lerle falan bişiler yapılabilir tabiki

Yorum bağlantısı
Okyay Pay

bence 106 gti al nasıl istersen ,neresini istersen oyna , arabanın içine koku taksan beygiri artıyor :unsure:

Yorum bağlantısı
Cem Akbulak

Ama diyorsanki ben ayna mahruti oranını değiştirecem, arabayıda 300 kg hafifleteceğim o zaman 130 da yeter...

araba da 300 kg.hafifleyince o zaman da güvenlik azalacak falan filan...
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

1,6 100 hp'ye 5000 lira harcasanız ancak 130 hp alırsınız heralde..

1,6'ya 5000 lira harcayıp 130 hp almaktansa, 1,6'yı 17000 liraya satıp aynı paraya 2,0 araç almak mantıklı geldiği için yazmıştım ben..

Amaç güçse mantık bu.. Amaç modifiye ise bilemem..

Yorum bağlantısı
Ali Türkmen

1,6 100 hp'ye 5000 lira harcasanız ancak 130 hp alırsınız heralde..

1,6'ya 5000 lira harcayıp 130 hp almaktansa, 1,6'yı 17000 liraya satıp aynı paraya 2,0 araç almak mantıklı geldiği için yazmıştım ben..

Amaç güçse mantık bu.. Amaç modifiye ise bilemem..

Kesinlik ile +10 :unsure:
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

2.0'ın artılarında birisi bu ağırlık konusu, Neredeyse 1,6 ile aynı ağırlığa sahip..

Diğer bir artısı ise kısa oranlı vitesleri..

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Mehmet abi cc kalsın motoru alıyım senden olurmu , yok yahu bu olmadı cc ı de alıyım :unsure:

Vites kutusunu, diferansiyeli, 6'lı cd changeri (Mertol şimdi pişt der bana) ve yol bilgisayarını da istersin sen şimdi.. :unsure:
Yorum bağlantısı
Cem Akbulak

niyekine? Ağır araba daha güvenli değil aksine daha daha güvensizdir... Freni zor tutar, akselerasyonu daha kötüdür, çok yakar vs vs vs...

yani senin c-max benim eski broadway den güvensiz öyle mi?
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

2.0 = 1-3.46, 2-2.13, 3-1.44, 4-1.02, 5-0.76, geri-3.46

1.6 = 1-3.58, 2-1.93, 3-1.32, 4-0.95, 5-0.76, geri-3.62

Yorum bağlantısı
Cem Akbulak

Şöyle desek daha mantıklı C-max ın orgınali ile koltukları , istepnesi kısacası üzerindeki fazlalıklar sökülmüş C-max arasında hertürlü hem hızlanma hem durma konusunda epeyi bi artı vardır hemde epeyi artı .

Sizin karşılaştırma yaptığınız ne teknoleji ne aerodinamik yönden bir araçlar değilki

elbette aynı araçlar değil onu ben de biliyorum.peki savrulma konusundaki fikirlerinizi öğreneyim o zaman?
Yorum bağlantısı
Cem Akbulak

araç hafifletmek ilk olarak yapılması gereken modifikasyondur ve tabiki profesyonel anlamdaki modifikasyondan bahsediyorum.

evet profesyonel anlamdaki modifikasyondan bahsediyorsunuz
Yorum bağlantısı
Cem Akbulak

Ben sadece ağırlık konusunda kafama yatmayan ve belki de yanlış bildiğim bazı sorulara cevap arıyordum ama konuyu bişey ispatlama noktasına nasıl getirdiniz anlamadım.Neyse açıklamalarınız için teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik

Daha önce de tartışılmıştı. Yol tutuşta ağırlık önemli midir diye. Sonuç: asıl önemli olan aracın fiziksel yapısı olarak anlaşmıştık galiba. Yani 770 kiloluk lotus elise 1.8 motorla 237 km hıza ulaşır,viraja 160 la girer savrulmaz fakat 5 küsür litrelik şeroki en fazla 180 e çıkar,120yle girdiği virajın sağından soluna dairesel çizikler bırakır vs vs vss.... gibi felan filan.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Diğer bir +sı ise sanırım performansı ile orantılı vergisi ? Hı?

Evet.. Bu durum senin patron için bir + teşkil ediyor.. :unsure:
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...