İçeriğe Yönlendir

Fusion performansı


Beyhan Yılmaz

Recommended Posts

Hakan Gürsu

Forumda otomatik Fusion kullanan varmı.? Ben bu aractan alma niyetindeyim 1.6 100bg 1085 kg da iyi performans verir diye düşünüyorum ne dersiniz.

Fiesta, Fusion ve Focusda kullanılan klasik 4 ileri otomatik aynı otomatiklermidir.Focusun triptoronic modunu saymazsak.

Yorum bağlantısı
Bahadır Görgeç

Arkadaşlar yukarıda behseldildiği gibi fusion belli hızlara ulaşa biliyor ama bu hizlarda aracın tasarım özelliğinden dolayı güvenlik oranı düşüyor.

Her nekadar virajlarda yatmıyor,savrulmuyor v.s desekte yolların yapımında bilgili ve ehil kişilerin görev almamasından dolayı viraşlarda eğim ,vb(kurp) hesap hataları ve yapım aşamasından kaynaklanan hatalar (gözle görünmeyen ) ve araç hızı ,yoldaki cizgisi, ağırlık merkezi gibi araçla ilgili donelerin bir araya gelmesi ile DÜNYADAKİ BÜTÜN ARAÇLAR ŞARTLARIN GERÇEKLEŞMESİ SONUCU DEVRİLİR, TAKLA ATAR V.B ŞEYLER VİRAŞLARDA BAŞINA GELE BİLİR.

Lastik meselesi ise T,H v.b sınıflar lastiğin malzemesi ile ilgilidir.Özel lastikler hariç seri üretim lastiklerde T,H v.b olması lastik izini değiştirmez. Acak lastiğin ısınma ,sürtünme,savrulma gibi etmenlere karşı dayanıklılığının değişmesi ve hız arttıkça değişen bu faktörlerlere karşı dayanımını artırır ve azaltır.

Yorum bağlantısı
Onur Demir

Yaklaşık 5 yıldır bu arabayı kullanıyorum. Artık her bir vidasına kadar ezberledim :D

Bahsi geçen konuları devrilme takla atma vs. tartışıyoruz ve bende istemeden konunun içine girme gereği hissediyorum :)

Aracımdaki lastikler conti premium contact2. yağmurda daha bir kere ABS ye girdiğini hatırlamam ki düşünün izmirin asvaltı kaymaktır (çukurları saymazsak :) )

Bilmeyenler için söylüyorum. Şasi, Alt takım, amortisör, yay vb. şeyler fiestayla birebir aynıdır aynı parçaları kullanıyorlar. Aradaki fark sadece kaporta aksamında 3-5cm uzunluk genişlik, Kısacası "SAC" ve iç aksam "PLASTİK"

Fiesta sınıfının en iyi yol tutan aracı olurken Fusionu yerden yere vurmak nekadar mantıklı 3-5cm SAC farkıyla Fusion 2. olur ozaman. Hız yapmak tehlikelidir. Bunun bende bilincindeyim yapmıyorumda artık zaten. Ama ister istemez otobanda, araç sollarken, yokuş aşağı gibi nedenlerden limitler zorlanabiliyor. Sert virajlara girilebiliyor.

Araç plastik aksam ve fiesta şasisi üzerine oturtulmuş farklı bir karoser olduğu için aradaki boşluklardan ve tam anlamıyla ayarlanamıyan uzatılarak yapılan işlemler yüzünden SES "-" si çıkıyor karşımıza. Fiesta Takur tukur sarsıntılı gittiği zaman vay be kutu gibi araba yola oturuyo bak deniliyor. Fusionu insanlar böyle azcık konforlu olsun yüksek olsun diye aldıklarında fiesta gibi birşey hatta dahada seslisini bulunca hayal kırıklığına uğruyorlar. Bence arabadan ne istediğinize bağlı. Ama şukadarını söylemem gerekirse; olmadık masrafları zaten yapıyoruz. 300-350TL lik bir 30mm yay (VOGTLAND) masrafı ile hem zaten çok fazla olmayan konforu daha kötü yapmadan, Fiestadan; Daha hızlı, Daha Geniş ve daha iyi yol tutan bir araca sahip olursunuz.

Yorum bağlantısı
Önder Başböyük

anlamadıgım sey arac sanki çok yuksek bir sürate çıkmış gibi konusmanız xxx çok fazla bir hız değil ki zaten normalde de otobanda 120-130 km/h da gidiliyor. ayrıca ben fiestadan önceki honda civic 1.6 ies 120 hp ile 3.vites ile 160 km/h- 4.viteste ise xxx km/h görüyordum.

Yorum bağlantısı
Önder Başböyük
Önder bey hızın yüksekliği değil trafik kurallarına aykırı olması yasağın sebebi...

hız savunmuyorum

konu fusion'un performansı

ben sadece xxx km/h'a çıkmanın bir performans göstergesi olmadıgını söylemeye çalışıyorum.

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2
hız savunmuyorum

konu fusion'un performansı

ben sadece xxx km/h'a çıkmanın bir performans göstergesi olmadıgını söylemeye çalışıyorum.

Forumlarımızda trafik kanunun belirlediği hız limitlerini aşan hızlardan bahsetmek, sebep her ne olursa olsun yasaktır.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...