İçeriğe Yönlendir

230000 km bakımı


Hakan Arslan

Recommended Posts

Hakan Arslan

Sevgili arkadaşlar aracım 230000 km de genel bir bakım yaptırmak istiyorum.Aracı 220000 km de iken almıştım triger kayışı, baskı balata gibi parçalarının değişip değişmediğini bilmiyorum.sorunsuz bir şekilde binebilmem için neler yaptırmalıyım.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Triger kayışı daha önce değiştiyse bile tekrar zamanı gelmiştir.. Belki ikincisi de değişmiştir.. Araç hakkında eski sahibinden bilgi edinmeye çalışın..

Yorum bağlantısı
Hakan Arslan

ben en iyisi dediğiniz gibi iyi bir ustaya gösterip onun kararına bırakayım eski sahibinden sağlıklı bir bilgi alabileceğimi sanmıyorum teşekkürler

Yorum bağlantısı
Melih Uyar

abicim triger kayışı öyle bakmakla anlaşılmaz ki en iyisimi değiştir gitsin

Yorum bağlantısı
Hakan Arslan

parça alıp sanayidemi yaptırmalıyım yoksa otokoça mı götürmeliyim aracı,ücret konusunda acı tecrübeleri olan arkadaşlarım var otokoç un sokağından bile geçmiyorlar.Forumlardan takip ettiğim kadarıyla triger kayışı değişimi sonrasında yaşanabilecek olumsuzluklar düşündürüyor beni...

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

İyi usta nerdeyse oraya git.. Serviste ise servise, sanayide ise sanayiye..

Yorum bağlantısı
Serkan Öz

İşi bilen bir ustaya giderseniz sorun çıkacağını sanmıyorum, serviste çalışıp emekli olan ustaların falan açtığı tamirhaneler oluyor, öyle bir yer bulursanız tam süper olur kanımca.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

iyi de.. şimdi 100 lira vermezsen, bozulunca 200 vermen gerekiyor..

Tabi ki bozulduğunu conta yakmadan farkedersen..

Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz

Benzinli motorun ömrü 400 bin, dizelin 300 bin demişti dün Reno plazadaki satıcı. Eğer öyle ise, 230 bin daha yolu ancak yarılamış, tabi bakımlar vs. zamanında yapıldı ise. Bende Focus varken bakımları Otokoç'ta yaptırıyordum, oldukça memnundum. Biraz indirimle özel servis fiyatına iş yapıyorlardı. Önceden fiyat almak, indirim konusunu konuşmak ve eğer yağ değişecekse eski terminalin oradan yarı fiyatına alıp onu koydurmanız şartı ile Otokoç'u tavsiye ederim.

Yorum bağlantısı
Levent Eksen

Selocan, devir daim poması ve gergi bilyasını değiştirebilmen için triger kayışını sökmen gerekiyor. Bu da 100-150 lira işçilik demek. E hazır sökülmüşken ikinci kez işçilik vereceğine malzemeye para ver kafan rahat olsun işte.. Devirdaim pompasıda zaten 100-150 bin arası mefta oluyor...

O zaman benim iş belli oldu... 2001 Focus Ghia, 88.000 kmde, triger+gergi bilyası+devirdaim değiştiricez demekki.. belki 100bine gelmeden satarım ama, alan adama hayrımız olsun şimdiden :rolleyes: hem benimde içim rahat olur..

Yorum bağlantısı
Hakan Arslan

yedek parçaların alınması için şener oto isimli internette gördüğüm bir yedek parçacı var fiyatları uygun gözüküyo,siz ne dersiniz? parçaları nereden alabilirim?Malum Eskişehirde ford yedekçileri var ama fiyat olarak internette verilen rakamlarla ciddi farklar var.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...