İçeriğe Yönlendir

Aracı Aldığım Firma Anket Göndermedi!


Bayram Bekman

Recommended Posts

Bayram Bekman

5 ay once aldıgım aracın hala anketı elıme gecmedı!

formda bunun kesın olması gerektıgını okumustum! acaba onları sıkayet edecegımı bıldıklerı ıcın mı gondermedıler?

arayıp sordum,tabı tabı gelır dedıler,ama ortada ne anket var nede yasılı bır kagıt!!

konu ıle ılgılı bılgı verebılecek arkadaslarımın onerılerını beklıyorum..

ayrıca sıkayetımı kabul edecek bır ust makam varmıdır acaba?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Bence gelir Bayram..

Duygularının iyice oturmasını bekliyorlardır..

Yorum bağlantısı
Bayram Bekman

aracımı 5 ay once adı gecen fırmadan bedelının tamamını odeyerek satın aldım!gecen sure zarfı ıcerısınde bırde kaza gecırdım!

aracı sattıktan sonra gereken ılgıyı gostermedıklerı ıcın arayıp ve mail atıp sorunlarımı paylastım.ancak etkılı olmadı,sadece telefon acarak musterı memnunıyetı saglanabılecegını de nereden cıkardılar bılmıyorum ama baska bısey yapıllmadı!aracımın kaza sonrası teslımatı zaten baslı basına bır olay;aracın teslım kagıdında pasta ve cıla yapıldı yazıyor,usta da aynı seyı soyluyor ama kaput uzerındekı kus kakası oldugu gıbı duruyor!!gosterdıgımde de a aa,unutmusuz 15000km.bakımında yaparız denıyor!

zaten memnun olmadıgım bır yere 2 sans verdım,ustelık evıme 2km.'lık servıs dururken,ben 40km. katettım! 15000km. bakımı ıcın benı kendılerıne mecbur etme hakkını da nereden buldular?

servısten cıktıktan 1 ay sonra arayıp sorunum olup olmadıgını sorduklarında,once anlatmak ıstedım ve bırkac sey soyledım,ancak 'sızı servısımıze beklerız'dedıklerınde ,aslında hıcbırseyın degısmedıgını anladım!

zaten gıtsemde aynı muameleyı yapacaklarını,adı gecen servısle, basımdan gecen tecrubelerıme dayanarak anlamıs bulunuyorum!

benım hakkım olan degerlendırme anketını neden gondermedıklerını sımdı daha ıyı anlıyorum!

bunu burada paylasmamın sebebı baska tuketıcılerınde aynı haksızlıga ugramaması ıcın,dogru secım yapmalarını hatırlatmaktır....

mehmet abı oturmus mu duygularım??? yukarıdakı metnı sıkayet olarak gonderdım!! artık tum ınt.kullanıcıları gorecek..gerısınıde onlar dusunsun!!

Yorum bağlantısı
Bayram Bekman

o sıkayet dılekcesının baslıgında kalmıs kopyalarken...

sahsuvaroglu ford ...

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
mehmet abı oturmus mu duygularım???

Bayaa oturmuş Bayram.. :nazar:

Yorum bağlantısı
Önder Sezgin
benım hakkım olan degerlendırme anketını neden gondermedıklerını sımdı daha ıyı anlıyorum!

Bayram Bey,

Aracı ilk aldığınızdaki anket satıcı firma tarafından yollanmaz. Direkt olarak İngiltere Ford merkezinden gelir. Yani bayinin anket yollanmasını engellemesi söz konusu değil. Belki Bayi - Otosan - Ford UK arasında yazışmaların veya evrak gidiş gelişlerinin uzamasından kaynaklanmıştır. Ancak siz yine de şikayetlerinizi Ford Avrupa'ya maille bildirebilirsiniz sanırım.

Yorum bağlantısı
Bayram Bekman

önder bey yonlendırırsenız cok sevınırım.. mail adresı falan varmı sızde?

Yorum bağlantısı
Sami Aktaş

O kağıt bana da geç gelçmişti.Hatta hediye de göndermişlerdi beraberinde.Şemsiye, fener vs....

Yorum bağlantısı
Bayram Bekman

o anket bı gelsın bana...

fenerle samsıyenın yerını hasırladı o servıs zaten!!!! :nazar:

Yorum bağlantısı
Bayram Bekman

tr icinde her yere!

ford otosan'a-sıkayetım var.com'a-

Yorum bağlantısı
Gülin Sancak

Maalesef sikayetvar.com sağlıklı çalışan bir site değil. Sorununuzu oraya yazdığınızda, şikayetçi firmadan biri herhangi bir şey yazdığında (çözüm dışında) sorununuz çözülmüş gözüküyor :nazar: Bu da o firmaya artı olarak gözüküyor. Çözüme kavuşmuş gibi işlem görüyor. Bildiğim kadarıyla Ford cevap bile yazmıyor :nazar:

Yorum bağlantısı
Bayram Bekman

ford england' ıle gorusme saglamaya calısıyorum!!

Yorum bağlantısı
Haluk Şahiner

şahsuvaroğlu ford o anket formu gelince aman bizim hakkımızda iyi şeyler yazın diye defalarca tembihlemişti. takılırsanız gelin beraber dolduralım falan bile dediler :)

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

arabanızı şahıs yani kendi üzerinize aldınız ise form mutlaka gelir.adres değişiliği falan varsa etkili olabilir.ancak şirket üzerine alınan araçlara form gönderilmiyor.benim fiestaya geldi, doldurup gönderdim sonra servis için bir tane daha geldi onuda gönderdim sonra da araç duruyormu memnunmusunuz diye bir daha geldi onu göndermedim yoksa mektup arkadaşı olacaktık uk.ford ile.ancak ortağımın c-max i şirkete kaydettirdik onun için hiç bir şey gelmedi.sizde öyle bir durum varsa ondan olabilir.bu arada hediye kutusundan çıkan anahtarlık baya bir güzel hala kullanıyorum.teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Bayram Bekman

yok abıcım arac benım uzerıme...

elıme gecınce tum zehrımı ıcıne akıtıcam!

aracı satana kadar dayı,,,,

sonrasında ..yı !!

Yorum bağlantısı
Önder Sezgin
önder bey yonlendırırsenız cok sevınırım.. mail adresı falan varmı sızde?

Kusura Bakmayın,

Bayram tatilinde Ankara dışındaydım ve foruma bakamadım. Elimde herhangi bir adres yok ama, bir fırsatım olduğunda bulmaya çalışırım.

Yorum bağlantısı
Bayram Bekman

ben dıngıltereye bı mail yolladım,arefe gunu!! bakalım yerını bulduysa,cok umıtlıyım!!

en azından cevap yazacak kadar markalarının arkasındadırlar!!

eger gelmezse mesaj gıtmedı dıye dusunup, e.mail ortamını daha ıyı bılen bırıyle yollarım!

Yorum bağlantısı
Önder Sezgin

Sevgili Bayram,

Yazdığın şikayet mektubunu şu adrese postala istersen...

Ford Customer Relationship Centre

PO Box 4430

Coventry

CV3 9BH

England

Aslında en güzeli senin bayiye ve Otosan'a bir e.mail yollayıp, aynı mektubun Ford Avrupa Merkezine de yollanacağını söylemen. İnan paçalarının nasıl tutuşacağını göreceksin. Müşteri memnuniyeti hiç bizdekine benzemez oralarda. Adamı Ford bayisi olduğuna, olacağına pişman ederler.

Mail için de https://www.consumer-connect.com/Eprofile/F...ndom=1434622653 adresinde açılacak sayfaya giriş yapmak gerek ancak user ve pw istiyor, üye olmak ve yazışmak için epey uğraşman gerekebilir. Ben üye olmayı filan denemedim, o nedenle oradan sonra neler yapman gerek bilmiyorum. İngilizcen çok sağlam değilse, hiç uğraşma yukarıdaki yolu dene. :blush:

Yorum bağlantısı
Bayram Bekman

onder bey ılgınıze cok tesekkur ederım!!

ben otosan ve yetkılı servıse sıkayetımı bıldırdım!ancak sızın de dedıgınız gıbı,bır kerede blöf yapacagım!

yıne bı ılgı goremessem o zaman,ıyı derecede ıng. bılen uls.ar.satıs sorumlusu arkadasımında destegını alarak yuklenıcem karsı tarafa!!

Yorum bağlantısı
Bayram Bekman

aracımı aldıgımda ,sonradan adresıme gonderılecegı soylenen anket henuz elıme ulasmadı!5 ay gecmesıne ragmen!!

konu ıle ılgılı bırımın,mail adresıme bılgılendırme mesajını gondermesını rıca ederım..

talebım ısleme alınmadıgı taktırde asagıdakı adrese mektup atarak memnunıyrtımın saglanmasını talep edecegım!!

Ford Customer Relationship Centre

PO Box 4430

Coventry

CV3 9BH

England

saygılar..

(lutfen mail atınız,tel.gorusmelerını reddedecegım)

Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Cengiz Yılmaz
arabanızı şahıs yani kendi üzerinize aldınız ise form mutlaka gelir.adres değişiliği falan varsa etkili olabilir.ancak şirket üzerine alınan araçlara form gönderilmiyor.benim fiestaya geldi, doldurup gönderdim sonra servis için bir tane daha geldi onuda gönderdim sonra da araç duruyormu memnunmusunuz diye bir daha geldi onu göndermedim yoksa mektup arkadaşı olacaktık uk.ford ile.ancak ortağımın c-max i şirkete kaydettirdik onun için hiç bir şey gelmedi.sizde öyle bir durum varsa ondan olabilir.bu arada hediye kutusundan çıkan anahtarlık baya bir güzel hala kullanıyorum.teşekkürler.

Ben birseneyi aşkın süredir bekliyorum hala gelmedi.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...