Halil İbrahim Koray 19 Ekim 2007 Paylaş 19 Ekim 2007 eski kasa mondeolarda modifiye yapan arkadaşlar yaptıklarını paylaşırlarsa sevinirim. Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 19 Ekim 2007 Paylaş 19 Ekim 2007 Halil Bey merhaba .Bende bir ford mondeo kullanıcısıyım .genel anlamda modifikasyona biraz soğuk bakıyorum orjinalliği bozduğuna inanıyorum Ama mondeoda yine pek modifikasyona sıcak bakmamakla beraber tomponlara ön ızgarada , eksoz çıkşlarında uygulamalar yapılabilir nette gezerken alman menşeli adreslerde bu gibi uygulamalara rastladım .lastik ebatları ve yanı sıra canttada paralel değişimler yapılabilir. motorda çip uygulamasına da gidilebilir ama motorda ki bu uygulamanın gerçekleşmesi ihtimalini bilemiyorum.tabi iç dizayn daki değişiklikleri de unutmayalım koltuklarda ve paneldede uygulama yapılabilir.saygılar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ekim 2007 Paylaş 19 Ekim 2007 94 hb mondeo almıştım rengi bordo idi. şahsen bordo rengi sevmediğimden bu renkli araçta bile neler yapabilirim diye işe başladım.iyi bir fiyata almıştım ve servis çalışanı olarak bir takım imkanlarım vardı. maalesef resimleri hiç yok bu eski arabamın ama yapılanlar: motor revizyonu (sıfır toleranslı piston silindir yapıldı) 3 ay sürdü parçaları bulmak(oktaykan a gıyabında teşekkürler) mekanik ne varsa yenilendi katalitik söküldü yerine basınç kaybı olmaması için susturucu takıldı. krank taşlanarak hafifletildi. tüm bu ana 3 işlem = 142 ps (dinamometre ölçümü ile) 2 anfi (türkiyede bulunmayan harward ki hala bu anfiler yeni aracımda takılı) 2 çift gerçek 6985 + 2 adet 301 pioneer woofer 9500 teyp + 6500 eq + 6 lı cd changer tüm müzik sistemi montajı sonucu araç 2.5 cm kendiliğinden alçaldı amortisörler %25 sertleştirilerek takıldı ön amortisör arasına kule gergisi takıldı ( el imalatı) 4 adet F! serisi oz jant 205/55/15 lastik ile takıldı orjinal ford rs plastik marşpiyel takıldı ön far içi sararan plastikler çıkartıldı camlar artık piyasada bulunmayan siyah noktalı film ile kaplandı. bu filmin özelliği kendindne rengi olmayıp takılan aracın rengine göre cama bir ton vermesidir. mesela gri araca takınca mavi tonunda dururken benim bordo aracımda sarı yeşil tonu gibi göz yanılsaması yapıyordu. sonuç= gören bir daha dönüp bakardı ve yol tutuşu mükemmeldi. 7000 devire kadar tırmanma isteği hiç kesilmeyen bir motordu. 1 Yorum bağlantısı
Armağan Aral 19 Ekim 2007 Paylaş 19 Ekim 2007 bence 17"jant +süspansıyon ve yaylar degiştirilerek alcaltma+kapı cıtalarını gövde rengı +güzel cam filimleri+egzos yapılabılecek en sade ve şık görünüm için yeterlı bilmem aksini düşünen varmı Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 19 Ekim 2007 Paylaş 19 Ekim 2007 bence 17"jant +süspansıyon ve yaylar degiştirilerek alcaltma+kapı cıtalarını gövde rengı +güzel cam filimleri+egzos yapılabılecek en sade ve şık görünüm için yeterlı bilmem aksini düşünen varmı katılıyorum.fazlasına pek gerek yok Yorum bağlantısı
Halil İbrahim Koray 20 Ekim 2007 Yazar Paylaş 20 Ekim 2007 (düzenlendi) Önerileriniz için herkese teşekkür ederim.Benim aklımda birde eski lagunalarda olan arka bağaj üstündeki spoylar(yanlış yazmışta olabilirim)dan takmak hiç raslamadım ama olabilirmi .Tabi HB olanlara. Lagunalarda çok hoş duruyor da. 20 Ekim 2007 tarihinde Halil ?brahim Koray tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Levent Eksen 23 Ekim 2007 Paylaş 23 Ekim 2007 (düzenlendi) Ben beklenmeyeni veren arabaları seviyorum, kendini belli etmeyen arabaları, bu konuda favorim Volvo 850-R SW herkes onun aile otombili olduğunu bilir ama kime ona bulaşamaz Biz S70 T5'e bulaştık, nasıl gidiyo görelim diye İyi gidiyomuşş.. 23 Ekim 2007 tarihinde Levent Eksen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Ekim 2007 Paylaş 29 Ekim 2007 valla yaptırdığım ilaveler ve mekanik çalışmalarda maddiyat elbette önemli idi ama daha önemlisi dost çevremizin elinden geldiğince titiz ve hassas bir teknik çalışma yapmasıydı. araçta ellenmedik yer kalmamıştı. yukarıda yazdıklarım ana çalışmalardı. mesela motor kulakları grup N tipi yapılmıştı. ilk kalkışlarda inanılmaz fark ediyordu. kafa sağa sola gezmeden ok gibi ileri doğrultuda fırlıyordu. motor kulak modifiyesini çoğumuz herhalde ilk defa duyuyordur 1 Yorum bağlantısı
Emre Gizlenci 21 Ekim 2008 Paylaş 21 Ekim 2008 valla yaptırdığım ilaveler ve mekanik çalışmalarda maddiyat elbette önemli idi ama daha önemlisi dost çevremizin elinden geldiğince titiz ve hassas bir teknik çalışma yapmasıydı. araçta ellenmedik yer kalmamıştı. yukarıda yazdıklarım ana çalışmalardı. mesela motor kulakları grup N tipi yapılmıştı. ilk kalkışlarda inanılmaz fark ediyordu. kafa sağa sola gezmeden ok gibi ileri doğrultuda fırlıyordu. motor kulak modifiyesini çoğumuz herhalde ilk defa duyuyordur çağlar bey motor kulak modifiyesinden bahsedebilir misiniz biraz çok merak ettim... hazır ön taraftaki kulak kırılmış, değiştirmeye niyetleniyordum... bu arada aracın içinde ön göğüsü komple değiştirmeye hazırlanıyorum içinde kırık parçalar olduğunu tespit ettik. segmanlardan yana bir problem yaşarmıyım? araç içindek seslerden hiç hoşlanmıyorum da... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ekim 2008 Paylaş 21 Ekim 2008 Göğsü komple değişmeyi açarmısınz? Oradaki segman olarak adı geçenler, plastik geçme vida bağlantısına benzer, kırılmışsa da iyi bir elektrikçi den temin edilir. Motor kulak modifiyesi için öncelikle sağlam 94 modellerde gelen kulakçık lazım. Yeni kasalardakiler de farklı geliyor, amacı: motorun gaz verince esnememesi, konforu törpülüyor tabiiki. Yorum bağlantısı
Emre Gizlenci 23 Ekim 2008 Paylaş 23 Ekim 2008 (düzenlendi) ben aracın iç göğsünü komple değiştirmeyi düşünüyorum gerçi bulacağım yine çıkma olacak içinden fazlasıyla ses geliyor çok rahatsz oluyorum... tavsiyeleriniz varsa uygulayabilirm. segman derken göğüs sokülüp takıldığında tıkırtı yaparmı sonrasında ve titreme merak ediyorum. bir arkadaşım bunların olabileceğini söyledi... motor kulaklarında esneme olmamasının motora bir zararı varmıdır acaba? benim araçta tamponun arkasında önde duran kulak kırık 200 ytl istedi parçacı. acaba fazla mı bu fiyat? diğer kulaklar 60-80 arası değişiyor... 23 Ekim 2008 tarihinde Emre Gizlenci tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Ekim 2008 Paylaş 23 Ekim 2008 Benimkinin motor kulağı 400 lira.. çıkmasını 180 liraya buldum ama almadım henüz... Yorum bağlantısı
Emre Gizlenci 23 Ekim 2008 Paylaş 23 Ekim 2008 eeee ben hemen alıp taktırayım o zaman.... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Ekim 2008 Paylaş 23 Ekim 2008 Seninki hangisi.. Benimki üst sağdaki... Triger tarafındaki... Yorum bağlantısı
Emre Gizlenci 23 Ekim 2008 Paylaş 23 Ekim 2008 ön tarafta tamponun arkasında kalan kulak. Yorum bağlantısı
Malik Dağlı 16 Haziran 2009 Paylaş 16 Haziran 2009 Motor kulağı nedir? Ne işe yarar? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Haziran 2009 Paylaş 16 Haziran 2009 Motoru şasiye bağlayan parça... Yorum bağlantısı
Recommended Posts