İçeriğe Yönlendir

Offset meselesi ?


Yiğitcan Coşar

Recommended Posts

Cihan Yetişken2

Senin araba taksiden ziyade jip gibi olur o zaman..Hatta biraz da yükselt tam olsun :s Bu arada hakikaten piyasada ne focus taksiler görüyorum tekerler dışarda geziyor adamlar :s

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Ben anlamadım...

Ofset küçüldükçe jantın içeri girmesi gerekmez mi... ?

Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz
Ben anlamadım...

Ofset küçüldükçe jantın içeri girmesi gerekmez mi... ?

Ofset küçüldükçe jantın dış çemberinin merkezi ile göbeğinin mesafesi yaklaşmış oluyor,böylece ofset değeri küçülüyor.

Yorum bağlantısı
Osman Ünal
(düzenlendi)
Ofset küçüldükçe jantın dış çemberinin merkezi ile göbeğinin mesafesi yaklaşmış oluyor,böylece ofset değeri küçülüyor.

İç çemberden mi bahsediyoruz.

Pardon dış çember diye yazmışsın zaten, madem küçüldükçe dış çember göbeğe yaklaşıyor jant niye dışarı çıkıyor.

tarihinde Osman tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Erkan Baydemir

yahu ayrıntılı şema var ama,biliyosunuz bu konularda çok yeteneksiz olduğumdan koyamıyorum buraya.

Ama kısaca Gürer'in koyduğu resimden gidelim.

Jant göbeğinin iç kısmının, jantın tam ortasına uzaklığı diyelim kısaca.

ET değeri küçüldükçe,göbek içe gelicek yani kalınlaşcak demektir.

Bu durumda jant dışa doğru çıkacak demektir.

Umarım anlaşılmıştır.

yahu yok anlatamıyorum doğru dürüst :s

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Tamam arkadaşlar...

Ben bi ara araştırayım bu konuyu :p

Yorum bağlantısı
Erkan Baydemir
Tamam arkadaşlar...

Ben bi ara araştırayım bu konuyu :p

:dance3: Yok be abi,araştıracak bişeyde yok aslında :dance3:

Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar

Kısaca, iç vidaların tutulduğu göbek, offset küçüldükçe dış çembere yaklaşıyor , lastik içeri giriyor :) resim koyan arkadaşlar jantın dış ve iç kısmını belirtirlerse daha net anlaşılır :D

Yorum bağlantısı
Sinan Uzundumlu

Peki ofsete göre lastik seçimi gibi başka bir durum dahamı oluyor yani? Yoksa ofseti ne olursa olsun herhangi bir jant aynı ebatta olduğu taktirde lastiğe uyum sağlarmı? Mesela 45 ofsetli bir jant ile 25 ofsetli bir jant (ebatları aynı olacak) aynı ebatta olan bir lastiğe uyarmı? yoksa ofsete göre lastiktemi değişmeliyiz?

Çok karışık oldu umarım sorumu anlamışsınızdır :D

Yorum bağlantısı
Erkan Baydemir
Peki ofsete göre lastik seçimi gibi başka bir durum dahamı oluyor yani? Yoksa ofseti ne olursa olsun herhangi bir jant aynı ebatta olduğu taktirde lastiğe uyum sağlarmı? Mesela 45 ofsetli bir jant ile 25 ofsetli bir jant (ebatları aynı olacak) aynı ebatta olan bir lastiğe uyarmı? yoksa ofsete göre lastiktemi değişmeliyiz?

Çok karışık oldu umarım sorumu anlamışsınızdır :rolleyes:

Of of off çok karıştırmışsın Sinan :rolleyes:

Yok yok,lastiği karıştırmayın sakın ET değerlerine,bu başka bişey.

Kısaca şöyle söyliyim en iyisi;

Aynı ebat lastiği,farklı Et değerlerindeki janta takabilirsiniz,bi sorun yok. :rolleyes:

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Melih Urgir

arkadaşlar aynı sorunu bende yaşıyorum focus 2000 hb kullanıyorum

Focus1 serilerinin hepsinde çamurluğun içinde bir kademe var 4 kişi bindiğimizde lastiğin sırtı bu kademeye sürtüyor.

Servisle konustum kademeyi çamurluğa zarar vermeden çekiçleyerek sorunu çözecekler

Zaten kademe düzleştirildimi sorun ortadan kalkacak.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Oğuz Yıldırım

Jant hoşunuza gittiyse ve sadece arkalar içerde kaldıysa , aynı modelin daha geniş tabanlısını takın.

Yorum bağlantısı
Erkan Baydemir
Jant hoşunuza gittiyse ve sadece arkalar içerde kaldıysa , aynı modelin daha geniş tabanlısını takın.

Nasıl yani anlamadım,daha geniş tabanlıdan neyi kastediyosunuz.Lastiğimi, jantımı :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...