Sinan Duran 10 Nisan 2008 Paylaş 10 Nisan 2008 Bildiğim kadarıyla Mersedesin 8 yıl boya ve paslanma garantisi vardı, gerekli müracaatı yapmamışlarmı? Gebzeden aldığım 2001 model 30.000 bin km deki 2. el focusta kapı içi, alt bölgelerde paslanma var bunu garantiden yaptırabir miyim? Yorum bağlantısı
Guest Mehmet Boran Koca 11 Nisan 2008 Paylaş 11 Nisan 2008 Hocam dur-kalk/gün ortalaması en yüksek olan ildir bence İstanbul. Buna paralel olarak sıkışık trafik, genelde düşük devir, sürekli gaz-fren-debriyaj vs. Ben de şahsen mecbur kalmadıkça İstanbul arabası tercih etmem. Değiştir baskı-balatayı bitsin ne olacak. Yorum bağlantısı
Melih Uyar 11 Nisan 2008 Paylaş 11 Nisan 2008 focus 1 lerde 10 yıl paslanmazlık garantisi vardır Yorum bağlantısı
Guest Ak?n Atakan 11 Nisan 2008 Paylaş 11 Nisan 2008 Anadolu'da satılan arabaların önemli bir kısmı İstanbul arabası niye çürüyecekmiş ki aldığında bakarsın temizse araba, çürüğü çarığı yoksa sen kullanırken de olmaz..Bundan sonra araba alırsam İstanbul'dan alacağım neredeyse bedavaya veriyorlar arabaları... Yorum bağlantısı
Beyhan Yılmaz 11 Nisan 2008 Paylaş 11 Nisan 2008 İzmirde hiç nem yoktur izmirde arabalar hiç paslanmaz çürümez fakat araba sürekli çeşme dikili vs.. illerde kaldı işe yazlıkcı bi amcadan aldıysanız emenna ama izmirde çiğ olayı bile nadiren olur?Yağmur desen geçen yaz 4 veya 5 kere yağdı Yorum bağlantısı
Melih Uyar 11 Nisan 2008 Paylaş 11 Nisan 2008 izmirde nem yok mudur yapmayın o :mellow: Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Nisan 2008 Paylaş 11 Nisan 2008 Murat'cım. bunlar anlık değerlerdir... Yıl ortalamasına bak... Bir de İstanbul'un nemi ile Nevşehir'in nemi farklıdır... Yorum bağlantısı
Barkın Kayaoğlu 12 Nisan 2008 Paylaş 12 Nisan 2008 Değiştir baskı-balatayı bitsin ne olacak. Keşke yürüyen aksam sadece baskı-balatadan ibaret olsa. Yorum bağlantısı
Guest Mehmet Boran Koca 12 Nisan 2008 Paylaş 12 Nisan 2008 Keşke yürüyen aksam sadece baskı-balatadan ibaret olsa. Sahibi olduğum araç 1995 dan beri İstanbulda seyir halinde periyodik olarak ön amörtisör değişir aks körükleri değişir rot ayarı yapılır.. ee ne fark var şimdi başka illerdeki araçlarla önemli olan kullanım dur kalk yapmanın yürüyen aksama ne zararı var ha diyorsan İstanbulun yolları bozuk başka illerin çokmu iyi ? Yorum bağlantısı
Guest Mehmet Boran Koca 12 Nisan 2008 Paylaş 12 Nisan 2008 Ayrıca baskı balata aktarma organına dahildir yürüyen aksamla alakası yoktur Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 12 Nisan 2008 Paylaş 12 Nisan 2008 Antakya-hatayda bir laf vardır galericiler arasında 'istanbul ve antep ten araba alınmaz.' istanbul hem nemli hem yorgun olur,antepte de alavere dalavere çok olur. derler yani ben onların yalancısıyım. inşaallah forumda antepli yoktur. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 12 Nisan 2008 Paylaş 12 Nisan 2008 Deniz,kum,güneş.. Uzak durmak lazım. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 12 Nisan 2008 Paylaş 12 Nisan 2008 Eniştem yazın araba yıkamıyor. Hep pis. Toz toprak güneş ışınlarından koruyormuş, boyası yanmıyormuş. Farklı bir yaklaşım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Nisan 2008 Paylaş 12 Nisan 2008 Yıkanmayan toz içindeki araçların boyalarının bir kademe daha iyi durumda olduğuna şahit olmuştum. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 12 Nisan 2008 Paylaş 12 Nisan 2008 Kalın toz,kuş pisliğinden de korur. Torpidoda sayısal kuponu varmı O bir arabayı değiştirmek istiyomusun mesajı Yorum bağlantısı
Barkın Kayaoğlu 13 Nisan 2008 Paylaş 13 Nisan 2008 Sahibi olduğum araç 1995 dan beri İstanbulda seyir halinde periyodik olarak ön amörtisör değişir aks körükleri değişir rot ayarı yapılır.. ee ne fark var şimdi başka illerdeki araçlarla önemli olan kullanım dur kalk yapmanın yürüyen aksama ne zararı var ha diyorsan İstanbulun yolları bozuk başka illerin çokmu iyi ? Sürekli trafikle boğuşan bir araçla, boş yollarda gezen bir aracın periyodik parça değişimleri ve arıza aralıkları aynı olmaz, olamaz. Yorum bağlantısı
Bilgehan Yıldız 13 Nisan 2008 Paylaş 13 Nisan 2008 Bence bu söylenti Cüneyt ARKIN'ın 131 lerle film çevirdiği zamanlardan kalma.Aracıma çizikten dolayı pasta cila çekilmişti,paslanma olur mu diye sorduğumda kaportanın galvanizli olduğunu ve kesinlikle paslanmayacağını söylediler. Yorum bağlantısı
Aytaç Akyel 13 Nisan 2008 Paylaş 13 Nisan 2008 bence arabayı hangi şehirden değilde hangi kişden aldığın önemli isterse en nemsiz bölgede olsun kullanan adam gibi kullanmadığı sürece araba haşattır ben mesala istanbuldan 98 model toyota gli special (abs airbag otomatik vites olanından)aldım yaşlı bir amcadan ilk sahibiydi daha 68000 kmdeydi içi ilk günkü gibiydi kapalı garajda bakmış bir damla boya yoktu burdan almaya giderken 16000 ytl bu arabaya verilirmi diye arkadaşlar bayağı bir dalga geçmişlerdi arabayı görüncede almak için sıraya girmişlerdi.yani aracın sahibi bence nemden ve daha birçok nedenden daha önemlidir Yorum bağlantısı
Onur Göktepe 15 Nisan 2008 Paylaş 15 Nisan 2008 bence arabayı hangi şehirden değilde hangi kişden aldığın önemli isterse en nemsiz bölgede olsun kullanan adam gibi kullanmadığı sürece araba haşattır ben mesala istanbuldan 98 model toyota gli special (abs airbag otomatik vites olanından)aldım yaşlı bir amcadan ilk sahibiydi daha 68000 kmdeydi içi ilk günkü gibiydi kapalı garajda bakmış bir damla boya yoktu burdan almaya giderken 16000 ytl bu arabaya verilirmi diye arkadaşlar bayağı bir dalga geçmişlerdi arabayı görüncede almak için sıraya girmişlerdi.yani aracın sahibi bence nemden ve daha birçok nedenden daha önemlidir +1500 tecrübeyle sabit 94 doğan s vardı 2004 te satıldı kaplı garajda kalmış ve genelde uzun yolda kullanılmış daha 55000 de ki aracın bırakın çürüğü renk de bile en ufak solma olmamıştı... kaldı ki burası antalya nem oranı çok yüksek hatt bu günlerde araçların üstü ıslak oluyor sabahları işe giderken dikkatimi çekiyorda, o sebepten kullanım olayı ve araca bakma olayı çok daha önemlidir. Yorum bağlantısı
Ali Turhan Baş 15 Nisan 2008 Paylaş 15 Nisan 2008 1996 ile 2000 yılları arasında 1979 Murat 131, 1993 Sahin S, 1996 Şahin S, 1999 Şahin 1,6 i.e. ve 2000 Model Şahin 1,6 i.e. kullandık Antalya'da hiçbirinde pas ve çürüme görmedik.Özellikle 1979 da da hiç birşey yoktu.Bunlar hurafe biraz.Çünkü kaprtayı koruyan boya vs. gibi şeyler var.Ha kaza olur onları uzun süre yaptırılmazsa falan işte o zaman çürüme başlar. Yukarıdaki örnekleri yurdumuzun en dandik arabaları olmasına rağmen çürümediklerini göstermek için verdim.Bu şöyleyeceğim bir kıstas olmayabilir ama bizim sattığımız araçlar her zaman piyasa fiyatının çok üstende olmuştur. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Nisan 2008 Paylaş 15 Nisan 2008 1979 Murat 131, 1993 Sahin S, 1996 Şahin S, 1999 Şahin 1,6 i.e. ve 2000 Model Şahin 1,6 i.e. kullandık Maşallah... Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 15 Nisan 2008 Paylaş 15 Nisan 2008 Evet arabayı aldığımış kişi daha önemli. Islak arabanın üzerine branda atanlar var. Yorum bağlantısı
Özkan Pehlivan 13 Ağustos 2009 Paylaş 13 Ağustos 2009 Bakımlı olduktan sonra şehir farketmez. Bu yaz 15 gün Ankara'da araba kullandım trafikin durumu istanbuldan farklı degil. Çürüme arabadaki metal aksamın boyasız kalması durumunda meydana gelir ki bu da tamamen arabanın sağıyla soluyla ilgilenmekle ilgili. Örneğin ufak bir boya kalkığı önemsenmezse Türkiye'nin neresi olursa olsun korozyona uğrayacaktır. Yorum bağlantısı
Guest Hasan Tanr?verdi 13 Ağustos 2009 Paylaş 13 Ağustos 2009 parayı veren herkes istediği yerden araba alabilir. karın altında günlerce beklemesi dolap misali daha iyi mi koruyor yani arabayı? romatizmal sorunlar mı yaşıyormuş araba nemli yerde. herkes kendi doğrusunu söylüyor. araba bakımlı ve temizsse her yerden alınır.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts