Ali Tütün 6 Haziran 2008 Paylaş 6 Haziran 2008 arkaşlar bir iki tanıdığım araç almayı düşünüyorlar bütçe olarak escortlar denk geliyor fakat motor seçenekleri farklı enjeksiyonlu ve karbürotörlüler var hangini tavsiye adersiniz 1,8 mi 1,6 mı farkları nedir silindir çapı dışında tavsiyeleriniz nedir Yorum bağlantısı
Tamer Terzi 6 Haziran 2008 Paylaş 6 Haziran 2008 bende 1800 cc escort var. 6 aydır kullanıyorum. almadan önce nette biraz araştırdık. teknik olmadığın için emin değilim ama nette zetec 1800 cc motorların 1600 cc lere göre daha tasarruflu olduğu hakkında bilgiler edindim. buna pek inanmıyorum ama öle dediler .. bana göre 1800 çok yakıyor gibi.. Yorum bağlantısı
Murat Keskinoğlu 7 Haziran 2008 Paylaş 7 Haziran 2008 1,6 zetec efi motor alırsanız naçizane tavsiyem LPG taktırırsanız kesinlikle sıralı taktırın. veya lpg li ise sistemi kontrol edin sıralı olsun. başımı çok ağrıtmıştı benim. temizini bulursanız hidrolik direksiyonu olan karbüratörlü CL modelini alın . az özellik az sorun. LPG yide çok ucuza takar sorunsuzca binersiniz. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 7 Haziran 2008 Paylaş 7 Haziran 2008 1998 model 1.8 Ghia. Mümkünse hb. Kesinlikle escort alınacaksa bu olmalı. Gerçek escort bu çünkü. Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 7 Haziran 2008 Paylaş 7 Haziran 2008 1998 model 1.8 Ghia. Mümkünse hb. Kesinlikle escort alınacaksa bu olmalı. Gerçek escort bu çünkü. +1905 Yorum bağlantısı
Recommended Posts