Ali Şahin 15 Haziran 2008 Paylaş 15 Haziran 2008 arkadaşların affına sığınarak yeni bir başlık açıyorum.bu konuyla ilgili bir başlık bulamadım.9000 km de olan bir arabada özellikle 1. ve 2. viteslerde motor boğulması gibi bir sorunla karşılaşılır mı?karşılaşılırsa da sebebi nedir acaba?ve nasıl anlayabiliriz bu sorunu. Yorum bağlantısı
Levent Erdoğan 16 Haziran 2008 Paylaş 16 Haziran 2008 Ali Bey; Bu motor boğulması dediğiniz sizin araçtamı oluyor. (Fiesta 1.4 TDCİ) Yorum bağlantısı
Ali Şahin 16 Haziran 2008 Yazar Paylaş 16 Haziran 2008 (düzenlendi) Levent bey araç bilgisine güvendiğim bir arkadaşım geçenlerde beni arabayı sürdüğünde 1. ve 2. viteslerde motorun boğulduğunu söyledi.ben sürüşte böyle anormal bir durumla karşılaşmadım.daha doğrusu arabanın o boğulma sesini duyacak kadar iyi bir kulağım yok. 16 Haziran 2008 tarihinde Ali ?ahin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Levent Erdoğan 16 Haziran 2008 Paylaş 16 Haziran 2008 Ali Bey; 9000 Km. araç garanti kapsamında olmalı. Servise sormakta yarar var. Motor boğulma olayı sadece araç çalıştırılırken duydum. Ama hareket halinde nasıl olur bilmiyorum... Yorum bağlantısı
Osman Dumanlı 16 Haziran 2008 Paylaş 16 Haziran 2008 Araç giderken boğulmaz,Dizel hiç boğulmaz..Sizin araçtaki sorun zannedersem,alt devirlerde gaz yemiyor. Boğulma değil..Birçok şeyden olabilir..Garantideyse geç olmadan servise götürün.. Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 16 Haziran 2008 Paylaş 16 Haziran 2008 2. viteste kaç bin devirden önce gaza yükleniyor arkadaşınız? Yorum bağlantısı
Ali Şahin 16 Haziran 2008 Yazar Paylaş 16 Haziran 2008 Arkadaşın sürüş tarzı dizel araçlara çok ters.4000 devirde vites değiştiren biri.hayatında hiç dizel araba kullanmamış.ben bir depo ile 900 km giderken ş.arası kendisi 500 600 km arası gidiyor.benimde aklıma sürüş tarzı geldi.filitreyle ilgisi oablir mi? Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 16 Haziran 2008 Paylaş 16 Haziran 2008 Filitreylede boğulmanın ilgisi olabilir ama bence arkdaşınızın kullanım hatası var bu bizim 1.4 tdci ler 2. vitesde 2000 devrin altında pek atik değiller. Nerden yakıt alıyorsunuz? Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 16 Haziran 2008 Paylaş 16 Haziran 2008 Shell i deneyin ya da başka bir benzin istasyonunu, 2000 devrin altında daha atik olduğunu fark edeceksiniz opet e göre. Yorum bağlantısı
Ali Şahin 16 Haziran 2008 Yazar Paylaş 16 Haziran 2008 şu kahrolası garanti meselesinden dolayı opetten almak zorunda kalıyorum. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 16 Haziran 2008 Paylaş 16 Haziran 2008 Bende Opet'ten alıyordum. Shell'e gectim ve rahat ettim. Shell'in yakıtı sanki daha torklu. Yorum bağlantısı
Levent Erdoğan 16 Haziran 2008 Paylaş 16 Haziran 2008 Bende Shell'den alıyorum. Gayet memnunum Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 16 Haziran 2008 Paylaş 16 Haziran 2008 Opet ile Shell'in farkını gözümle görmek için ikisindende 10 litrelik şeffaf bidonlara 10 litre yakıt aldım. Bunları 1 hafta beklettim. Shell ilk günki gibi yüksek berraklıktaydı. Opet ise ilk günki gibi bulanık sanki dumanlı gibiydi ve bidonun dibine extra 3-4 damla su gibi ayrı birşey birikmişti. Ne olduğunu bilmiyorum. Opet hem bulanık hemde içinde yabancı maddeler var. Shell ise berrak ve dibinde hic birikinti yok. Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 16 Haziran 2008 Paylaş 16 Haziran 2008 şu kahrolası garanti meselesinden dolayı opetten almak zorunda kalıyorum. Emin olun garanti olsa bile insana inanamayacağınız kadar zorluk çıkarıyorlar hatta muhattap bile bulamıyorsunuz. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 16 Haziran 2008 Paylaş 16 Haziran 2008 akılı kelden yakıtı shell den. probleminiz sanırım egr kaynaklı Yorum bağlantısı
Mehmet YILDIRIM 16 Ocak 2013 Paylaş 16 Ocak 2013 Ali bey arkadaşınız vites geçişlerinde anında hızlanmadıgından bunu demiştir. Bence araba sürmeyi bilmiyor:) Yorum bağlantısı
Recommended Posts