Sina Güran 27 Ağustos 2008 Paylaş 27 Ağustos 2008 80 km de başlayan ve 80km üzerinde gittiğimde de devam eden, araba viteste olsun olmasın, gaza basıyor olim olmim gidip gelen tip fakat sürekli bir uğuldama gibi birşey duyuyorum (wuww wuww wuww) arabanın önünden gelen. Alt takımlar diye bir tahminim var ama tamamen fikir, bir dayanağım yok. 80km nin altında bu tip bir ses duymuyorum. Neler olabilir tahmini olarak? Yorum bağlantısı
Barkın Kayaoğlu 28 Ağustos 2008 Paylaş 28 Ağustos 2008 Porye bilyesi olabilir. Tanesi 150 ytl civarındadır. Yorum bağlantısı
Cavit Doğan 28 Ağustos 2008 Paylaş 28 Ağustos 2008 Porye bilyesi olabilir. Tanesi 150 ytl civarındadır. Barkın, tespit doğru.. Ama fiyatı bayağı fazla söylemişsin.. Yoksa opelin parçası böyle faişmi.. Yorum bağlantısı
Barkın Kayaoğlu 28 Ağustos 2008 Paylaş 28 Ağustos 2008 Barkın, tespit doğru.. Ama fiyatı bayağı fazla söylemişsin..Yoksa opelin parçası böyle faişmi.. Opel'de biraz daha yüksek. Ama Ford'da da orjinal ürünün 100 ytl'den aşağı olduğunu sanmıyorum. Yorum bağlantısı
Gürsoy Yalvaç 28 Ağustos 2008 Paylaş 28 Ağustos 2008 devridaim den geliyor olabilir.ve yüksekbir ihtimalle öyledir.servise gidin mutlaka dışarda tavsiye etmem.en azından arızanıntespitini orda yaptırın Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 28 Ağustos 2008 Paylaş 28 Ağustos 2008 bende hyundai marka bir minibüs vardı aynı senin gibi bende çok aradım gitmediğim tamirhane gitmediğim bir servis kalmadı arabayı lifte kaldırıp defransiyelden mi geliyo diye bakmadığım ön aks bilyelerinde mi geliyo baktırmadığım yer kalmadı ama ben onu bulamadım o sonunda beni buldu ve birgün balmumcu kavşağında şanzumanı elime aldım meğersen ana priz direk dişlisinin bağlı olduğu bilye bozukmuş uğultuyu o yapıyormuş tabi sonun da bana bir adet şanzumana yani 1500 ytl ye patladı bence bir an önce servise götür fakat bu önerimi de söylersen bulmalarında faydası olabilir Yorum bağlantısı
Sina Güran 28 Ağustos 2008 Yazar Paylaş 28 Ağustos 2008 Bugün herford a gittim rauf ustaya sağ önden 80den sonra gelen bir uğuldama var dedim, arabayı lifte kaldırdı ve bilye emekli olmuş dedi bunun yanında körükte patlamış 2sinide değiştirdik, tabi değiştirirken şanzıman yağı da döküldü onuda değiştirdik toplam 120 ytl ye patladı işçilik dahil. Rauf usta bu ses aslında pek önemsenmez dedi, sen dikkat etmişin dedi, bende dedim benim seslere alerjim var, hep aracı dinlerim, varsa bir fark anlarım dedim. Oda herkes senin gibi arabayı dinlese arabanın biryerleri patlamadan değiştirirler ama nerde dedi, 10bin lik yağı 13.500 km kullanmaktan gurur duyan insanlar var aramızda dedi bende eyvallah dedim Kısaca şuan bir uğultu yok fakat fazla da test etme imkanım olmadı, o yüzden karşıya git - gel yapınca daha netleşir. Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 29 Ağustos 2008 Paylaş 29 Ağustos 2008 hadi geçmis olsun önemsemesen başına daha büyük dertler açabilirdi. Yorum bağlantısı
İsmail Masat 28 Eylül 2008 Paylaş 28 Eylül 2008 daha 1.5 yıl oldu arka aks bilyeleri değişti şimdi yine aynı yüksek bir uğultu faturası hala elimde otokoçun parça garantisi varmıdır yoksa her 1,5 yılda bir bilyemi değişecek yada hangi kötü kullanım şartlarında bu arıza meydana gelir saygılarımla iyi bayramlar Yorum bağlantısı
Akif Atalay 6 Nisan 2010 Paylaş 6 Nisan 2010 Tur oto 2005 Mondeo aks bilyesi için 800,00 TL istedi, Değirmenci ikinci el için 120,00 TL dedi. Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy 9 Eylül 2010 Paylaş 9 Eylül 2010 Bilyelerden, benim de başıma geldi sol arka tekerin bilyeleri değiştirdim kesildi ses, escort ve fiestalarda bilyelerin yağ haznesi ufak olduğu için böyle oluyormuş , değiştiren arkadaş söylemişti ne kadar doğru bilemiyorum. Başınıza iş almadan bir an önce değiştirmeniz iyi olacaktır. Yorum bağlantısı
Eray Sireli 9 Eylül 2010 Paylaş 9 Eylül 2010 teker bilyelerinden veya aks bilyesinden geliyordur. Bu iki ihtimal dışı bir durumun olma ihtimali çok düşük. Skf teker bilyesi 35TL aks ı bilmiyorum. Benimkiler garantiden değişmişti. Yorum bağlantısı
Recommended Posts