Deniz Emek 11 Aralık 2008 Paylaş 11 Aralık 2008 Selam 6000 km de 2008 model 90ps delux connectim biraz soğuyan havalarda ısınmamaya başladı hele içerisi ısınsın diye kaloriferi açınca hararet çok az yükseliyor ve orada kalıyor.Yazın hemen ısınır ve bir yerde kalır bir daha hiç kıpırdamazdı.Bu diğer conectlerde de aynımı yoksa sadece benim aracımda olan bir problemmi.Daha önce başına böyle bişey gelen varmı. Herkese şimdiden teşekkürler Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 11 Aralık 2008 Paylaş 11 Aralık 2008 bütün connect degil yeni modeller bu şekilde seri kullanırsanız hararet yükselir. yavaş kullanırsanız yükselmez. Yorum bağlantısı
Murat İmeci 11 Aralık 2008 Paylaş 11 Aralık 2008 Deniz bey,bulundunuz her sanırım Eskişehir ,Ankara gibi soğuk memleket ,halile gec ısınması doğal ,şu mevsimde benim aracta aynı şekilde oluyor ancak 15,20km veya20,25 dakika calışınca hararet göstergesi dik konumuna geliyor. Ayrıca bilindiği gibi dizel motorların yapısı gereğe benzinlilere göre daha hacimli ve kalın bir yapıya sayiptir ,buda mtorun cabuk ısınmasını geciktiriyor. Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 11 Aralık 2008 Paylaş 11 Aralık 2008 Selam6000 km de 2008 model 90ps delux connectim biraz soğuyan havalarda ısınmamaya başladı hele içerisi ısınsın diye kaloriferi açınca hararet çok az yükseliyor ve orada kalıyor.Yazın hemen ısınır ve bir yerde kalır bir daha hiç kıpırdamazdı.Bu diğer conectlerde de aynımı yoksa sadece benim aracımda olan bir problemmi.Daha önce başına böyle bişey gelen varmı. Herkese şimdiden teşekkürler diesel makinalar yakıtı daha verimli yaktıkları için benzinli makinalara göre enerjiyi ısıya daha az çevirir,geç ısınması bu sebeptendir. üst segment diesel araçlarda ekstradan elektrikli ısıtıcı takviyesi mevcuttur. Yorum bağlantısı
Reşat Uz 13 Aralık 2008 Paylaş 13 Aralık 2008 Selam6000 km de 2008 model 90ps delux connectim biraz soğuyan havalarda ısınmamaya başladı hele içerisi ısınsın diye kaloriferi açınca hararet çok az yükseliyor ve orada kalıyor.Yazın hemen ısınır ve bir yerde kalır bir daha hiç kıpırdamazdı.Bu diğer conectlerde de aynımı yoksa sadece benim aracımda olan bir problemmi.Daha önce başına böyle bişey gelen varmı. Herkese şimdiden teşekkürler Aynı durumla akşam bende karşılaştım Kalorifer açık,motor harareti düşük (genellikle ortalarda dururdu)ilk önce bende bunu bir sorun olarak gördüm fakat kaloriferi kapattığımda hararetin yükseldiğini,diğer bir arkadaşında dediği gibi soğuk hava da devirsiz kullandığımdan olduğu kanaatine vardım. Yorum bağlantısı
Deniz Emek 14 Aralık 2008 Yazar Paylaş 14 Aralık 2008 Dün akşam yine denedim ancak ne 20 25 km nede 25 30 dk kafi gelmiyor çubuk sadece biraz kıpırdıyor o kadar ancak kaloriferi kapatırsam daha çabuk yükseliyor .Ancak kalariferi açar açmaz tekrar düşüyor. Olmazsa bi servise göstereyim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Aralık 2008 Paylaş 14 Aralık 2008 Servise kontrol ettirin, termostat, soğutma suyu seviyesi. Yorum bağlantısı
Hakan Ekinci 14 Aralık 2008 Paylaş 14 Aralık 2008 Servise kontrol ettirin, termostat, soğutma suyu seviyesi. Katılıyorum, termostat açık kalmış olabilir. Bu da tehlikelidir, dizel motorlar sıcakta çalışma için tasarlanmışlardır. Bir an önce servise gitmelisiniz. Kalorifer suyu, termostattan önce peteklere gittiği için dediğiniz ile örtüşüyor, termostat problemi var gibi. Yorum bağlantısı
Deniz Emek 15 Aralık 2008 Yazar Paylaş 15 Aralık 2008 teşekkürler hemen servise göstereyim o zaman Yorum bağlantısı
Deniz Emek 18 Aralık 2008 Yazar Paylaş 18 Aralık 2008 connectlerde bu problem normalmiş bugün servise gittim ve bu cevabı aldım sebebi ise radyatör büyük olduğu için dediler.Özellikle polis otoları bu konuda çok fazla şikayet ediyorlarmış 2 viteste pedela basmadan devriye attıkları için araç bütün gün boyunca ısınmıyormuş Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Aralık 2008 Paylaş 18 Aralık 2008 Motor soğutma suyu ısınmadan termostat açmaz, kapalı çevrimde su devirdaim eder, yani radyatöristerse futbol sahası gibi olsun. Connectlerde test amaçlı suyu ısıtmakiçin uğraşırdık doğrudur ama bu kadar sürelerde araç kullanılınca suyun ısınması gerekir? Connect ile sağa sola çok gitmedim ama buzdolabı gibi de dolaşılmaz ki? Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 18 Aralık 2008 Paylaş 18 Aralık 2008 diesel motorlarda kışın genel sorundur,lüks araçlarda ekstra elektrikli ısıtma mevcuttur,motor ısınana kadar. erzurum ,van vs vs kışı çok soğuk geçiren illerimizde motorun çok geç ısınması normal,istanbulda bile rolantide ısınmıyor benim tavsiyem elektrikli koltuk ısıtıcı pedlerin kullanılması http://www.daitek.biz/sub_urunler/oto_koltuk_kilifi.htm buna benzer çok marka var,işe yarayabilir Yorum bağlantısı
Ahmet Özay 5 Ocak 2009 Paylaş 5 Ocak 2009 Kardeş aynı sıkıntıdan bende yakınıyordum.Hararet göstergesi bi türlü yükselmiyor ve kalorifer ısıtmıyordu.Sorun tamamen termostatdan.Bugün ben değiştirdim ve sıkıntım kalmadı.Şimdi fırın gibi arabanın içi...Bu arada termostadın fiyatı 20 YTL... Yorum bağlantısı
Deniz Emek 6 Ocak 2009 Yazar Paylaş 6 Ocak 2009 orjinal termostat mı taktın derece olarak aynımı Yorum bağlantısı
Ahmet Özay 7 Ocak 2009 Paylaş 7 Ocak 2009 Evet orjinal Ford yedekparçacıdan birebir aldım.Fiyatı sadece 20 ytl.Eski termostatda ısınmıyordu ve sabit hızlarda hararet iyice düşüyordu.Şimdi soguk hava olmasına rağman gayet güzel ısınıyor.Bu arada termostatın üzerinde "88" derece yazıyor. Yorum bağlantısı
Deniz Emek 7 Ocak 2009 Yazar Paylaş 7 Ocak 2009 teşekkürler bende bi deneyeyim bakalım değişen bişey olcak mı Yorum bağlantısı
Ahmet Özay 7 Ocak 2009 Paylaş 7 Ocak 2009 Erkan bey; yedekparçadan eski termostatı yanıma alarak birebir aynı parçayı aldım ve termostat "88" derece gösteriyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts