Nuri Başer 26 Aralık 2008 Paylaş 26 Aralık 2008 Selamlar.. Bu sabah otosan genel merkezinden bir bayan aradı ve beni servisimle ilgili soru yağmuruna tuttu.. müşterilerin servislerle olan ilişkilerini analiz etmek amacıyla yapılan ve daha iyi daha kaliteli hizmet verebilme amaçlı bir anketmiş. 10 puan üzerinden servisimi puanlamamı istediler.. daha sonra olmasını, değişmesini istediğim şeyleri sordular.. ben de aklıma geldiğince anlattım.. hoşuma gitmedi değil hani.. hep ford servislerinin kötülüğünden dem vuruyoruz, acaba değişiyorlarmı ne?? Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 26 Aralık 2008 Paylaş 26 Aralık 2008 Hangisine gittin abi ? kaç puan verdin Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2008 Paylaş 26 Aralık 2008 Bu telefon anketi 1996 dan beri vardır. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Aralık 2008 Paylaş 26 Aralık 2008 Demekki sadece soruyorlar.. Ama sonuçlara bakan yok Yorum bağlantısı
Alper Dereli 26 Aralık 2008 Paylaş 26 Aralık 2008 Beni de aramışlardı.. halihazırda temiz olan arabayı bakımdan sonra yıkayıp kurulamadan güneşin altında kurutup teslim almamı beklediklerini (camların halini düşünün) ve " abi plaka lambalarınlarından biri yanmıyodu değişmişken hepsi değişsin dedik" deyip stoplar sinyaller falan bütün ampulleri değiştirdiklerini falan söylemiştim. Birde +1 yıl garantisinin olup olmadığını bendeki belgeler olmasa kendi kayıtlarında da bulamıyorlar. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Aralık 2008 Paylaş 26 Aralık 2008 İyi ki motor yağı değişmemişler, abi hazır girişmişken anakkol yatak falan da cillop gibi sıfır oldu deselerdi? Yorum bağlantısı
Nuri Başer 28 Aralık 2008 Yazar Paylaş 28 Aralık 2008 Hangisine gittin abi ? kaç puan verdin Şentürklere gittim.. puanı sölemiim şimdi sonra adımız sıfırcı nuriye çıkar mazallah bu aralar yine gidicem.. amortisör değişimi sonrası araç sağa çekmeye başladı.. Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 17 Ocak 2009 Paylaş 17 Ocak 2009 Selamlar.. Bu sabah otosan genel merkezinden bir bayan aradı ve beni servisimle ilgili soru yağmuruna tuttu.. müşterilerin servislerle olan ilişkilerini analiz etmek amacıyla yapılan ve daha iyi daha kaliteli hizmet verebilme amaçlı bir anketmiş. 10 puan üzerinden servisimi puanlamamı istediler.. daha sonra olmasını, değişmesini istediğim şeyleri sordular.. ben de aklıma geldiğince anlattım.. hoşuma gitmedi değil hani.. hep ford servislerinin kötülüğünden dem vuruyoruz, acaba değişiyorlarmı ne?? Benim Ford Müşteri Hizmetlerine bir şikayet saşvurum oldu. Başvurumu aldktan sonra beni ilk arayan şikayet etiğim servis oldu. Uyduruk açıklamalarla beni ikna etmeye çalıştılar. Lanet olsun kabilinden, "iyi tamam" dedim. Ama müşteri hizmetleri bana dönüp, şikayetiniz halloldu mu diye sormaya dahi tenezzül etmedi. Aradan bir ay kadar sonra Ford'un ingiltere'deki merkezinden bir form geldi. Müşteri Hizmetleri Merkezinden memnun musunuz diye soran bir anket formuydu. Forma yazdıklarımı bir yetkili okusa mutlaka bana dönmeleri ve iddialarımın gerçek olduğuna inanmaları halinde servisin yetkisini iptal dahi etmeleri gerekirdi. Ama bir yıldır kimseden ses yok... Yorum bağlantısı
Cavit Doğan 17 Ocak 2009 Paylaş 17 Ocak 2009 4 sene önce benide aramışlardı. Aracınızdan memnunmusunuz,Tekrar alacak olsanız hangi modeli alırdınız,(Ben Escort demiştim) Servislerimizden memnunmusunuz ?.,vs.. Anket işe yaradımı bilmiyorum,Bidahada arayan olmadı.. Yorum bağlantısı
Mustafa Akarslan 17 Ocak 2009 Paylaş 17 Ocak 2009 müşteri memnuniyeti falan bunların hepsi hikaye bence. Yorum bağlantısı
Sina Güran 17 Ocak 2009 Paylaş 17 Ocak 2009 Bir arasalar öyle bir benzetecem ki telefon numaramı rehberlerinden silecekler... Yorum bağlantısı
İbrahim Özdoğan 18 Ocak 2009 Paylaş 18 Ocak 2009 Benide otokoçtan arıyorlar arada birsürü bişeyler anlatıyor, o anlatıyor ben coşa geliyorum (vereceğim cevabı düşünerek) sözü bitiyor standart cevabı veriyorum. Arabam lpg'li kabul ederseniz geleyim. Teşekür edip kapıyor. Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal 18 Ocak 2009 Paylaş 18 Ocak 2009 Benim Ford Müşteri Hizmetlerine bir şikayet saşvurum oldu... nasıl başvurdunuz ?? telefon mail?? Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 18 Ocak 2009 Paylaş 18 Ocak 2009 nasıl başvurdunuz ?? telefon mail?? Telefonla başvurmuştum. Yorum bağlantısı
Ahmet Kalkan 18 Ocak 2009 Paylaş 18 Ocak 2009 Bende müşteri hizmetlerine bir mail atmıştım servisi şikayet için hemen döndüler...Ardından servisten aradılar özür dilediler.Arabamı 1 gün sonra götürdüm işçilik almadılar Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 18 Ocak 2009 Paylaş 18 Ocak 2009 İşyerime fordun anketörü geldi aracı aldıktan 1 ay sonra ,fordun görevlendirdiği anketörüm dedi ,bir sürü soru ,bende verdim veriştirdim,connectin köfteci dükkanı gibi egzosundan çıkan dumandan başladım ,arkaya koymadıkları 170 tl lik pandizotla bitirdim. sonuçmu pandizotsuz connect artık yok , connectler baca gibi tütmeye devam ... Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal 18 Ocak 2009 Paylaş 18 Ocak 2009 Telefonla başvurmuştum. fabrika telefonudur sanırım. telefonu alabilirmiyim. bana da lazım olacak çünkü 1 ay içerisinde. Bende müşteri hizmetlerine bir mail atmıştım servisi şikayet için hemen döndüler...Ardından servisten aradılar özür dilediler.Arabamı 1 gün sonra götürdüm işçilik almadılar sizdende şu hemen dönülen mail adresini rica edecegim teşekkürler Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 19 Ocak 2009 Paylaş 19 Ocak 2009 Bu gün beni servisten aradılar memnuniyet bilgisi için. 2-3 güne kadar da Otosan'dan arayacaklarmış, kadın öyle söyledi. Arasınlar bakalım... Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 19 Ocak 2009 Paylaş 19 Ocak 2009 fabrika telefonudur sanırım. telefonu alabilirmiyim. bana da lazım olacak çünkü 1 ay içerisinde. Ford Müşteri Hizmetleri 4443673 Yorum bağlantısı
Sami Aktaş 19 Ocak 2009 Paylaş 19 Ocak 2009 Benim gittiğim servisten arayıp İngiltere'den gelen mektubu bize getirirseniz trafik seti vereceğiz demişlerdi... :lol2: Yorum bağlantısı
Ahmet Kalkan 19 Ocak 2009 Paylaş 19 Ocak 2009 (düzenlendi) Ford Müşteri Hizmetleri 4443673 444ford daha kolay hatırlanır . Beni genelde gittiğim servisten arıyorlar. 19 Ocak 2009 tarihinde Ahmet Kalkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest O?uz K 19 Ocak 2009 Paylaş 19 Ocak 2009 Bir soru sormuştum mail yoluyla, aradılar dersteydim, sonra arayalım dediler geri dönmediler Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal 19 Ocak 2009 Paylaş 19 Ocak 2009 Ford Müşteri Hizmetleri 4443673 444ford daha kolay hatırlanır . Beni genelde gittiğim servisten arıyorlar. teşekkürler. Yorum bağlantısı
Recommended Posts