İçeriğe Yönlendir

Otosanın Telefonla Servis anketi..


Nuri Başer

Recommended Posts

Nuri Başer

Selamlar..

Bu sabah otosan genel merkezinden bir bayan aradı ve beni servisimle ilgili soru yağmuruna tuttu.. müşterilerin servislerle olan ilişkilerini analiz etmek amacıyla yapılan ve daha iyi daha kaliteli hizmet verebilme amaçlı bir anketmiş. 10 puan üzerinden servisimi puanlamamı istediler.. daha sonra olmasını, değişmesini istediğim şeyleri sordular.. ben de aklıma geldiğince anlattım.. hoşuma gitmedi değil hani.. hep ford servislerinin kötülüğünden dem vuruyoruz, acaba değişiyorlarmı ne?? :)

Yorum bağlantısı
Alper Dereli

Beni de aramışlardı.. halihazırda temiz olan arabayı bakımdan sonra yıkayıp kurulamadan güneşin altında kurutup teslim almamı beklediklerini (camların halini düşünün) ve " abi plaka lambalarınlarından biri yanmıyodu değişmişken hepsi değişsin dedik" deyip stoplar sinyaller falan bütün ampulleri değiştirdiklerini falan söylemiştim. Birde +1 yıl garantisinin olup olmadığını bendeki belgeler olmasa kendi kayıtlarında da bulamıyorlar.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

İyi ki motor yağı değişmemişler, abi hazır girişmişken anakkol yatak falan da cillop gibi sıfır oldu deselerdi?

Yorum bağlantısı
Nuri Başer
Hangisine gittin abi ? kaç puan verdin :clapping:

Şentürklere gittim.. puanı sölemiim şimdi :) sonra adımız sıfırcı nuriye çıkar mazallah :clapping:

bu aralar yine gidicem.. amortisör değişimi sonrası araç sağa çekmeye başladı..

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Rıdvan Ergün
Selamlar..

Bu sabah otosan genel merkezinden bir bayan aradı ve beni servisimle ilgili soru yağmuruna tuttu.. müşterilerin servislerle olan ilişkilerini analiz etmek amacıyla yapılan ve daha iyi daha kaliteli hizmet verebilme amaçlı bir anketmiş. 10 puan üzerinden servisimi puanlamamı istediler.. daha sonra olmasını, değişmesini istediğim şeyleri sordular.. ben de aklıma geldiğince anlattım.. hoşuma gitmedi değil hani.. hep ford servislerinin kötülüğünden dem vuruyoruz, acaba değişiyorlarmı ne?? :)

Benim Ford Müşteri Hizmetlerine bir şikayet saşvurum oldu. Başvurumu aldktan sonra beni ilk arayan şikayet etiğim servis oldu. Uyduruk açıklamalarla beni ikna etmeye çalıştılar. Lanet olsun kabilinden, "iyi tamam" dedim.

Ama müşteri hizmetleri bana dönüp, şikayetiniz halloldu mu diye sormaya dahi tenezzül etmedi.

Aradan bir ay kadar sonra Ford'un ingiltere'deki merkezinden bir form geldi. Müşteri Hizmetleri Merkezinden memnun musunuz diye soran bir anket formuydu.

Forma yazdıklarımı bir yetkili okusa mutlaka bana dönmeleri ve iddialarımın gerçek olduğuna inanmaları halinde servisin yetkisini iptal dahi etmeleri gerekirdi.

Ama bir yıldır kimseden ses yok...

Yorum bağlantısı
Cavit Doğan

4 sene önce benide aramışlardı. Aracınızdan memnunmusunuz,Tekrar alacak olsanız hangi modeli alırdınız,(Ben Escort demiştim) Servislerimizden memnunmusunuz ?.,vs..

Anket işe yaradımı bilmiyorum,Bidahada arayan olmadı.. :)

Yorum bağlantısı
Mustafa Akarslan

müşteri memnuniyeti falan bunların hepsi hikaye bence.

Yorum bağlantısı
Sina Güran

Bir arasalar öyle bir benzetecem ki telefon numaramı rehberlerinden silecekler...

Yorum bağlantısı
İbrahim Özdoğan

Benide otokoçtan arıyorlar arada birsürü bişeyler anlatıyor, o anlatıyor ben coşa geliyorum (vereceğim cevabı düşünerek) sözü bitiyor standart cevabı veriyorum. Arabam lpg'li kabul ederseniz geleyim. Teşekür edip kapıyor.

Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal
Benim Ford Müşteri Hizmetlerine bir şikayet saşvurum oldu...

nasıl başvurdunuz ?? telefon mail??

Yorum bağlantısı
Ahmet Kalkan

Bende müşteri hizmetlerine bir mail atmıştım servisi şikayet için hemen döndüler...Ardından servisten aradılar özür dilediler.Arabamı 1 gün sonra götürdüm işçilik almadılar :nazar:

Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy

İşyerime fordun anketörü geldi :)

aracı aldıktan 1 ay sonra ,fordun görevlendirdiği anketörüm dedi ,bir sürü soru ,bende verdim veriştirdim,connectin köfteci dükkanı gibi egzosundan çıkan dumandan başladım ,arkaya koymadıkları 170 tl lik pandizotla bitirdim.

sonuçmu :)

pandizotsuz connect artık yok , connectler baca gibi tütmeye devam ...

Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal
Telefonla başvurmuştum.

fabrika telefonudur sanırım. telefonu alabilirmiyim. bana da lazım olacak çünkü 1 ay içerisinde.

Bende müşteri hizmetlerine bir mail atmıştım servisi şikayet için hemen döndüler...Ardından servisten aradılar özür dilediler.Arabamı 1 gün sonra götürdüm işçilik almadılar :)

sizdende şu hemen dönülen mail adresini rica edecegim

teşekkürler

Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger

Bu gün beni servisten aradılar memnuniyet bilgisi için. 2-3 güne kadar da Otosan'dan arayacaklarmış, kadın öyle söyledi. Arasınlar bakalım...

Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün
fabrika telefonudur sanırım. telefonu alabilirmiyim. bana da lazım olacak çünkü 1 ay içerisinde.

Ford Müşteri Hizmetleri 4443673

Yorum bağlantısı
Sami Aktaş

Benim gittiğim servisten arayıp İngiltere'den gelen mektubu bize getirirseniz trafik seti vereceğiz demişlerdi... :lol2:

Yorum bağlantısı
Ahmet Kalkan
(düzenlendi)
Ford Müşteri Hizmetleri 4443673
444ford :D daha kolay hatırlanır . Beni genelde gittiğim servisten arıyorlar. tarihinde Ahmet Kalkan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Guest O?uz K

Bir soru sormuştum mail yoluyla, aradılar dersteydim, sonra arayalım dediler geri dönmediler :D

Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal
Ford Müşteri Hizmetleri 4443673
444ford :D daha kolay hatırlanır . Beni genelde gittiğim servisten arıyorlar.

teşekkürler.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...