Orhan Ünsal 22 Şubat 2009 Paylaş 22 Şubat 2009 arkadaşalr benim bir kerank keçesi sorunum vardı. uzun ugraşlar sonunda hallettiler. şanzuman açıldı sonra orada 18mm lik bir metal tıpa gibi bişler değişti keçede problem olmadıgı da söylendi. neyse o parça değişti ve yaklaşık 253tl gibi bir masrafla çıktık oradan bu arada fabrikayada yazı yazıldı. ve otosan benim masrafımın yarısını karşılamayı kabul etmiş o geri dönen para ilede yıllık bakımını yaptırdım aracın. iki gün sonra beni aradılar ve memnuniyetimi sordular.. tan oto ilk kez böyle birşey yaptı. yani bana ilke kez dönüldü daha dogrusu. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 7 Nisan 2010 Paylaş 7 Nisan 2010 (düzenlendi) Bana ödemeli attılar (Konu eskiymişp pardon şimdi farkettim) 7 Nisan 2010 tarihinde Ayhan ?ent tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Nisan 2010 Paylaş 7 Nisan 2010 Eskimez, 1994 ten beri var, hala güncel, servislerin tüm prim sistemi buna benzer şeylere dayanır. Yani servislerin baş gündemidir Müdürler yıl sonunda bunların toplamından iyi meblağ kaldırır . . . Kendine saklayan müdür de çoktur, personel avucunu yalar Yorum bağlantısı
Hakkı Öz 9 Nisan 2010 Paylaş 9 Nisan 2010 Bugün kayseri ford servisi aradı (ünallar). sizi ararlarsa tam puan verirmisiniz dedi bizim için. bide arsbanızda bi problem olursa bu numaradan arayın yardımcı oluruz size dediler fiyat konusunda. Yorum bağlantısı
Engin Oynak 25 Ocak 2011 Paylaş 25 Ocak 2011 Bu gün beni servisten aradılar memnuniyet bilgisi için. 2-3 güne kadar da Otosan'dan arayacaklarmış, kadın öyle söyledi. Arasınlar bakalım... Onu banada söylemişlerdi ama arayan olmadı Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Ocak 2011 Paylaş 25 Ocak 2011 Bugün kayseri ford servisi aradı (ünallar). sizi ararlarsa tam puan verirmisiniz dedi bizim için. bide arsbanızda bi problem olursa bu numaradan arayın yardımcı oluruz size dediler fiyat konusunda. Rüşvet haa Yorum bağlantısı
H.Yusuf Kantarcılar 25 Ocak 2011 Paylaş 25 Ocak 2011 geçenlerde ingiltereden iki anket geldi peş peşe, birisi araç için diğeri servis memnuniyeti, lpg montajında pazarlık konusu edelim dedik elimizde patladı. artık önemli değil dediler bizim için. Yorum bağlantısı
Semih İzgi 25 Ocak 2011 Paylaş 25 Ocak 2011 8 dakikalık ve 5 6 TL lik iş için(ön far değişimi) 2.5 saat süre(ön tampon ve davlumbazlar sökülecekmiş) ve 100 Lira isteyen bir Sivas Ford servisi var. Ah biri beni bir arasada, orayı yerin dibine soksam. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 25 Ocak 2011 Paylaş 25 Ocak 2011 8 dakikalık ve 5 6 TL lik iş için(ön far değişimi) 2.5 saat süre(ön tampon ve davlumbazlar sökülecekmiş) ve 100 Lira isteyen bir Sivas Ford servisi var. Ah biri beni bir arasada, orayı yerin dibine soksam. Birmilyoncudan tornavida alınır, üç vida sökülür eski far dışarı alınır...Sonra yenisi takılıp üç vida ile yerine sabitlenir..Tampon ve davlumbaz yerinde kalır..Kalan 99 lira ile güzel bir yemek yenir... Yorum bağlantısı
Nuri Başer 25 Ocak 2011 Yazar Paylaş 25 Ocak 2011 Rüşvet haa :lol2: Hemide ne rüşvett... Yorum bağlantısı
Murat Doğan 25 Ocak 2011 Paylaş 25 Ocak 2011 Servis Müşteri hizmetlerinde Toyotayı hiçbiri geçemez bence.4 yıl boyunca toyota kullandım.Örneğin: Hatay'dayken arabamın 2 stop lambasıda çalışmyordu.Toyota servisene gittim.Aracımı hemen park yerinden aldılar.İkramlar başladı ve sürekli bilgilendirme yapıldı.Öğle mesaisine denk gelmesi nedeniyle de diğer müşterilerle beni de yemeğe davet ettiler.Çay pasta,kek,meyve derken arabanın stop lambaları takılmış,iç dış yıkama yapılmış şekilde,servis görevlisi bayanın aracıma kadar eşlik edip eşantiyonlarla beni uğurladılar.Ödediğim para 2 stop lambası için 8 lira.(Arabayı oto yıkamaya versem en kötüsü 10 lira) Bu sadece Hatay servisi için değil,Adana,Urfa ve Antalya servislerinde de aynı vardı. Ford servisine gidince tuhaf oluyorum,kimse ilgilenmiyor doğrudürüst yüzümüze bakmıyor.Sıfır araç aldığım halde.(Toyotam 99 modeldi daha çok itibar görüyordum)... Ford bu konuda çok eksik. Yorum bağlantısı
İsmet Oruç 25 Ocak 2011 Paylaş 25 Ocak 2011 8 dakikalık ve 5 6 TL lik iş için(ön far değişimi) 2.5 saat süre(ön tampon ve davlumbazlar sökülecekmiş) ve 100 Lira isteyen bir Sivas Ford servisi var. Ah biri beni bir arasada, orayı yerin dibine soksam. Önce o servise gidip işi yaptırıp, sonra aramalarını beklemeniz gerekiyor şikayet etmek için Ankara Başer için aramışlardı beni 1-2 ay önce.Yaptırdığım bir bakım sonrasında.. Yorum bağlantısı
Semih İzgi 25 Ocak 2011 Paylaş 25 Ocak 2011 Önce o servise gidip işi yaptırıp, sonra aramalarını beklemeniz gerekiyor şikayet etmek için Ankara Başer için aramışlardı beni 1-2 ay önce.Yaptırdığım bir bakım sonrasında.. Bana bunu yapan bir servis beni aramazdı eminim. Arasada ödemeli arardı. Yorum bağlantısı
Semih İzgi 28 Ocak 2011 Paylaş 28 Ocak 2011 Veee!!!! Bugün aradılar. İnce sesli bir bayan nazik nazik sordu memnun kaldınızmı diye. bende başıma geleni anlattım, ekipmansız bir öğrenci olarak 12 dakikada söktüğümü(bugün söktük tekrardan buğu için) tampon ve davlumbazları sökmeden işlemi tamamlayabildiğimi, ustaların 75-100TL ve 2.5 saat talep ettiğini bir bir anlattım,bayan teşekkür etti,bende kendisine ' Asıl ben teşekkür ederim bu güzel hizmetinizden dolayı' dedim. Seni seviyorum FORD. Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 4 Şubat 2011 Paylaş 4 Şubat 2011 Toyota konusunda size hak veriyorum 93 corolla mın servis hatasından dolayı alarm ı bozulmuştu neredeyse arabayı evden alıp yapıp üstüne para verek geri getireceklerdi en az 5 kere aracınızı getirin diye aradılar. Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 4 Şubat 2011 Paylaş 4 Şubat 2011 Beni de geçen hafta aradılar servisimize 10 üzerinden kaç puan verirsiniz diye sordular. Ben de Adana da Garanti Şen de bakımlarımı yaptırmıştım. Zaten çok menmun kalmıştım Otosan anketine gereken cevabı verdim ... Yorum bağlantısı
Recommended Posts