İçeriğe Yönlendir

Otosanın Telefonla Servis anketi..


Nuri Başer

Recommended Posts

Orhan Ünsal

arkadaşalr benim bir kerank keçesi sorunum vardı.

uzun ugraşlar sonunda hallettiler.

şanzuman açıldı sonra orada 18mm lik bir metal tıpa gibi bişler değişti keçede problem olmadıgı da söylendi.

neyse o parça değişti ve yaklaşık 253tl gibi bir masrafla çıktık oradan :)

bu arada fabrikayada yazı yazıldı.

ve otosan benim masrafımın yarısını karşılamayı kabul etmiş :rolleyes:

o geri dönen para ilede yıllık bakımını yaptırdım aracın.

iki gün sonra beni aradılar ve memnuniyetimi sordular..

tan oto ilk kez böyle birşey yaptı. yani bana ilke kez dönüldü daha dogrusu.

Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Ayhan Şentürk
(düzenlendi)

Bana ödemeli attılar :p

(Konu eskiymişp pardon şimdi farkettim) :D

tarihinde Ayhan ?ent tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Eskimez, 1994 ten beri var, hala güncel, servislerin tüm prim sistemi buna benzer şeylere dayanır. Yani servislerin baş gündemidir ;) Müdürler yıl sonunda bunların toplamından iyi meblağ kaldırır . . . Kendine saklayan müdür de çoktur, personel avucunu yalar :good1:

Yorum bağlantısı
Hakkı Öz

Bugün kayseri ford servisi aradı (ünallar). sizi ararlarsa tam puan verirmisiniz dedi bizim için. bide arsbanızda bi problem olursa bu numaradan arayın yardımcı oluruz size dediler fiyat konusunda.

Yorum bağlantısı
  • 9 ay sonra...
Engin Oynak
Bu gün beni servisten aradılar memnuniyet bilgisi için. 2-3 güne kadar da Otosan'dan arayacaklarmış, kadın öyle söyledi. Arasınlar bakalım...

Onu banada söylemişlerdi ama arayan olmadı :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Bugün kayseri ford servisi aradı (ünallar). sizi ararlarsa tam puan verirmisiniz dedi bizim için. bide arsbanızda bi problem olursa bu numaradan arayın yardımcı oluruz size dediler fiyat konusunda.

Rüşvet haa :)

Yorum bağlantısı
H.Yusuf Kantarcılar

geçenlerde ingiltereden iki anket geldi peş peşe, birisi araç için diğeri servis memnuniyeti, lpg montajında pazarlık konusu edelim dedik elimizde patladı. artık önemli değil dediler bizim için.

Yorum bağlantısı
Semih İzgi

8 dakikalık ve 5 6 TL lik iş için(ön far değişimi) 2.5 saat süre(ön tampon ve davlumbazlar sökülecekmiş) ve 100 Lira isteyen bir Sivas Ford servisi var. Ah biri beni bir arasada, orayı yerin dibine soksam.

Yorum bağlantısı
Serkan Toker
8 dakikalık ve 5 6 TL lik iş için(ön far değişimi) 2.5 saat süre(ön tampon ve davlumbazlar sökülecekmiş) ve 100 Lira isteyen bir Sivas Ford servisi var. Ah biri beni bir arasada, orayı yerin dibine soksam.

Birmilyoncudan tornavida alınır, üç vida sökülür eski far dışarı alınır...Sonra yenisi takılıp üç vida ile yerine sabitlenir..Tampon ve davlumbaz yerinde kalır..Kalan 99 lira ile güzel bir yemek yenir...:D

Yorum bağlantısı
Murat Doğan

Servis Müşteri hizmetlerinde Toyotayı hiçbiri geçemez bence.4 yıl boyunca toyota kullandım.Örneğin:

Hatay'dayken arabamın 2 stop lambasıda çalışmyordu.Toyota servisene gittim.Aracımı hemen park yerinden aldılar.İkramlar başladı ve sürekli bilgilendirme yapıldı.Öğle mesaisine denk gelmesi nedeniyle de diğer müşterilerle beni de yemeğe davet ettiler.Çay pasta,kek,meyve derken arabanın stop lambaları takılmış,iç dış yıkama yapılmış şekilde,servis görevlisi bayanın aracıma kadar eşlik edip eşantiyonlarla beni uğurladılar.Ödediğim para 2 stop lambası için 8 lira.(Arabayı oto yıkamaya versem en kötüsü 10 lira)

Bu sadece Hatay servisi için değil,Adana,Urfa ve Antalya servislerinde de aynı vardı.

Ford servisine gidince tuhaf oluyorum,kimse ilgilenmiyor doğrudürüst yüzümüze bakmıyor.Sıfır araç aldığım halde.(Toyotam 99 modeldi daha çok itibar görüyordum)...

Ford bu konuda çok eksik.

Yorum bağlantısı
İsmet Oruç
8 dakikalık ve 5 6 TL lik iş için(ön far değişimi) 2.5 saat süre(ön tampon ve davlumbazlar sökülecekmiş) ve 100 Lira isteyen bir Sivas Ford servisi var. Ah biri beni bir arasada, orayı yerin dibine soksam.

Önce o servise gidip işi yaptırıp, sonra aramalarını beklemeniz gerekiyor şikayet etmek için :p

Ankara Başer için aramışlardı beni 1-2 ay önce.Yaptırdığım bir bakım sonrasında..

Yorum bağlantısı
Semih İzgi
Önce o servise gidip işi yaptırıp, sonra aramalarını beklemeniz gerekiyor şikayet etmek için :p

Ankara Başer için aramışlardı beni 1-2 ay önce.Yaptırdığım bir bakım sonrasında..

Bana bunu yapan bir servis beni aramazdı eminim. Arasada ödemeli arardı. :)

Yorum bağlantısı
Semih İzgi

Veee!!!! Bugün aradılar. İnce sesli bir bayan nazik nazik sordu memnun kaldınızmı diye. :) bende başıma geleni anlattım, ekipmansız bir öğrenci olarak 12 dakikada söktüğümü(bugün söktük tekrardan buğu için) tampon ve davlumbazları sökmeden işlemi tamamlayabildiğimi, ustaların 75-100TL ve 2.5 saat talep ettiğini bir bir anlattım,bayan teşekkür etti,bende kendisine ' Asıl ben teşekkür ederim bu güzel hizmetinizden dolayı' dedim.

Seni seviyorum FORD.

Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

Toyota konusunda size hak veriyorum 93 corolla mın servis hatasından dolayı alarm ı bozulmuştu neredeyse arabayı evden alıp yapıp üstüne para verek geri getireceklerdi en az 5 kere aracınızı getirin diye aradılar.

Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz

Beni de geçen hafta aradılar servisimize 10 üzerinden kaç puan verirsiniz diye sordular. Ben de Adana da Garanti Şen de bakımlarımı yaptırmıştım. Zaten çok menmun kalmıştım Otosan anketine gereken cevabı verdim ...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...