İçeriğe Yönlendir

Nasıl bir sistem?


Samet Taşkıran

Recommended Posts

Hasan Basri Bayraktar

Bu şimdi olan bir şey değil ki.

Yorum bağlantısı
Samet Taşkıran

şimdi olmaığnı biliorum da nasıl oluyor onu anlamadım suya ve havaya karşı

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Kullandığım İntegrada, şu andaki Celicam da çıtasız camlı idi. Cam fitilleri tavana, ön direğe, ota direğe monteli ve farklıdır, 3 lü gibidir, ön direkte genelde yüksek hızlarda camın yerine otrumasını sağlayan bir çıkıntılı parça vardır, açık camla kapıyı görünümü çok hoş oluyor. Celicamda arka küçük camı da açınca, yan taraf komple boşluk gibi gözüküyor, oldukça hoş bir görüntü. Normal kullanımda çerçeveli kapıdan farksız ancak o fitiller yıprandıkça su ve ses problemi ortaya çıkabşliyor (çoğu cabrio gibi). Resimdeki araç klasmanında (BMW gibi dahil), cam kapalı iken kapıyı açarken, cam hızlı bir biçimde 2 parmak gibi aşağı iniyor, kapıyı kapayınca geri kalkıyor.

Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar

Çağlar usta benden önce cevapladı (her zamanki hızlılığı ile) ;)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Örnek görünüm:

sagra5.jpg

Çerçevesiz kapı konusu görünce acaip hızlıyımdır ;) Çok severim...

Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım

hayır araya girmiyor ... Fitillere sıfır bir şekilde en üstte duruyor ...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Bu tip çerçeveli camlı araçlarda, cam fitili daha teferruatlı, markasal çözümler değişiyor ama temel prensipte, camın iç tarafında kalan kalınca ve dışa doğru baskı yapan bir çıkıntı var, camın dış tarafında kalan yerde, cam kapalı iken , kapının açılmasına mani olmayacak yükseklikte minik bir çıkıntı mevcut, iç çıkıntı arkasında, destek gibi bir profil olabiliyor, ama sağlıklı fitilde, normal çerçeveden farkı yok (yalıtım konusunda). İlk su koyveren kasalar cabriolar, tavanda hareketli olduğundan, fitiller vs. yerinden daha kısa sürede oynuyor.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Arka cam işi bozuyor ;) O da açılsa Celicamın güzelliğine yaklaşabilecekmiş.

Yorum bağlantısı
Nuri Başer
Astra Copuler bile böyle olması lazım...

+1907

evet öyle.. bir ara bende vardı.. bertone dizayn, şık bir arabaydı.. 2.2 olsaydı aynen kalırdı ama maalesef 1.6 idi.. ;)

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Opel Tigra larda bagajı açınca sürücü kapısının camını 2-3 santimetre açıyordu.Yoksa bagajı kapatmak epey bir zor oluyor... ;)

Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg

son kasa clklarda direksiz...+ Sami abinin gönderdiği kasa clk nın cabriosundada direk yok.

Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım
(düzenlendi)

Bendede yok direk ;)

Camlar açık olduğunda dar bir yerde inmeyi çok kolaylaştırıyor :)

tarihinde O?uz Y?ld?r?m tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Levent Ayhan

pekii... bir soru da benden;

eski chevroletlerde direksiz 4 kapılı modeli var mı?varsa ön arka cam tamamen kapandığında iki cam arası boşluk nasıl doluyor?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Eski amerikanlarda vardır. Arka kapıda da direk yoktur, tüm aracı alt taraf taşır.

Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy
(düzenlendi)

hatta ilk resimdeki passat ta eskilerden farklı bi özellik var kapıyı açmak için kapı kolunu çekmeye başladığınızda yaklaşık 2 cm kapı camı açılıyor kapayınca tekrar kapanıyor belki eski araçlarda da vardı bu özellik ama passat cc de gördüm ve çok hoşuma gitti :nazar:

gerçi çağlar abi bu özelliği yuarıda belirtmiş ama tekrardan dikkatli bakınca gördüm :kutlama:

tarihinde Ali G tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...