Gökhan Çevik 16 Ocak 2009 Paylaş 16 Ocak 2009 9 Ay öne aldığım ve severek kullandığım arabamın eski sahibi ne zaman değiştiğini bilmediği için !!!!, Triger setini "3 dişli ve kayış'ı" değiştirdim. Bu değişimden 3 hafta sonra OT Şanzıman'ı tamir ettirmek zorunda kaldım. 1.200 YTL. Şanzuman yerine takıldıktan ve ilk defa yağ eklenip lift'ten indirildikten sonra marş'a basıldığında 15-20 saniye triger kayışından vuruntu sesi geldi ve kesildi. Bun duruma o an için bir anlam veremedim. Fakat devam eden günlerde sabahları triger kayışı motor çalıştırıldığında 1 dakika kadar vuruntu yapmaya başladı. Triger setinin üzerinde 2 adet vida ile duran kapağı söktüğümde kayışın vurarak iz yaptığını gördüm. Şimdi kapaksız olarak kullanıyorum ama sağlıklı bir durum değil. Triger'i değiştiren ustama gittiğimde haklı olarak bana söktüğünde gergi bilyasında sorun varsa sökme takma ve tabiiki bilya'nın ücretini alacağını söyledi. Şimdi ne yapmalıyım. Şanzımanı söküp takan yeremi götürüyüm. Şanzımanla ne alakası var derse ne cevap vereyim. Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Gökhan Çevik 16 Ocak 2009 Yazar Paylaş 16 Ocak 2009 Yarım dakika sonra ısınınca geriliyor ve düzeliyor bu yüzden kapaksız dolaşıyoruz Yorum bağlantısı
Sezgin Geridönmez 16 Ocak 2009 Paylaş 16 Ocak 2009 Yarım dakika sonra ısınınca geriliyor ve düzeliyor bu yüzden kapaksız dolaşıyoruz Pistonlar birbirine dolaşmadan baktırın. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ocak 2009 Paylaş 16 Ocak 2009 Triger sağda, şanzıman solda, kaldı ki birbirleri ile teknik yönden hiçbir alakaları yok. Bence 1. Triger ve bilya bir settir, bunu değiştiren ustaya tekrar baktırın, gerekirse 80-90 Tl. den kaçmayın yeni set alın taktırın 2. Başka bir usta bulun trigeri yeniden değiştirin, yoksa aniden motor masrafı da çıkmasın. Yorum bağlantısı
Tayfun Yeşil 16 Ocak 2009 Paylaş 16 Ocak 2009 Triger sağda, şanzıman solda, kaldı ki birbirleri ile teknik yönden hiçbir alakaları yok. Bence1. Triger ve bilya bir settir, bunu değiştiren ustaya tekrar baktırın, gerekirse 80-90 Tl. den kaçmayın yeni set alın taktırın 2. Başka bir usta bulun trigeri yeniden değiştirin, yoksa aniden motor masrafı da çıkmasın. +1903 acil durum alarmı veriyor o ses size. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 16 Ocak 2009 Paylaş 16 Ocak 2009 takan usta kayış gerginligini ayarlayamamış. götürün tekrar ayarlasın ücret falanda vermeyin Yorum bağlantısı
Gökhan Çevik 17 Ocak 2009 Yazar Paylaş 17 Ocak 2009 takan usta kayış gerginligini ayarlayamamış. götürün tekrar ayarlasın ücret falanda vermeyin Triger değişirken başındaydım ve usta'nın ayarladığını gördüm artı 3 hafta problemsiz kullandım, Şanzuman sonrası lift'ten indiğinde ilk çalışmada bu sorun oluştu. Bu gergi dişlisi triger setin'den çıkıyormu yoksa ayrı bir parçamı ? Usta kayış ayarı yapmasına rağmen bu bilyayı yeteri kadar sıkıştırmadığı için boşluk yapmış olabilir mi? ilginiz için teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 17 Ocak 2009 Paylaş 17 Ocak 2009 3 haftada kaç km yaptınız gergi dişlisi degil gergi bilyası setin içerisinde var. usta kayış ayarını yapamadıgından dolayı boşluk yapmış. kayış çalıştıktan sonra boşluk yapar usta bunu hesap edememiş Yorum bağlantısı
Gökhan Çevik 20 Ocak 2009 Yazar Paylaş 20 Ocak 2009 Slm, ilgili herkese TŞK ; Trigeri değiştiren ustamız istemeden'de olsa tekrar gerekli yerleri sökerek ayar yaptı. Umarım tekrarlamaz, yoksa mutlu son'a ulaşmak zorunda kalacağız. Tekrar TŞK. :huh: Yorum bağlantısı
Birol Yılmaz-2 2 Şubat 2009 Paylaş 2 Şubat 2009 Slm, ilgili herkese TŞK ;Trigeri değiştiren ustamız istemeden'de olsa tekrar gerekli yerleri sökerek ayar yaptı. Umarım tekrarlamaz, yoksa mutlu son'a ulaşmak zorunda kalacağız. Tekrar TŞK. :huh: geçmiş olsun yapılmasaydı motorun durumu kötü olacaktı Yorum bağlantısı
Recommended Posts