Hasan Önder 19 Ocak 2009 Paylaş 19 Ocak 2009 Merhaba arkadaşlar. Arabayı aldığımdan beri bu lpg sorununu çözemedim. Ustalarla bende kafayı taktım. Zaten lpg de 280 ile 300 arasında yaktığından bende bu sabah lpg beyni üzerinden bazı ayarlarla oynadım. Zaten daha ne yakacak diye oynadım. Karbüratör üzerinde hava bölümü az açık vardı onUn tamamını kapattım. Ayarları değişti. Şu an ne olacak fakat bilmek istediğim bir soru var. Kullandığım lpg lovato marka üzerindeki ayarların ne olduğunu bilen var mı? Resimde rakam belirttim 1 nolu karbüratöre giden hortum üzerinde bir vana var. Rakam vererek belirtirseniz sevinirim. http://www.resimekle.gen.tr/show-image.php...1b3a741bd58b7aa Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ocak 2009 Paylaş 19 Ocak 2009 Sanırım 28-30 Kuruş/km ? Maaşallahı varmış yakmıyor, tüketiyor mübarek Tüm bu ayarlardan önce, karbüratör temizliğini yaptırdınız mı? Aracın benzindeki tüketimi nedir? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Ocak 2009 Paylaş 19 Ocak 2009 Hava girişini kıstıysanız yakıt daha da artacaktır.. Bir lpg'ciye gidin, sadece egzoz ölçümü ile bile aracın sorununu anlayabilirler.. Yorum bağlantısı
Ahmet Kalkan 20 Ocak 2009 Paylaş 20 Ocak 2009 merhaba arkadaşlar arabayı aldığımdan beri bu lpg sorununu çözemedim ustalarla bende kafayı taktım zaten lpg de 280 il 300 arasında yaktığından bende bu sabah lpg beyni üzerinden bazı ayarlarla oynadım zaten daha ne yakacak diye oynadım karbüratör üzerinde hava bölümü az açık vardı onon tamamını kapattım ayarlarıdeğişti şu an ne olacak falat bilmek istediğim bir soru var kullandığım lpg lovato marka üzerindeki ayarların ne olduğunu bilen varmı resimde rakam belirttim 1 nolı karbüratöre giden hortum üzerinde bir vana var rakam vererek belirtirseniz sevinirim.http://www.resimekle.gen.tr/show-image.php...1b3a741bd58b7aa Ben benzinde o kadar yakıyorum Sen biran önce iyi bir usta bul derim. Yorum bağlantısı
Zafer Ofli 20 Ocak 2009 Paylaş 20 Ocak 2009 Sıralama belki yanlış olabilir ama zannedersem 1 ve 4 gaz giriş ve çıkışı 2 sıcaksu girişi 3numara ise kesinlikle rölanti ayarı. Sizin ayar yapmanız gereken 3 numaradan rölantinin ayarlanması birde oraya gelen gaz hortumunun üstünde bir vana olması gerekir onuda biraz kısmanız gerekir. Karbüratörlü araçların tamanında bu bir sıkıntıdır ama hava emişin tamamını kapatmayın. Benim eski reno 9 beni gaz ayar ustası yapmıştı. Eğer gaz ayarı için ustaya gitmek istemiyorsanız araca birini oturtun ve 3000 devire kadar gaza basmasını ve ayağını sabitlemesini söyleyin ve hortum üstündeki vanadan motorun sesine göre ayarı önce tamamen kapatın sonrasında döndürerek açın uygun sesi aldığınız anda vanayı birakın ve sonra rölantinin ayarını yapın. Eğer bir aksiik olacaksa zaten ilk 500 mt kendini belli eder eğer yığılma oluyorsa ve aracınız gitmiyorsa vanayı biraz daha açın Veya uğraşamam derseniz bir ustaya gidin. Tabii bu dediklerim aracın diğer aksamlarının sağlam olması durumunda(buji,kabloları hava filtresi vs) Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 20 Ocak 2009 Paylaş 20 Ocak 2009 Benim eski arabadakinin aynısı. ayar yapmak aslında çok kolaydır. Bence önce allta olan vida gibi dısmı sökün ve içine üfleyerek temizleyin (4 numara) Daha sonra borunun üzerindeki vana yı tam kapatarak bir elinizlede gaz vermeye çalışın ,araba tam gaz yemez hale geldiğinde vanayı ters yönde çevirerek aracın en rahat çalıştığı yere getirin.(1 numaranın hemen önünde ki gaz akış vanası) Hava filitresi bölümünden gereğinden fazla hava girişi varsa da fazla yakacak ve arabanızda gitmeyecektir.(3 numarada ortada olmalı) Yorum bağlantısı
Recommended Posts