Zühtü Akdoğan 28 Ocak 2009 Yazar Paylaş 28 Ocak 2009 selam bu vanne egr temizleniyormu yok sa parcayimi degistirecegiz yada subaplarami baktiracagiz Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ocak 2009 Paylaş 28 Ocak 2009 Emmi geçmiş olsun, Egr temizlenebilir, araya conta kesilip iptal de edilebilir. Yorum bağlantısı
Zühtü Akdoğan 28 Ocak 2009 Yazar Paylaş 28 Ocak 2009 bu alet tam olarak motorun neresinde bu parca motorda us tenmi yoksa alttanmi sokuluyor birde resimini gore bilsem hic fene olmazdi. kusuruma bakmayin sizlerinde vaktini aliyorum simdiden ozurlerimi sunarim ilginiz icin Yorum bağlantısı
Murat Karahan 29 Ocak 2009 Paylaş 29 Ocak 2009 Benimde Rölantide tekleme ve stop etme sorunlarım vardı. buji kablosu değişti.rölanti sensörü temizlendi.bobin değişti sonuç aynı.ama Çağlar ustanın Carbon clean toplantısından sonra fiat servisine gidip carbon clean yaptırdım o gün bugün arabamda rölantide dengesizlik olmuyor.araba stop etmiyor. Bence Arabanın çoğu arızası carbon cleanla düzelir bir an önce yaptırın. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Ocak 2009 Paylaş 29 Ocak 2009 Emmi geçmiş olsun, Egr temizlenebilir, araya conta kesilip iptal de edilebilir. Ya Çağlar, Egr konusuna çok yabancıyım.. Mutfak tüpü dedantörü gibi bişey bu... Neresi temizlenecek Yorum bağlantısı
Zühtü Akdoğan 29 Ocak 2009 Yazar Paylaş 29 Ocak 2009 anlasilan butun parcalar tek tek degisecek yada hic urasmadan elden cikarmak 2000€ satacamalan olursa tabi Yorum bağlantısı
Zühtü Akdoğan 2 Şubat 2009 Yazar Paylaş 2 Şubat 2009 selam arkadaslar dediginiz gibi arabada ki tekleme azaldi buji leri yeniden degistirdim o tekleme gitti ama genede az da olsa yapiyor sureklide yapmiyor baskane onerirsiniz degistirilmesi gereken parcabirde benim oturdugum sehirde yok her halde bu carbone clear soyluyorum garajlara o ne diyorlar isin icinden cikiyorlar nasil yaptirsam bu carbon clear i ben kendim yapabilirmiyim acaba tesekkurler Yorum bağlantısı
Sezgin Geridönmez 2 Şubat 2009 Paylaş 2 Şubat 2009 Benimki farketmiyor.. Benzinde de lpg'de de yapıyor.. Emmim yaptırdığın Carbon Clean işe yaradı mı bu hususta? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Şubat 2009 Paylaş 2 Şubat 2009 Emmim yaptırdığın Carbon Clean işe yaradı mı bu hususta? Yok kardeşim.. onunla alakalı olarak yaptırmadım... O sorunu daha önce çözmüştüm.. Bende önceki dangalak motoru çok yıkamış, enjektör soketi oksitlenmiş.. Temizledik düzeldi.. Ama carbon clean genel anlamda etkisini hissettirdi.. Memnun kaldım. 10 km falan sonra tekrar edip sonra her 30 binde bir yaptırmayı düşünüyorum... Hakan.. Senin mondeo benim mondeoyu yine geçemez.. Haberin olsun... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Şubat 2009 Paylaş 8 Şubat 2009 Benim Mondinin tekleme sorunu; Malumunuz; Buji, buji kablosu, bobin değiştirilip denenmişti.. Sonra Osman'ın tavsiyeleri ile elektrik tesisatı incelenmiş bişey bulunamamıştı.. Aramalarımız devam etti.. Lpg mapından çıkıp enjektörler tarafına giden lpg tesisatı egr borusuna sürtüne sürtüne delinmiş. Sürtündüğü yerden şasi alıyormuş.. Burayı tamir ettik.. Ancak araç tam düzelmedi. Hala tekliyor.. Tunalı Oto (Teleflex) ile görüştüm.. Map bozulmuş olabilirmiş, Yeni map gönderiyorlar.. Pazartesi gelir.. Takıp deneyeceğim.. Bakalım düzelecek mi.. ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Şubat 2009 Paylaş 9 Şubat 2009 Map geldi.. Taktım.. Hala tekliyor... Şeytan diyor ki... : Elleşme... Cumartesi günü Yaşar'ın yanına git.. Tüm tesisatı parçala... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Şubat 2009 Paylaş 9 Şubat 2009 Yani ? Tesisatımı parçalamayım.. Yanınamı gelmeyeyim.. Burda tıkanıyoruz usta.. Çözemezsek Büyük ihtimal lpg'yi araçtan ayırıp denememiz gerekecek.. Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 9 Şubat 2009 Paylaş 9 Şubat 2009 Ortak sakin ol. Sen sinirlisin ama benimde bugün acayip canım sıkıldı.Hatırlarsın 3 ay kadar önce ön diskleri ve balataları değişmiştim., yaklaşık 2000 km kadar yol yaptım . Bu son onbeş gündür belkide daha fazladır ,100 km üzeri hızlarda frene bastığımda ön tekerleklerde yalpalama hissediyordum ,bende ön lastikler çıkma dunlop olduğu için onlara suçluyor disklerime toz kondurmuyordum.Öylede yaptım ve gittim 4 tane sıfır lastik aldım.Baktımki yalpalama devam ediyor. Ustam denedi abi diskler bozulmuş dedi.Söktük ,balatalarla aynı zamanda değişmişti ve daha sıfır gibilerdi.Velhasıl gitti caanım diskler.Tornada paso attır telkinlerini dinlemeyip yenisini aldım.Eskilerde incelemeye gitti. Yorum bağlantısı
Gürkan Üşenmez 9 Şubat 2009 Paylaş 9 Şubat 2009 Sorunlu olan silindirinizi bulduktan sonra tesisatı dağıtmadan önce; İlk önce süreklilik testiyle enjektörlere gelen kablolarda şaseyle + bağlantı arasında herhangi bir temas var mı ona bakın? Eğer yoksa enjektörlere gelen kablonun başlangıç ucundan sonuna bir kablo çekerseniz kablonun zarar görüp görmediğine bakabilirsiniz. Bunun dışında bir başka yolda aracın 1-2 ve 3-4 enjektörlerine aynı anda sinyal gelir. (Genelde böyledir.) Bu çiftlemeye göre aynı seri içinde kalan yerden de kablo çekebilirsiniz. O şekilde bir deneyin. Eğer düzelirse ona göre tesisatı deşmekte fayda var. Nacizane bir fikirdir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Şubat 2009 Paylaş 10 Şubat 2009 Kablonun kopuk olduğunu sanmıyorum... Kopuk olsa sürekli yapar.. Bu şasi alıyor bir yerden.. Diye tahmin ediyorum.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Şubat 2009 Paylaş 10 Şubat 2009 Cumartesi öğle yemekleri benden o zaman Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Şubat 2009 Paylaş 14 Şubat 2009 Bugün ani bir kararla, Yaşar Ustanın yanına gittim... Nasıl dedi... Aynı, hatta daha kötü dedim... Arabada sökebilecek bakabilecek ne kadar tesisat varsa söktük.. Enjektör-Lpg bağlantı tesisatında bir kaç sorun çıkarabilecek nokta gördük, izole ettik. Büyük bir heyecanla marşa bastım.. Gaz verdim.. Sorun devam ediyordu, sinirlendim stop ettim... Yaşar, çalıştır dedi.. Çalıştırdım.. gaz kelebeğinden gaz verdi... dinledi.. Gitti buji anahtarını aldı geldi.. Buji yada kablo bu dedi.. Olamaz dedim.. Kablo sıfır... Bujileride diğer geldiğimde test etmiştik... Bobini zaten test ettik... Söktü bujüleri, ikisi çatlaktı... Değiştirdik.. düzeldi.. oldu dedim.. Ama niye yapar bunu, buji kablosu yapar dedi.. Demekki eski kablon bozukmuş dedi.. İyiki almışsın yeni kablo dedi.. Yola çıktım geliyordum... Bastım biraz.. Lpg'de 4000-5000 devir aralıklarında tekliyordu yine... Bir petrolde durdum.. Yeni buji kablolarını söktüm (Orjinal Motorcraft).. Eski kabloları taktım tamamen düzeldi araba... Konunun kısa özeti.. Ben araba tekliyor diye buji kablosu almıştım, düzelmemişti. 10 gün falan böyle kullanmıştım. Sonra enjektörlerden map'a giden kablo, egr borusuna sürtüp delinmiş ve şasi alıyormuş. Onu bulup onarmıştık.. Bu 10 günlük süre zarfında yeni aldığım bozuk kablo, bujileri çatlatmış ve yeni bir sorunumuz daha oluşmuş.. Sonuç; şu anda, arabamda eski kablo ve focus bujileri var.. Hiç bir sorunum yok.. Tüm tesisatta elden geçmiş oldu... 2. silindir enjektör sorununu keşfeden Osman Dumanlı'ya.. Buji ve buji kablosu sorununu keşfedip, tüm tesisatımı elden geçiren Yaşar Demirci'ye sonsuz teşekkürler... Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 14 Şubat 2009 Paylaş 14 Şubat 2009 Ortak , sorunun çözülmesine sevindim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Şubat 2009 Paylaş 14 Şubat 2009 Geçmiş olsun, kabloya da güven kalmadı. Yorum bağlantısı
Misafir 14 Şubat 2009 Paylaş 14 Şubat 2009 Gözünüz aydın. Keyifli yolculuklar Mehmet Bey. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Şubat 2009 Paylaş 14 Şubat 2009 Sağolun arkadaşlar... Çok büyük bir yük kalktı omuzlarımdan... İnsanın basınca giden bir mondeosunun olması güzel bir duygu imiş.. Özlemişim.. Yorum bağlantısı
Zühtü Akdoğan 16 Şubat 2009 Yazar Paylaş 16 Şubat 2009 selamarkadaslar bu focus bujisi hangi marka ne degisiklifi var Yorum bağlantısı
Recommended Posts