İçeriğe Yönlendir

Tekleme


Zühtü Akdoğan

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek

Motorcraft,

Birisi platin, diğeri (focusunki) değil..

Tırnak aralıkları farklı..

Focusun ki 1,3 mm Platin olan 1,0 mm

Yorum bağlantısı
Zühtü Akdoğan

benim mondeo 97 model buna taksam olurmu olursa hangi focus hangi senenin uretimi 97 98 99 gibi birde hangi motor tipi benim motor 1.8i glx

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

1,8 in bujisi : AYRF 22PP imiş..

Yani Platinium ve 2.0 ile aynı.. Bence bunu takmalısın...

Yorum bağlantısı
Şükrü Yıldızdal

Mehmet bey sorununuzun çözüme kavuşmuş olmasına sevindim.Sorun nasıl olsa hallordu da o kafaya takmak yokmu,o mahvediyor adamı.Zaten bende kafanızın rahatlamasına sevindim.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Mehmet bey sorununuzun çözüme kavuşmuş olmasına sevindim.Sorun nasıl olsa hallordu da o kafaya takmak yokmu,o mahvediyor adamı.Zaten bende kafanızın rahatlamasına sevindim.

Kafa da kafa değil ki.. :D Gıcık bişey..

Şimdide Focus bujisi var arabada diye takıntı yapıyorum... Çok kötüyüm çok :good1:

Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci

ne fark var. para harcamak hoşuna gidiyor. ikisi de aynı işi yapıyor. ucuz olması kafanı karıştırıyor. tamam bundan sonra sana bujinin fiyatı 80 lira o zaman kafana takılmaz :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Geçir Yaşar usta. Öyle geçir ki. Daha birşey düşünemez olsun. Bak Erkan kilitledi, daha ağzını açıp, "lastik", diyemiyor. Sen de öyle bir kilitle ki, ağzını açıp, "tekleme", "buji", "araba" diyemesin :D

Yok be.. Saf bu... Erkan gibi olamaz...

4 saat uğraştı.. tesisat soydu, onardı.. 20 lira buji parasını utana sıkıla istedi.. :D

Yorum bağlantısı
Zühtü Akdoğan

selam arkadslar simdide benim mondi yavasladigim zaman 500 devire inip cikiyor bazen de 300 200 devire dusuyor neden acaba

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Sıcak soğuk farkediyor mu... ?

Rolanti valfini, gaz kelebeğini en son ne zaman temizlettiniz. ?

İlk akla gelenler bunlar :)

Yorum bağlantısı
selam arkadslar simdide benim mondi yavasladigim zaman 500 devire inip cikiyor bazen de 300 200 devire dusuyor neden acaba

Benim arabada da yazın klima açıkken aynı şey oluyor. Kışın ise çok nadir 1-2 kere. Daha çözüm bulamadık. Gaz kelebeği temizlendi, değişiklik olmadı. Ama bu aralar dikkatimi çekiyor motor sıcakken rolantim 1,500d/d dolaylarında dolaşıyor. Zaten normal çalışırken 1.000d/d. Hafta sonu, rolanti sensörü ,ile EGR'ye baktırmayı düşünüyorum. Ancak kurcalatınca da daha kötü olur mu diye de düşünmüuor değilim. Bu kontrolsüz hava alışın başka sebebi olabilir mi acaba?

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci
Yok be.. Saf bu... Erkan gibi olamaz...

4 saat uğraştı.. tesisat soydu, onardı.. 20 lira buji parasını utana sıkıla istedi.. :D

tamam demek saf ha

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
tamam demek saf ha

Bak sıkıştırma, bidahaya sadece parça parasını veririm.. :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Yaşar usta, sen iste, ben bunu yolunmuş kaza çeviririm.

Diyelim yaptın, sen tatmin oldun.. Yaşar'ın karı ne olacak bu işten.. :)

Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar
Diyelim yaptın, sen tatmin oldun.. Yaşar'ın karı ne olacak bu işten.. :)

:)

:):)

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Yolduklarımı Yaşar usta'ya verirsem :)

Hımm.. Yaşar'ı ihbarcı yapacan lemi.. ?

Bi gidele başımdan... :)

Yorum bağlantısı
Benim arabada da yazın klima açıkken aynı şey oluyor. Kışın ise çok nadir 1-2 kere. Daha çözüm bulamadık. Gaz kelebeği temizlendi, değişiklik olmadı. Ama bu aralar dikkatimi çekiyor motor sıcakken rolantim 1,500d/d dolaylarında dolaşıyor. Zaten normal çalışırken 1.000d/d. Hafta sonu, rolanti sensörü ,ile EGR'ye baktırmayı düşünüyorum. Ancak kurcalatınca da daha kötü olur mu diye de düşünmüuor değilim. Bu kontrolsüz hava alışın başka sebebi olabilir mi acaba?

Saygılarımla.

Benim soru galiba güme gitti. Cevap alabilirsem çok yardımcı olacak bana. Teşekkürler.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Benim arabada da yazın klima açıkken aynı şey oluyor. Kışın ise çok nadir 1-2 kere. Daha çözüm bulamadık. Gaz kelebeği temizlendi, değişiklik olmadı. Ama bu aralar dikkatimi çekiyor motor sıcakken rolantim 1,500d/d dolaylarında dolaşıyor. Zaten normal çalışırken 1.000d/d. Hafta sonu, rolanti sensörü ,ile EGR'ye baktırmayı düşünüyorum. Ancak kurcalatınca da daha kötü olur mu diye de düşünmüuor değilim. Bu kontrolsüz hava alışın başka sebebi olabilir mi acaba?

Gaz kelebeğine bakıldımı...

Maf'ı temizlet...

Rolanti valfi değil bence...

Rolanti valfinden olsa düzensiz olur... Titrek kıprar falan...

Yorum bağlantısı
Gaz kelebeğine bakıldımı...

Daha önce temizlendi.

Maf'a da baktıralım o zaman.

EGR'ye de baktırayım mı?

İlginiz için teşekkür ederim Mehmet Bey.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Egr'nin devir ile alakası olacağını sanmıyorum...

Öncelik hava kontrolü...

Gaz kelebeği bence..

Yorum bağlantısı
Zühtü Akdoğan

benim devir sati genelde sicakken dusuyor kalkiyor birde bu gaz kelebegini ben temizleyebilir miyim ?

Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci
Benim arabada da yazın klima açıkken aynı şey oluyor. Kışın ise çok nadir 1-2 kere. Daha çözüm bulamadık. Gaz kelebeği temizlendi, değişiklik olmadı. Ama bu aralar dikkatimi çekiyor motor sıcakken rolantim 1,500d/d dolaylarında dolaşıyor. Zaten normal çalışırken 1.000d/d. Hafta sonu, rolanti sensörü ,ile EGR'ye baktırmayı düşünüyorum. Ancak kurcalatınca da daha kötü olur mu diye de düşünmüuor değilim. Bu kontrolsüz hava alışın başka sebebi olabilir mi acaba?

Saygılarımla.

fan rezistansını kontrol ettir. muhtemelen selamı var.

Yorum bağlantısı

Teşekkürler Yaşar Usta.

Bu fan rezistantı devir yüksekliğine mi yol açıyor yoksa, klima açık olduğundaki devrin düşme problemine mi? Bu parçanın kontrolü nasıl olur? Yenisi pahalı mıdır? Çok soru oldu ama kusura bakma.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...