Mehmet Ozyurek 19 Şubat 2009 Paylaş 19 Şubat 2009 birde bu gaz kelebegini ben temizleyebilir miyim ? Sökecek takımınız varsa, balata temizleme spreyi, veya benzin ile temizleyebilirsiniz.. Önemli olan takarken tüm vidaları gerektiği kadar ve eşit oalrak sıkmak.. Hava aldırmamalısınız... Yorum bağlantısı
Zühtü Akdoğan 19 Şubat 2009 Yazar Paylaş 19 Şubat 2009 tesekkurler ilginiz icin ama bu aksam arabayi garaga biraktim bakalim ne sonuc cikacak yarin butun gun incelemeye alinacak sonucunu yazarim Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 19 Şubat 2009 Paylaş 19 Şubat 2009 Teşekkürler Yaşar Usta.Bu fan rezistantı devir yüksekliğine mi yol açıyor yoksa, klima açık olduğundaki devrin düşme problemine mi? Bu parçanın kontrolü nasıl olur? Yenisi pahalı mıdır? Çok soru oldu ama kusura bakma. Saygılarımla. klima açıkken devrin düşmesine neden olur. kontrolü direncini ölçersiniz açık devre parça arızalı demektir. fiyatını bilmiyorum. birdaha olmasın Yorum bağlantısı
Sıtkı Öztekin 19 Şubat 2009 Paylaş 19 Şubat 2009 yaşar abi bunlarda klima devreye girdiğinde hava muşuru yok mu devri yükseltmek için o olabilirmi? ayrıca abi senin emanetler bugün kayseriye ulaşmıştır. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 19 Şubat 2009 Paylaş 19 Şubat 2009 hava müşürünü anlamadım. emanet için teşekkürler. Yorum bağlantısı
Zühtü Akdoğan 21 Şubat 2009 Yazar Paylaş 21 Şubat 2009 selam arkadaslar sorun halletttiler artik o takleme yok bobin vede buji kaplolari yeniden degistirdiler gene giitti 100€ ama olsun duzeldi hatanin atesle sisitemi de garag duzeldi ya olsun Yorum bağlantısı
Serkan Çaglar 21 Şubat 2009 Paylaş 21 Şubat 2009 Merhaba aynı soruna benzerini ben yaşıyorum ancak benim araç 98 fiesta flair ; 1. Motor soğukken çalıştırıp 1-2 dk. bekledikten sonra gaza biraz yükleneyim hemen devir 200'e kadar düşüyor (hatta bazen stop bile ediyor) bir müddet sonra tekrar düzeliyor tekrar gaza yüklendiğimde aynı şeyi yine yapıyor yada 2. Motor soğukken çalıştırıp 1-2 dk. bekledikten sonra harekete geçtiğimde araça gaz verdiğimde devir düşüyor titreyerek 10-25 metre çok yavaş gidiyor sonra açılıyor, 2 vitese geçiyorum yine aynı şeyleri yaşıyorum, 3. viteste motor biraz ısındığından daha az yapıyor sonra motorda hiç birşey yok. bunun sebeblerini sizlerin yaşadığı problemlerden derlediğim kadarıyla 1. gaz kelebinden 2. bujilerden 3. buji kablolarından 4 maf tan olabileceği kanısına bu konuda bana yardımcı olursanız çok memnun olurum. çünkü gerçekten canım sıkılmaya başladı ve arabadan soğumaya başladım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Şubat 2009 Paylaş 21 Şubat 2009 Aracınız kaç km de? Hiç carbon clean yapıldı mı? Yorum bağlantısı
Serkan Çaglar 21 Şubat 2009 Paylaş 21 Şubat 2009 130 binde ben yaptırmadım ama önceki sahibi benzin deposuna birşeyler attırmıştım dedi ve bendede daha önce böyle bir olay meydana geldi benzin ile ilgili bir sorun demiştir (filtre, benzini püskürten yer vb.) Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 21 Şubat 2009 Paylaş 21 Şubat 2009 bujilerde problem var. degiştirin düzelir. Yorum bağlantısı
Zühtü Akdoğan 22 Şubat 2009 Yazar Paylaş 22 Şubat 2009 valla kardesim burada ustalar var onlari dinlersen iyi olur bendede sorun vardi dediklerini yaptim iki kere buji kaplolari degisti sende ufak dan basla degistirmeye parcalari benim sorun halledildi herkese tesekkurler simdi tekleme filan birsey yok kok lendinmi gaza kafayi kaldiriyor valla Yorum bağlantısı
Serkan Çaglar 22 Şubat 2009 Paylaş 22 Şubat 2009 valla kardesim burada ustalar var onlari dinlersen iyi olur bendede sorun vardi dediklerini yaptim iki kere buji kaplolari degisti sende ufak dan basla degistirmeye parcalari benim sorun halledildi herkese tesekkurler simdi tekleme filan birsey yok kok lendinmi gaza kafayi kaldiriyor valla süper valla güle güle kullan arabayı bende yapacağım ama orjinal buji bulamıyorum (motorcraft ayrf 22 pp (tırnak aralığı 1.3)) Yorum bağlantısı
Serkan Çaglar 23 Şubat 2009 Paylaş 23 Şubat 2009 ayfs 22 c abi kullanma klavuzunda motorcraft ayrf 22 pp yazıyor. AYFS 22 C ile arasına fark yokmu (muadil mi) yoksa aynı mı anlamadım? Yorum bağlantısı
Poyraz Peyk 21 Aralık 2009 Paylaş 21 Aralık 2009 Benimki farketmiyor.. Benzinde de lpg'de de yapıyor.. Mehmet bey aynı sorun bendede var bu sorunu nasıl giderdiniz son durum nedir bilgilendirirseniz sevinirim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Aralık 2009 Paylaş 21 Aralık 2009 Mehmet bey aynı sorun bendede var bu sorunu nasıl giderdiniz son durum nedir bilgilendirirseniz sevinirim. Benimki farklı bir sorundu... Lpg enjektöründen map sensörüne giden kablo, egr borusuna sürtüne sürtüne aşınmış ve şasi alıyormuş.. Bu aşınmayı bulup onarınca düzelmişti.. Yorum bağlantısı
Poyraz Peyk 21 Aralık 2009 Paylaş 21 Aralık 2009 Mehmet bey 98 mondeo glx lerdeki Maf sensoru denilen alet hava sensorumu dur...yoksa ayrıca bir hava sensoru varmıdır ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Aralık 2009 Paylaş 21 Aralık 2009 Evet.. öyle de diyebiliriz... Maf sensörü, Hava filtresi ile emme manifoldu arasında yer alan, motora giren havanın miktarını ölçen sensördür. Yorum bağlantısı
Poyraz Peyk 22 Aralık 2009 Paylaş 22 Aralık 2009 Bugünler yaşadıgım sorunların aynısını 2002 yılında yaşamıştım ve o zaman (Maf sensörü, Hava filtresi ile emme manifoldu arasında yer alan, motora giren havanın miktarını ölçen sensördür.) değitştirilerek sorun çözülmüştü sanırım yine aynı sorun var. Bu aletın fiyatını biliyormusunuz ve bunun temizlenmesi sözkonusu olabilirmi acaba ? Üstadım sizlerin sayesinde bindiğimiz aracı tanıma ve sorunlarını kısa sürede çözme imkanına kavuşuyoruz...Çok Teşekkürler.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts