Cengiz Ozan 4 Ocak 2011 Paylaş 4 Ocak 2011 Bugün termostatı değiştirdim. Motor ısınmaya başladı. Sonra kalorifer radyatörünün ömrünü tamamladığına kanaat getirip,onu da değiştirdik. İlk başta soğuk motor 1,5-2dk içinde N-O arasına kadar ısındı,kalorifer de canavar gibi ısıtmaya başladı. Aa ne güzel oldu derken birden bire hararet R-M arasında kaldı,kalorifer kendini klima sanıp buz gibi üflemeye başladı. Motor güzel ısınıyor,kaloriferde araç hareket ederken cehennem gibi,ışıkta felan durunca anında buzdolabına dönüşüyor. Devirdaim olabilir mi sorun? Yoksa kalorifer musluğu mudur diyeceğim ama 2006'da, Söğütözü Otokoç'ta orjinaliyle değişmiş. Eve gelince öğrendim. bu eskortlar kışın hasta edecek bizi hadi hayırlısı arabaya binerken sıkı giyinin lütfen Yorum bağlantısı
Taner Dağlıgil 5 Ocak 2011 Paylaş 5 Ocak 2011 Hazır konu varken benimde bir sorum olacak Motor ısındıktan sonra, seyir halinde. Hararet göstergesi L ye kadar gidiyor. Hele rampa çıkarken sıkıştırırsak L yi de geçmelik oluyor. Fan açıyor sesini duyuorum ama içim rahat değil hararetin oralara çıkması bana pek normal gelmedi. Dün serviste yağını değiştirirken, termostat müşürü sökelim yenisini takalım dedim, usta gerek yok ibrenin orda durması normal dedi Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 5 Ocak 2011 Paylaş 5 Ocak 2011 (düzenlendi) Escortlarda normal. Ama benim takada ne yapsam RM arasında çakılı kalıyor,ne iniyor,ne geçiyor. 5 Ocak 2011 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmed Dönmez 6 Ocak 2011 Paylaş 6 Ocak 2011 aynı sorun bendede vardı,özellikle kışın kalorifer ısıtmıyordu,hararette normal in m sine anca geliyordu,termostat,müşür değişti ama sonuç değişmedi,bende radyatörün yarısını gazete ile kapattım(kış boyunca) ve hem hararet A harfine kadar geldi hemde kalorifer ısıtmaya başladı,daha güzelide araba lpg li olduğundan ve su daha iyi ısındığından yakıt %10-15 civarında düştü.eski renolarda yapılır escortta ne işi var demeyin,bence deneyin.çünkü aynı işlemi yapan başka yeni nesil arabalarda gördüm. Bazen 30 km gitsem dahi hararet N harfine bile gelmiyor, direksiyonun altından da buz gibi hava esiyor dizlerim donuyor, uzun yolda dizime örtü koymak zorunda kalıyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Sizin tavsiyenize uyup yarın ilk iş olarak radyatöre gazete koyacağım. İnşaallah sorun çözülür. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Ocak 2011 Paylaş 6 Ocak 2011 30 km gitmenize rağmen ısınmıyorsa, sıcak soğuk geçişi sağlayan musluğunuz bozuktur. Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 6 Ocak 2011 Paylaş 6 Ocak 2011 Ben 1997 Escortumun düşük hararetinden çok çektim, termostat değiştirdim, hararet biraz kendine geldi ancak bu sefer de kalorifer ısıtmıyordu, bana kalorifer peteği değiştirttiler iki defa serviste yok tıkalı yok delik diye... Oysa sorun soğutma sisteminin hava yapmasıdır, havasını almayı da çoğu özel servis bilmiyor, forumda bir yerlerde yazıyordu... Yorum bağlantısı
Cengiz Ozan 8 Ocak 2011 Paylaş 8 Ocak 2011 Escortlarda normal. Ama benim takada ne yapsam RM arasında çakılı kalıyor,ne iniyor,ne geçiyor. Benim eskortta ibre en fazla N ye geliyor ama ısıtması fena değil hararet göstergesi böyle düşükmü olur?? Yorum bağlantısı
Aytaç Aktaş 14 Ocak 2011 Paylaş 14 Ocak 2011 Arkadaşlar Escort fan müşürlerinin bu ara çoğu arızalı çıkıyor. 3 defa üst üste 2 günde bir müşür değiştirdim. En son Reno 21 in termostatlı müşürünü taktırdım rahatladım. M de fan açıyor. Kalorifer peteğini değiştirmek içinde torpidoyu indirmeden peteği takabiliyorlar. Az daha torpidoyu indireceklerdi. Bilgilerinize. Yorum bağlantısı
Hüseyin Şahin 6 Mart 2011 Paylaş 6 Mart 2011 Ben 1997 Escortumun düşük hararetinden çok çektim, termostat değiştirdim, hararet biraz kendine geldi ancak bu sefer de kalorifer ısıtmıyordu, bana kalorifer peteği değiştirttiler iki defa serviste yok tıkalı yok delik diye...Oysa sorun soğutma sisteminin hava yapmasıdır, havasını almayı da çoğu özel servis bilmiyor, forumda bir yerlerde yazıyordu... Acaba bendede atnı sorun olabilirmi bende kalorifer peteği termostat devirdayım değiştirdim. Kalorifer ilr açtığımda çok sıcak daha sonra buz gibi üflüyor. Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 6 Mart 2011 Paylaş 6 Mart 2011 Acaba bendede atnı sorun olabilirmi bende kalorifer peteği termostat devirdayım değiştirdim. Kalorifer ilr açtığımda çok sıcak daha sonra buz gibi üflüyor. Hava yapmışa benziyor, çoğu usta bilmiyor, yetkili servise sorun ya da havasını almayı gerçekten bilen iyi bir usta bulun... Yorum bağlantısı
Hüseyin Şahin 8 Mart 2011 Paylaş 8 Mart 2011 Hava yapmışa benziyor, çoğu usta bilmiyor, yetkili servise sorun ya da havasını almayı gerçekten bilen iyi bir usta bulun... malum çankırıdayım sanayiye gitmeye korkar oldum onu değiştir bunu değiştir bıktırdılar ford serviside yok . Kendi çabamla radyatördeki antifirizi boşalttım ve yeniden doldurdum biraz düzeldi gibi gaz verdiğim sürece güzel ısıtıyor rolantide iken ılık üflüyor. devirdaim le ilgili bir problem olabilir diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 8 Mart 2011 Paylaş 8 Mart 2011 malum çankırıdayım sanayiye gitmeye korkar oldum onu değiştir bunu değiştir bıktırdılar ford serviside yok . Kendi çabamla radyatördeki antifirizi boşalttım ve yeniden doldurdum biraz düzeldi gibi gaz verdiğim sürece güzel ısıtıyor rolantide iken ılık üflüyor. devirdaim le ilgili bir problem olabilir diye düşünüyorum. http://www.otoclubturkiye.com/forum/Motor-suyu...440#entry735440 Yorum bağlantısı
Mehmet Fatih Bayrak 11 Mart 2011 Paylaş 11 Mart 2011 aynı sorun bende de vardı kalorifer nazlı ısıtıyordu hararet sadece yoğun trafikte yükseliyordu termostatı değiştirdim hiç problem kalmadı kalorifer canavar gibi oldu Yorum bağlantısı
Şükriye Özcan 15 Mayıs 2011 Paylaş 15 Mayıs 2011 selam.2001 den bu güne escortumla gül gibi geçiniyoruz. doğru kullanım ve doğru bakım gerekli bu araçlara.4 yıl Anamur'da 5yıl D.bakır'da kulandım.malum sıcak memleketler.rutin bakım haricinde sorun yaşamadım şükür.2010 yazında ESKİŞEHİR'e geldim kışa girerken antifriz değiştim ısı sorunlarını bende yaşadım.gittim tavsiye üzerine ustaya; hararet müşürü, termostat,fan müşürünü değişti. şimdi süperb! eski halini aratmıyor.suyu tamamen boşaltırsak bunları değişmemiz gerekiyor dedi usta.bu araçların zetec motorların kaliteli olduğunu ancak hararet konusuna çok önem vermemi tavsiye etti.yağsız belki ama susuz asla...1.vites 60km;2.vts 118km;3.vts 158;4 te 200km; 5 te 2010 km.yi gördü bu yavru. Yorum bağlantısı
Sinan Yalçın Durmuş 15 Mayıs 2011 Paylaş 15 Mayıs 2011 selam.2001 den bu güne escortumla gül gibi geçiniyoruz. doğru kullanım ve doğru bakım gerekli bu araçlara.4 yıl Anamur'da 5yıl D.bakır'da kulandım.malum sıcak memleketler.rutin bakım haricinde sorun yaşamadım şükür.2010 yazında ESKİŞEHİR'e geldim kışa girerken antifriz değiştim ısı sorunlarını bende yaşadım.gittim tavsiye üzerine ustaya; hararet müşürü, termostat,fan müşürünü değişti. şimdi süperb! eski halini aratmıyor.suyu tamamen boşaltırsak bunları değişmemiz gerekiyor dedi usta.bu araçların zetec motorların kaliteli olduğunu ancak hararet konusuna çok önem vermemi tavsiye etti.yağsız belki ama susuz asla...1.vites 60km;2.vts 118km;3.vts 158;4 te 200km; 5 te 2010 km.yi gördü bu yavru. 5te 2010km iyimiş Yorum bağlantısı
Recommended Posts