Hasan Önder 27 Şubat 2009 Paylaş 27 Şubat 2009 merhaba arkadaşlar uzun zamandır aklıma takılan bir husus var şimdi herkes arabasının az yakmasını ister tabiki performansınında çok düşmemesini tabiki karbüratörlü araçlarda bazı ustalar elle ayar yapıyor birde bilgisayarlı eksoza bir metal bağlayarak eksozdan çıkan gaz değerine göre ayar yapıyorlar sizce hangisi sağlıklı hangi ayar çeşidi arabanın az yakmasını sağlar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Şubat 2009 Paylaş 27 Şubat 2009 Karbüratörlü motorlar için: Egzosda gördüğünüz metal, bir borudur, egzosdan çıkan gazı bir makinaya yollar, burada analiz edilir ve ekranda hava-yakıt karışımını gören usta, karbüratörde hava-yakıt ayarını yapar. Yorum bağlantısı
Hasan Önder 27 Şubat 2009 Yazar Paylaş 27 Şubat 2009 Karbon değeri de vardır. peki hocam siz hangisini önerirsiniz bazı arkadaşlar bilgisayarlı bazen biraz daha fazla yakar dediler doğrumudur Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Şubat 2009 Paylaş 27 Şubat 2009 Hangisi derken, nasıl bir seçenek var da hangisi? Soruyu anlayamadım veya ben cihazı anlatamadım? Yorum bağlantısı
Recommended Posts