Yunus Emre Yılmaz 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Arkadaşlar, ben 2005-2006 focus dizel otomatik almayı düşünüyorum. bu araçlardan kullananlar var mı bana yardımcı olabilecek? bu araçlarla ilgili 1-kronik sorunlar var mı? 2-dizel lerdeki otomatik şanzıman lar problem çıkarıyor mu? (cvt şanzıman sanırım kullanılan) 3-diğer markaların otomatik şanzımanları ile opel i kıyaslayabilirmisiniz? (corolla özellikle) 4- fiyat olarak ne civarda bir araç bu piyasa da uygundur? Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Bende çok araştırmıştım.. 1- Focusun cvt şanzımanı sorunlu kronik sorunları var baya can sıkan üyelerimiz oldu benim tanıdıklarımda oldu... Opelin easytronik şanzımanı yani benim bi abim corsa cdti kullanıyor çocukluk arkım cdti astra...Çok hantal bi şanzıman özellikle astrada...Arabalar yeni ama serviste enişteme 1.2 corsa almak istediğimizde ordaki bayan bence almayın demişti... Corolla için forumda utku bey var o yardımcı olur sanırım ama ben dizel otomatik bişi bulamamıştım sorunsuz...Bu sınırflarda. Yorum bağlantısı
Ömer Salih Yetgil 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 CVT uzak durun. Easytronik uzak durun. Genel olarak küçük motorlu dizellerin bu tip şanzımanlarında sorun var. Honda'nın benzinli motorlarında kullandığı CVT şanzımanda da sorun duydum. Hatta Autoshow dergisi bir sayısında eksi yön olarak belirtmişti bu sorunu. Toyota mekanik dayanıklılığı ile ünlü bir marka fakat fazla duymamakla beraber dizel motorlarında kullandığı otomatik şanzımanlarda sorun çıktığını duydum. Büyük motorlarda genel anlamda şanzıman sorunsuz. Benim fikrimce dizel düz vites, benzinli otomatik vites alınabilir. Sorun çıkarmaması açısından. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Bu zamanda, diesel motor + kademesiz otomatik şanzımanı sorunsuz sunabilen pek yok, 100000 Euro civarındaki segmente çıkmayacaksanız. Özellikle 2006 model yılı filo araçları satıldı ve piyasada bol miktarda mevcut, kötü bir özellik değil, sadece araç geçmişini çok çok iyi ve net bilgi alabilerek sorgulayacağınız araçlara bakın, 3-5 bin TL ucuz olabilir ama ederinden düşük fiyatlı araçlara şüphe ile yaklaşmalı, özellikle bu model yıllarında, aynı şey seneye 2006-2007 model yılı için geçerlidir. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Bu zamanda, diesel motor + kademesiz otomatik şanzımanı sorunsuz sunabilen pek yok, 100000 Euro civarındaki segmente çıkmayacaksanız.Özellikle 2006 model yılı filo araçları satıldı ve piyasada bol miktarda mevcut, kötü bir özellik değil, sadece araç geçmişini çok çok iyi ve net bilgi alabilerek sorgulayacağınız araçlara bakın, 3-5 bin TL ucuz olabilir ama ederinden düşük fiyatlı araçlara şüphe ile yaklaşmalı, özellikle bu model yıllarında, aynı şey seneye 2006-2007 model yılı için geçerlidir. bunun sebebi garanti sürelerinin dolması mı 2-3 senede Yorum bağlantısı
Utku Çay 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 2008 sonrası corolla mm önerebilirim.. (2007 modellerde sorunlu, 2008 den itibaran iyileştirme yapıldı) bu tip şanzımanların artılarını eksilerini iyi araştırmak lazım, ona göre tercih etmekte fayda var Yorum bağlantısı
Nuri Başer 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 dizel otomatik bu segmentte uzak durulması gereken bir seçenek gibi.. servisler arızalı CVT lerle dolup taşıyor.. garanti bittiyse her an 15 bin TL zarara girebilirsiniz.. tamirinden anlayan usta yok denecek kadar az.. ya dizel manuel ya da benzinli otm. Yorum bağlantısı
Mehmet Barın 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Bu konuda iki soru da benden.... 1-Motor ile şanzımanın alakası nedir? 2-Sıralı otomatik şanzıman neden tercih edilmez? Yorum bağlantısı
Mehmet Barın 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Ben otomatik alıncaya kadar otomatik,cvt,dgs vs. tırt.... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 bunun sebebi garanti sürelerinin dolması mı 2-3 senede Kiralama firmaları garanti bitince araç arızası ile uğraşmamak için, 2-3 yıllık kar bazında hesap ile araç kiralarlar ve kira bitiminde satarlar. Firmalarda her zaman yeni 2-3 yaşa kadar araç kiralamak ister. Yorum bağlantısı
Okyay Pay 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 orjinal autocar dergisinde (türkçe olmayan) dsg nin eskisi igibi olmadığı ve artık tembelleştiği yazıyor. vosvosda kaliteden çalmaya başlamış anlaşılan Yorum bağlantısı
Ömer Salih Yetgil 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 7-tronik hangi markada kullanılıyor? Yorum bağlantısı
Çağatay Demir 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 dizel - otomatik olarak arkadaşımda megane var hem rahat hem ekonomik bir araba. herhangi bir olumsuzluk duymadım daha. 100 km de 5-5.5 litre yakıt tüketiyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 7-tronik hangi markada kullanılıyor? mersolarda bi 7 muhabbeti vardı sanki dizel - otomatik olarak arkadaşımda megane var hem rahat hem ekonomik bir araba. herhangi bir olumsuzluk duymadım daha. 100 km de 5-5.5 litre yakıt tüketiyor. megane dci privilege otm çok konforlu ama benim sürdüğüm 7.5 8 litre yakıyordu şehir içi Yorum bağlantısı
Utku Çay 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 megane dci privilege otm çok konforlu ama benim sürdüğüm 7.5 8 litre yakıyordu şehir içi ehh tam otomatik olunca yakar Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 ehh tam otomatik olunca yakar ama çok rahat gülü seven dikene laf demez Yorum bağlantısı
Utku Çay 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 ama çok rahat gülü seven dikene laf demez ona itirazım yok zati Yorum bağlantısı
Çağatay Demir 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 megane dci privilege otm çok konforlu ama benim sürdüğüm 7.5 8 litre yakıyordu şehir içi bana 5-5.5 dedi arkadaşım tam bir bilgim yok. ama gerçekten çoook rahat bir araba.. Yorum bağlantısı
Gürkan Üşenmez 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 dizel - otomatik olarak arkadaşımda megane var hem rahat hem ekonomik bir araba. herhangi bir olumsuzluk duymadım daha. 100 km de 5-5.5 litre yakıt tüketiyor. aman olmasın zaten olduğu zaman çok acıtıyor canı... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 7-tronic mersonun 7 ileri 2 geri vites sistemi. Vites sayısı çok olduğu için hem hızlanma, hem yakıt değerleri çok iyi. Zaten büyük motorlarda opsiyonel olarak sunuluyor. Normalde 5 ileri vitesli bir otomatiği var. abi 2. geri ne işe yarıyo benim bildiğim alman tanklarında vardı 1 den fazla geri Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 sanırsam kovalamacalrada geri geri gitmek gerekirse diye koydular Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Megena alırım artı bir... 7 ileri mercedes vianomuzda vardı...Honda jazzda 7 ileri idi sanırım. Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Jazz 7 ileri idi ama klasik otomatik miydi hatırlamıyorum. Viano'daki 7-tronic miydi ama? Abi jazz cvt kutuydu...Ve direksiyondan kumandalıydı...Viano evet 7 tronic 2.2 cdi... triptorik ayrıca. Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 e 270 cdi 5 ileri mesela...Düz otomatik.. e 420 cdi ki türkiyede yok sanırım onda opsiyonel. Yorum bağlantısı
Recommended Posts