Oskay Furtuna 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 ArkadaşlarBu araçların 3 değişik versiyonu Nisan ayında yıllık 75,000 adet , Amerikaya ihracat için üretilmeya başlandı. iç piyasaya şu an verilmeyecek... Yeni yüzlü connect nisan başında piyasaya verilecek...Sadece yarı van tipi olanlar Amerika için üretilen. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 Pis hırsızlar tamponu kimden çaldılar acaba. :D Yorum bağlantısı
Oskay Furtuna 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 Ben spor modun gaz pedalının tepkisine göre aracın tepki verdiğini yazdım.Ben O/D off da daha 4000 dv dk nın altında vites değiştirmedim.Spor modda gaza basmazsan oda 2200 de vites değiştirir... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 Mondeo96-00 O/D off = 4. vitese geçmez, max. 3 yapar S=vitesleri daha üst devirde yükseltir, kompresyon ile yavaşlatır (nispeten) ama gaz pedalına çok basmassanız bunu algılar ve devir yükselmeden de vites yükseltir, ani gaza basmada daha hızlı vites küçültür. Yorum bağlantısı
Oskay Furtuna 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 Fiesta 1.6 otomatik aracım var gaza sert bastığımda vites küçültüyor normal şanzımandan daha hızlı biçimde ve ben hazı yumuşatana kadar üst vitese geçmiyor.ilk hızlanması 1.6 düz vites focus dan daha iyi.Bu arada konu off topic oldu kusura bakmayın... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 Fiesta 1.6 otomatik aracım var gaza sert bastığımda vites küçültüyor normal şanzımandan daha hızlı biçimde ve ben hazı yumuşatana kadar üst vitese geçmiyor.ilk hızlanması 1.6 düz vites focus dan daha iyi.Bu arada konu off topic oldu kusura bakmayın... denediniz mi ? fiesta hafif ama otm vitesin kalkıştaki performansı bence uzun vites aralığı yüzünden 2. viteste çok hantallaşıyor ama 1. viteste ben 1.6 vvt-i corollayı zorluyorum ama 2. vitese geçince tüm hikaye bitiyor bu arada otm viteste değişik bi kalkış yöntemü uyguluyorum zararı vardır ama bilmediğim için sorun yok daha seri kalkıyor normalden aynı anda frene ve gaza basıyorum devir 3000 ve üstüne gelene kadar bekliyorum arac iyice zorlanınca dipe pedal gaz ve freni bırakarak fırlarcasına ( tabi 100 hp ki 12 si piyasada yok ne kdar fırlarsa)kalkıyorum Yorum bağlantısı
Oskay Furtuna 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 Denedinmi derken her 2 side benim aracım zaten ... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 1. Ara hızlanmalarda otomatik vites her zaman avantajdır (normal kullanımda yani eli viteste beklemeyenlerde) 2. Fren-gaz ve kalkış sonucu türbin-balata aşırı zorlanır, kısa zaman sonra bu zorlanma meblağ olarak bol performanslı şekilde cüzdanı toz duman eder. Bu tip kullanımlar hatalıdır ve düzgün kullanılmayınca da şanzımana kabahat bulunmamalı. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 Az kaldı az. Şanzumanı kucağına alınca artık o zaman zorlarsın Denedinmi derken her 2 side benim aracım zaten ... yok yani ikisini aynı anda kaldırıp denediniz mi yoksa birinen inip diğerine binince fiesta daha mı atak geliyor manasında 1. Ara hızlanmalarda otomatik vites her zaman avantajdır (normal kullanımda yani eli viteste beklemeyenlerde)2. Fren-gaz ve kalkış sonucu türbin-balata aşırı zorlanır, kısa zaman sonra bu zorlanma meblağ olarak bol performanslı şekilde cüzdanı toz duman eder. Bu tip kullanımlar hatalıdır ve düzgün kullanılmayınca da şanzımana kabahat bulunmamalı. işte bunları bilmedğim için yapıyordum artık öğrendim yapmam zaten bu dediğimi bir elin parmağı kadar denedim onuda performanslı kaklış adına biri önermişti Yorum bağlantısı
Oskay Furtuna 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 fiesta yı dizel delta ile denedim geçti ama 2 side kendimin olduğu için hiç kapıştırmadım... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 fiesta yı dizel delta ile denedim geçti ama 2 side kendimin olduğu için hiç kapıştırmadım... lancia delta mı Yorum bağlantısı
Oskay Furtuna 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 EVet siyah izmit'te tek galiba zaten... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 Lancia Ama artık O da bir Fiat oldu teknik ve altyapısal olarak... tıpkı yeni KA gibi 2x Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 Lancia Ama artık O da bir Fiat oldu teknik ve altyapısal olarak... tıpkı yeni KA gibi 2x yakında ferraride fiyatın alt yapısını kullanmaya başlar bu gidişle yeni lancialar bence çok pahalı görünümleride biraz sıra dışı geliyo bana Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 Ferrari 1.9 Jtd Olmaz deme, Porsche yemin billah diesele geçmeyeceğim, hybrid yaparım demişti. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Mart 2009 Paylaş 11 Mart 2009 Ferrari 1.9 Jtd Olmaz deme, Porsche yemin billah diesele geçmeyeceğim, hybrid yaparım demişti. abi yine 1.9 jtd iyi bir de 1.3 multijet düşün Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 12 Mart 2009 Paylaş 12 Mart 2009 bu gün canlısını uzaktaanda olsa gördüm arkada çok bir değişiklik yok glx le yakın ama ben stopları farkettim ortasında üçgen sinyal yada geri lambası vardı öndende rsimlerdeki gibi ama eskisine benziyor yinede hoş olmuş bakalım trafikte denk gelir yine daha ayrıntılı görürüz Yorum bağlantısı
Ömer Açay 6 Nisan 2009 Yazar Paylaş 6 Nisan 2009 yeni resimler.fort connect teamdan alıntıdır.türkiyeye gelecek connectler içindir.en ful modelinde esp bile var.gerçekten çok tutulacak gibi. Yorum bağlantısı
Ömer Yüce 27 Nisan 2009 Paylaş 27 Nisan 2009 İçi biraz daha güzel oldu özellikle teybi ve yol bilgisayarı eksikliği giderildiğine göre caddyle arasındaki en ciddi konfor kayıplarından bi kaçı kapatıldı. Şahsen plsatik kalitesi aynıysa daha çok belki de sınıfındaki mükemmel bir satış rakamına uğrayacağı kesin. Bu bizim şirketin GLX'ini bunla değişme mantıklı gibi gözükmeye başladı. Ayrıca far ve park sensörü olayı hoşuma gitti... Yorum bağlantısı
Recommended Posts