Ahmet Türker Taştepe 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Merhaba, 200-250 km önce aracımın baskı-balatasını değiştirdik. Malumunuz, şanzumanı tümüyle indirmeden bile saatler aldı ve iş bitesiye akşam oldu. Bu değişim esnasında yağı boşalttık ve iş bitince akşam vakti aracın orijinal şanzuman yağını bulamadık. Hatta ne olduğunu dahi öğrenemedik. Ben de 3x1 lt moil atf yağ alıp şanzumana bastım. Şanzumandan boşalttığımız orijinal yağ da kırmızı renkti, sonradan koyduğumuz atf yağ gibi. Sizce bu yağı orijinali ile değiştirmem gerekir mi? Orijinal yağı nedir? Şimdilik bir sıkıntı fark etmedim ama yine de danışmak istedim sizlere. Herkese teşekkürler. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Debriyaj değişirken yağ nerden ve nasıl eksildi? Siz 1lt. yağı nerden doldurdunuz? Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 23 Mayıs 2009 Paylaş 23 Mayıs 2009 Debriyaj değişirken yağ nerden ve nasıl eksildi? Siz 1lt. yağı nerden doldurdunuz? Aksı çıkarırken şanzımana tapa koymamışlardır Çağlar abi yağda akmıştır bu şekilde. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Mayıs 2009 Paylaş 23 Mayıs 2009 Manuel şanzımanda, yağ seviyesini ölçmeden, 1 lt atf koymaları normal, bu işçilikten sonra ne beklersin ki. Yorum bağlantısı
Ahmet Türker Taştepe 28 Mayıs 2009 Yazar Paylaş 28 Mayıs 2009 Uzun bir süredir işlerin yoğunluğundan dolayı foruma girmem kısmet olmadı. Nasip bu güne imiş. Kusuruma bakmayın. Şanzumanın yağını biz boşaltmıştık çek-bas ile. Orijinalinden alıp yenisini koyarız diye. İşimiz de geç bitince orijinali nedir, nereden alırız bulamadık. 3 adet 1 litrelik mOil ATF aldım (kırmızı). Bunları bastık. Öğrendikten sonra gerekirse boşaltıp orijnal yağ basarız diye düşünmüştüm. Yorum bağlantısı
Recommended Posts