Hakkı Asil 29 Mayıs 2009 Paylaş 29 Mayıs 2009 Sevgil Arkadaşlar ben de beyaz incime(1997 F.Escort clx) benzine gelen yüksek fiat artışlardan sonra LPG taktırdım.bi kaç soruna rastladım.önce 3.vitesde sonra sırasıyla 1. ve 2. vitesde sorunlar yaşadım.şimdi sadece 2 de biraz var.Ankaradaki Lpg takan ustalar ,Lpg yi taktıktan sonra Buji kabloların değitirin diye uyarıyorlarmış.Ama benim usta uyarmadı.acaba buji kablolarını değiştirmem gerekiyor mu?(LPG markkası Stefanelli italyan sıralı sistem) Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Mayıs 2009 Paylaş 29 Mayıs 2009 Sorun nedir.. ? Lpg takılınca buji kablosu değişecek diye bir kural yok... Bozuksa değiştirilir... Yorum bağlantısı
Hakkı Asil 29 Mayıs 2009 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2009 Sorun nedir.. ?Lpg takılınca buji kablosu değişecek diye bir kural yok... Bozuksa değiştirilir... Mehmet abi sanki araba lpg ye geçince daha kuvettleniyo.benzindeyken araba sanki boğuluyo yada biri arkadan çekiyo gibi hissediyom.sabahları yada 4-5 saat çalıştırmadan araba stop halinden sona ilk çalıştırmamda eskiye oranla daha geç çalışıyo. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Mayıs 2009 Paylaş 29 Mayıs 2009 Buji turnak aralıkları nedir biliyormusunuz.. Yada lpg'ciniz bujilerde herhangi bir değişiklik yaptımı.. Hava filtreniz temiz mi ? Yorum bağlantısı
Sezgin Geridönmez 29 Mayıs 2009 Paylaş 29 Mayıs 2009 Sorun ateşlemede olsa bu dediklerinizi Lpg'de iken yapması gerekir. Eskimiş buji ve buji kablosu benzinde pek farkedilmezken Lpg'de çok farkediliyor. Bence sizin gaz kelebeği, manifold, enjektör temziliği, carbon clean türü bir bakıma ihtiyacınız var. Yorum bağlantısı
Özgür Karasüleymanoğlu 31 Mayıs 2009 Paylaş 31 Mayıs 2009 Bence boşuna masraf yapmayın.Başıma çok geldi soğukken benzinde çekiş düşüklüğü yüzde 90 lpg ayarının düzgün olmadığı için benzin ayarını bozmasından oluyor.Emin olmak için 100 km civarında benzinde kullanın yada kutup başını söküp takın.Çekiş düzelirse lpg ayarından olduğundan emin olabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Hakkı Asil 1 Haziran 2009 Yazar Paylaş 1 Haziran 2009 Buji turnak aralıkları nedir biliyormusunuz.. Yada lpg'ciniz bujilerde herhangi bir değişiklik yaptımı.. Hava filtreniz temiz mi ? buji tırnak aralıklarını bilmiyom.usta da bujilerin eskimiş olabilir dedi araba 63000 km de.önceki sahbi temizletmiş..Hava filtresini aldığımda sahibi değişmiş.yani tam 5200 km oldu hem bujini temizlenmesi hem hava filtresinin yenilenmesi. Yorum bağlantısı
Hakkı Asil 1 Haziran 2009 Yazar Paylaş 1 Haziran 2009 Sorun ateşlemede olsa bu dediklerinizi Lpg'de iken yapması gerekir.Eskimiş buji ve buji kablosu benzinde pek farkedilmezken Lpg'de çok farkediliyor. Bence sizin gaz kelebeği, manifold, enjektör temziliği, carbon clean türü bir bakıma ihtiyacınız var. kaç paraya çıkar bu dedikleriniz sezgin bey?kar edelim derken zarar mı ettik şimdi:) carbon clear ın sadece 150 tl filan olduğunu duydum. Bence boşuna masraf yapmayın.Başıma çok geldi soğukken benzinde çekiş düşüklüğü yüzde 90 lpg ayarının düzgün olmadığı için benzin ayarını bozmasından oluyor.Emin olmak için 100 km civarında benzinde kullanın yada kutup başını söküp takın.Çekiş düzelirse lpg ayarından olduğundan emin olabilirsiniz. lpg ayarına girdim 2 kere usta tamam diyo.ama sabahları ilk çalıştırmada yine aynı sorun:eskiye oranla geç çalışma.daha devam ederse arabayı kapısına bırakacam .bide kendi denesin:) Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 1 Haziran 2009 Paylaş 1 Haziran 2009 Carbon clean 60-100 lira arası değişiyor.Ben daha yukarı fiyat duymadım Yorum bağlantısı
Recommended Posts