İçeriğe Yönlendir

Kayıp beygirler


Mehmet Akın

Recommended Posts

Mehmet Akın
Kat. ı iptal etmek... Sizin sorunuza cevaben yazdığım için fazla açıklama yapmadım :)

kat iptali konusunda okuduğuma göre pek tavsiye edilen bişiy değil araç düşük devirlerde yığılma yapıyomuş hemde arıza lambası problemleri oluyomuş biraz sıkıntılı iş senin anlayacağın.Bu arada katalitik konvektörde baya pahalı bişiymiş.İnşallah bizimkinde bi sıkıntı yoktur konvektörde

Yorum bağlantısı
Mehmet Akın
Katınız tıkalıysada o beygirler boğulur nefes alamazlar :)

Katın tıkalı olduğunu anlamanın bi yolu var mı acaba ? Yoksa ölçüm falan mı yaptırmak lazım

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2

İptal edince öyle söylendiği gibi sıkıntılar olmuyor. Üstelik çok daha rahat devirlenir aracınız..

Yorum bağlantısı
Mehmet Akın
İptal edince öyle söylendiği gibi sıkıntılar olmuyor. Üstelik çok daha rahat devirlenir aracınız..

katalitik konvektör konusunu okuduğumda hiç öyle bi sonuç çıkmıyo maalesef

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2

Okuyunca değil kullanınca o dediğim sonuç çıkıyor.. Tercih sizin tabiki.. Ben gördüğümü söyledim sadece..

Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım

Alt devirlerin öldüğüne pek katılmıyorum , benim aracım gayet rahat şu anda , normalde 2.viteste rolantide gidemezken şu an pıtır pıtır yürüyor... Zarar olarak çevreye zararı var , emisyon değerleri arttığı için... Kat. ı iptal ettikten sonrada vites geçişleriniz çok rahatlayacak

Yorum bağlantısı
Mehmet Akın
Okuyunca değil kullanınca o dediğim sonuç çıkıyor.. Tercih sizin tabiki.. Ben gördüğümü söyledim sadece..

zaten benim sorunun oradan kaynaklandığı belli değil ama eğer ondansa duyduğum fiyatlardan sonra en mantıklısı yine iptal ettirmek oluyo,,peki katın arızalı olduğunu nasıl anlayabiliriz bi yolu var mı

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Onu ustanız anlayacak.Çoğunluk dolu bu sökelim diyebilir.Güvendiğiniz birine gösterin..Benim araçtada kat yok ve hafif ses hariç bir sıkıntım yok.Susturucu taktırınca ses olayıda kalmayacak.

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2

86bin km'deki bir aracın kat'ı tıkanmış olması olasıdır. Anlamanın direkt bir yolu yok diye biliyorum. Aracın hızlanmasındaki isteksizlik bir gösterge olabilir. Söküp denemek çok maliyetli bir işlem değil. Makyajsız kasa 1.6 focuslarda arıza lambası yanmıyor ancak 2.0'lardaki durumu bilemiyorum.

Yorum bağlantısı
Mehmet Akın
86bin km'deki bir aracın kat'ı tıkanmış olması olasıdır. Anlamanın direkt bir yolu yok diye biliyorum. Aracın hızlanmasındaki isteksizlik bir gösterge olabilir. Söküp denemek çok maliyetli bir işlem değil. Makyajsız kasa 1.6 focuslarda arıza lambası yanmıyor ancak 2.0'lardaki durumu bilemiyorum.

dedimya arabada hiçbi sıkıntı yok hızlanma problemide yok sadece dynoda ki sonuçlar beni şüphelendirdi

Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım

Kat . iptalindne bişey kaybetmezsiniz... Bazı ustalar sizden para bile almayabilir hatta , ama karşılığında eski kat. ınızı isteyecek ( vermeyin ) ... Ben geçen hafta yaptırdım 40 TL ye... Orjinal katm düzgün bir şekilde söküldü , istediğim zaman aynı şekilde takabilirim yerine...

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

bence her şeyden önce gidip bir kompresyon testi yaptırın bakalım aracınızın cc ye ihtiyacı varmı görelim.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Ortağımın 1,6 focusun katalitik konvertörünü söktürmüştük aldığımız zaman...

Geçenlerde yeniden taktırdık...

Yakıt veya performans olarak bir fark göremedik...

Ha o araba hiç bir zaman performanslı kullanılmadı.. son devrini hiç görmedi..

Yorum bağlantısı
Cavit Doğan
Ortağımın 1,6 focusun katalitik konvertörünü söktürmüştük aldığımız zaman...

Geçenlerde yeniden taktırdık...

Yakıt veya performans olarak bir fark göremedik...

Ha o araba hiç bir zaman performanslı kullanılmadı.. son devrini hiç görmedi..

Hakanın eski mandasının beygirleride kayıptı değilmi.? :rolleyes:

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Hakanın eski mandasının beygirleride kayıptı değilmi.? :nazar:

Onun yenileri de kayıp...

Beygirlerin yarısı otomatik vites kutusunu çevirmekle meşgul....

Havada karada geçerim onu.. :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Akın
Dyno yapan şahıs bir öneride bulunmadımı?

Bişey söyleyemedi "2.0 ların 115 bg olduğunu iddia etti bende 130 bg olduğunda ısrar ettim sonra da geçenlerde bi tane daha 2.0 geldi ondada yaklaşık bu kadar çıktı" diye yanıt verdi.Yani anlayacağın biraz geçiştirdi.

bence her şeyden önce gidip bir kompresyon testi yaptırın bakalım aracınızın cc ye ihtiyacı varmı görelim.

yaptırayım ama olması gereken değerleri bilmiyorum neye göre kıyaslayacağız?????

Yorum bağlantısı
Mehmet Akın
arkadaşlar benim araba focus 2.0 ghia 130 bg olması gerekirken geçenlerde bosch servisinde dyno denilen aletle gücünü ölçtürdüm 112 bg çıktı.Arabada bi problem görünmüyor sizde neden böyle çıktı fikri olan var mı?

arkadaşlar öncelikle kompresyon testi yaptırmayı düşünüyorum peki olması gereken değerleri bilen var mı???

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Mehmet bey yaptıracağınız yer size yorumuda yapacaktır.Düşük yada normal olduğunu söyler.Düşük derse Carbon Clean yaptırır tekrar ölçtürebilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz
Allah belalarını versin.At kutsaldır yaa.

insanda vicdan olmadımı ne at dinler ne insan...

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
arkadaşlar öncelikle kompresyon testi yaptırmayı düşünüyorum peki olması gereken değerleri bilen var mı???

en az 14 falan çıkmalı diye tahmin ediyorum... Ama kesin değerlere ulaşamadım henüz..

Benimki ile sizin motor aynı...

benimkiler 14,5 çıkıyor...

bir tanesi sorunluydu... carboncleardan sonra o da 14'ü geçti...

Yorum bağlantısı
Mehmet Akın
en az 14 falan çıkmalı diye tahmin ediyorum... Ama kesin değerlere ulaşamadım henüz..

Bnimki ile sizin motor aynı...

benimkiler 14,5 çıkıyor...

bir tanesi sorunluydu... carboncleardan sonra o da 14'ü geçti...

siz corbon clean den sonra ne gibi farklar gördünüz araçta

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...