Yakup özdemirci 14 Haziran 2009 Paylaş 14 Haziran 2009 Arkadaşlar diğer bir sorunumda klimayı açınca araba durduktan sonra kalkış yapmakta çok zorlanıyorum bayağı bir gücünü alıyor aracın normal bi,r durummudur acaba ? Yorum bağlantısı
Yakup özdemirci 14 Haziran 2009 Yazar Paylaş 14 Haziran 2009 Gazı biraz azalmış gibi sanki geçen seneye nazaran çok soğutmuyor gibi geliyor acaba dedim gazı az falan diyemi boyle oluyor teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 14 Haziran 2009 Paylaş 14 Haziran 2009 polen filitresi kirlenmiş olabilir Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 14 Haziran 2009 Paylaş 14 Haziran 2009 araçta hiç klima gazı kalmaz ise düğmeye basılınca klima kompresörü devreye girer mi ? Yorum bağlantısı
Nuri Başer 14 Haziran 2009 Paylaş 14 Haziran 2009 Maalesef klima kalkışta zorluyor.. hele 17-18 dereceye ayarlıysa öldürüyor.. kalkışta gazı biraz fazla vermek lazım.. Yorum bağlantısı
Eren Mutlu 14 Haziran 2009 Paylaş 14 Haziran 2009 (düzenlendi) Geçenlerde 30 derecelik bir rampada klima 16 dereceye ayarlıyken aracım resmen bayıldı .. En sonunda da durdu .. En az 25-30 Hp güç kaybı yaşanıyor .. Aslında güç kaybından ziyade muazzam bir tork kaybı var ! 14 Haziran 2009 tarihinde Eren Mutlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 14 Haziran 2009 Paylaş 14 Haziran 2009 100 km/sa hız ile giderken klimayı açtığımda hızım tam 90 olmasada 90'a doğru düşüyor. Bende 100 ile gitmek için gaza biraz daha basıyorum. Fanda 4 değişik üfleme kademesi var. 1 en düşük ve 4 en fazla üfleme konumu. Bu kademeleri değiştirmek klimanın motoru zorlayışını etkiliyormu? Bence mantıken etkilememesi gerek ama emin değilim. Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 14 Haziran 2009 Paylaş 14 Haziran 2009 Klima motoru devrede olduğu sürece performans kaybı normaldir. Motora ek yük bindirir. Fan kademesi ayarı performans kaybını etkilemez. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 14 Haziran 2009 Paylaş 14 Haziran 2009 Dijital klimada derece ayarıda performansı etkilemez...Klima çalışıyorsa çalışıyordur, dijital diye arada bir kapanıp açılmaz... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Haziran 2009 Paylaş 14 Haziran 2009 Siz neden bahsediyorsunuz... Ben anlamıyorum.. Bana çok yabancı geliyor bu anlattıklarınız.. Yoksa motorlarınız tırt mı.. Yorum bağlantısı
Özgür Karaca 15 Haziran 2009 Paylaş 15 Haziran 2009 aracım lpg li yolda giderken hızım 120 130 olsa bile klima devreye girince 1nci kademede bile bariz bir yüklenme problemi yaşıyorum yani aracı yoruyor o hızda 1 kademede belli etmemesi gerekiyo diye düşünüyorum.akü fabrika çıkışı 43ah lik bi akü klima ile birlikte anfide çalıştırıyorum aküden yaparmı bunu Yorum bağlantısı
Serkan Toker 15 Haziran 2009 Paylaş 15 Haziran 2009 aracım lpg li yolda giderken hızım 120 130 olsa bile klima devreye girince 1nci kademede bile bariz bir yüklenme problemi yaşıyorum yani aracı yoruyor o hızda 1 kademede belli etmemesi gerekiyo diye düşünüyorum.akü fabrika çıkışı 43ah lik bi akü klima ile birlikte anfide çalıştırıyorum aküden yaparmı bunu Klima kademesi çekişi düşürmez, bizim dizel Fiesta'da biraz düşüyor ama elektrik sisteminden oluyor..Cam düğmesine bile basınca rölanti değişebiliyor...Anfi kapalı dene birde, farketmemesi lazım...Konuyu buraya ekledim... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Haziran 2009 Paylaş 15 Haziran 2009 Makyajlı focuslara yazılım falan yüklüyorlardı bu tür sorunlar için... Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 15 Haziran 2009 Paylaş 15 Haziran 2009 aracım lpg li yolda giderken hızım 120 130 olsa bile klima devreye girince 1nci kademede bile bariz bir yüklenme problemi yaşıyorum yani aracı yoruyor o hızda 1 kademede belli etmemesi gerekiyo diye düşünüyorum.akü fabrika çıkışı 43ah lik bi akü klima ile birlikte anfide çalıştırıyorum aküden yaparmı bunu Özgür, klima kompresörü, aracın motorundan güç alır. Bu nedenle 1. kademede klimayı açsan bile, kompresör devreye girecek ve araç motoruna yük bindirmeye başlayacaktır. Fan sadece gelen havayı içeri üfleme hızını ayarlar. Yani klima 1. kademede az, 4. kademede fazla soğutma yapmaz. Akü meselsine gelirsek, araç çalışırken gereken enerji aküden sağlanmaz. Onun yerine alternatör bu görevi üstlenir. Alternatör araç için gerekli enerjiyi sağlarken aynı zamanda aküyü de çalışma esnasında şarj eder. Bu nedenle klimanın çalışması ve akü arasında bir bağlantı yoktur. Yorum bağlantısı
Özgür Karaca 16 Haziran 2009 Paylaş 16 Haziran 2009 bilmem akümü değiştirip deniycem bi. Yorum bağlantısı
Ayhan Karabulut 16 Haziran 2009 Paylaş 16 Haziran 2009 Benim arabada da oluyo diyeceğim ama Pek olmuyor:) Neden acaba? Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 17 Haziran 2009 Paylaş 17 Haziran 2009 Benim arabada da oluyo diyeceğim ama Pek olmuyor:) Neden acaba? Motor hacmi arttıkça klimanın yaptığı olumsuz etki daha da azalıyor... Yorum bağlantısı
Recommended Posts