İçeriğe Yönlendir

Chip Tuning


Uğur Koçyiğit

Recommended Posts

Ali Elöver

3 tane race chip kullandim, focus tdci, kia crdi sportage ve benzinli insignia 180 hp turbo, hepsinde arabayi saha kaldirdi racechip. 3 senedir ara ara yazarim 109 hp tdci i nerdeyse 145 hp ve bambaska bir araba yapmisti. 112 hp Spo da 140 hp oldu araba ara hizlanmalarda baya fark etmisti.

Mercedes kompressor motora uysa racechip bu arabama da alirdim. Takanlar gule gule keyifle kullansin.

Ali Android kardes artik 68 hp diil artik araban, sahin dogan tarafindan gecilme donemi sona erdi desene

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

3 tane ravmce chip kullandim, focus tdci, kia crdi sportage ve benzinli insignia 180 hp turbo, hepsinde arabayi saha kaldirdi racechip. 3 senedir ara ara yazarim 109 hp tdci i nerdeyse 145 hp ve bambaska bir araba yapmisti. 112 hp Spo da 140 hp oldu araba ara hizlanmalarda baya fark etmisti.

Mercedes kompressor motora uysa racechip bu arabama da alirdim. Takanlar gule gule keyifle kullansin.

Ali Android kardes artik 68 hp diil artik araban, sahin dogan tarafindan gecilme donemi sona erdi desene

He kardeş, senle bir konuda daha anlaştık baksana  :D   evet harbiden güzel aletmiş, öyle tırt birşeyde değil, bakalım uzun yol yapayım göreceğiz durumu :) ama kısa kullanımda intiba süper, şaha kalkma mevcut, az daha açarsam çifte dahi atabilir  :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

valla heyecanlandırdın abi beni şuan ama biraz önce kendiminkini söktüm benim ayarı D-E yapıp göndermişler senin ayarla değiştireyimmi sanki bu ayar çok düşük gibi...birde ilk kalkışta yada 2-3 viteslerdeki 1900 devire kadarki hantallık gittimi ?

DE ne yahu, berbat bir ayar, beygir düşük, devir aralığında 2300-3700 arası, hemen E 0 ayarına gel, uzun yol denemedim henüz ama E0 ideal gibi, 84 hp. civarı güç var devir aralığı 2100-3900 ideal ayar buymuş, şuan 1900 devirdeki hantallığı hissetmedim, gerçi az kullandım, uzun yol yapınca tam anlayacağım, ama iyi geldi, zaten 1. vitesi sayma 2. de de anında 2000 devre geliyorsun normalde, o anda devreye girdiğinde araba süper oluyor, hani 3. viteste en güzel ivmelenmeyi yaparya bu araç, her viteste aynı oluyor, 5 te zaten bir bakmışsın akıyor araba, 100-150 falan farketmiyor, tempo hep aynı, ideal ayar E0 yani, baktın az geldi F1 yaparsın, güç az daha artar ve devir aralığın düşer,2100 de devreye gireceğine 2000 de devreye girer, sen önce E0 dene, bak bakalım nasıl, zaten direk ne oluyor yahu diyeceksin, seni kesmez ise F1 yap, tam da ayar haa F1 Formula ayarı  :D

 

bu arada F1 de devir aralığı 2000-4000 oluyor, tercih senin...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yalçın Sarıkaya

7-7 yi bi 5-10 km denesekmi acaba :) ankarada yağmur var çıkıp takamıyorum cihazı iyimi :)

Yorum bağlantısı
Cem Işık

7-7 mutlaka arıza verdirir Solu 0, sağı 7 yap gör neler oluyor :)

Abi bizona çip üretsene ,atmosferik  220 Hp yetmiyor, şöyle 300 500 300 500 yap bişeyler,tek ümidim sende :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yalçın Sarıkaya

Eveeet takatım sonunda, rail sensörüne ulaşmak zor oldu ama oldu, hava filtresini komple söküp oradan elimi sokarak taktım, soket mazot filtresinin altında kırmızı renkli, chipin soketi cuk oturdu.

 

Gelelim sonuca, şuan 87 hp. 227 nm. ayarında, duman atma vs. en ufak sorun yok, motor ısındıktan sonra dahada sessiz çalışıyor sanki :)

Motor soğukken farkı anlamak için gaza bastım, 2000 devirde farkı hissetmem lazımdı, öylede oldu, araba fırlıyor şimdi :) 100-120 hızlanması neyse 120-160 da aynı tempoda, süper, bu ekonomi ayarını sevdim, tam istediğim gibi oldu, daha gücü açmama gerek yok, motoru zorlamayalım, kısaca harika oldu diyebilirim :)

 

Yalçın, hemen tak kardeşim, ne oldu bu arabaya diyeceksin :)

 

Abi ben bu sökete ulaşamadım ....gün akşam vakti hava filtresi kapağını filtreyi altındaki kasayı komple söktüm....karşıdan baktığımda solda vakvak pompa sağda hava filtresinin devam borusu duruyordu adamların gönderdiği çizimden anlatığım kadarıyla o devam borusunun altında olması gerekiyordu ışık tuttum sağdan baktım soldan baktım herşeyi denedim ama ne kırmızı söket gördüm nede kırmızı sökete benzeyen bişey gördüm o yüzden geri topladım aracı :) başka bişeyler daha sökmem gerekiyormuydu

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Abi ben bu sökete ulaşamadım ....gün akşam vakti hava filtresi kapağını filtreyi altındaki kasayı komple söktüm....karşıdan baktığımda solda vakvak pompa sağda hava filtresinin devam borusu duruyordu adamların gönderdiği çizimden anlatığım kadarıyla o devam borusunun altında olması gerekiyordu ışık tuttum sağdan baktım soldan baktım herşeyi denedim ama ne kırmızı söket gördüm nede kırmızı sökete benzeyen bişey gördüm o yüzden geri topladım aracı :) başka bişeyler daha sökmem gerekiyormuydu

Hava filtresini komple çıkar, sonra filtreye önden gelen borusu varya, hani mazot filtresinin altında geçen borusu, filtrenin önünde vidası var, onuda söküp boruyu çıkar, o zaman el girer, ama gıcık yerde, elini üstten sokup bulacaksın, en güzeli üsstten fenerle ışık tut, aradan zor bela görünür, uzun bir tornavide ile yine üssten soketin tırnağını hafif kaldırarak geri it, kolayca çıkar, takarken sağ elin mazot filtresinin altından sokup denk getirip iteceksin, biraz zahmetli iştir, en kolayı aküyü komple sökmek, ben sökmeden yaptım, dikkatlice bakarsan göreceksin.

 

dikkatli izle :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Şafak Ertürk

remaps.com.tr de 2.0 aracıma 170 HP  düşünüyorum ne dersiniz?

 

Sonuç hüsran ya da başarı?  Riskli bir iş gibi geliyor....

Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk

http://www.hepsiburada.com/chevrolet-aveo-t300-1-3-racechip-one-chip-tuning-1248-cm3-95-hp-210-nm-p-OTRC101149

 

bizim araç için de bu ürün var ne yapıyoruz alıyor muyuz şimdi?

Kafa karıştırıcı bir sürü yorum var internette.yok motor bitermiş, faydadan çok zararı varmış.Biraz daha güç ve bayılma sorunlarına çözüm arıyorum.öyle ultra beygir beklentim falan yok.

bir de dpf ve egr iptali sadece yazılımsal olarak iptal edilirse kafi mi?teşekkürler...

Yorum bağlantısı

http://www.hepsiburada.com/chevrolet-aveo-t300-1-3-racechip-one-chip-tuning-1248-cm3-95-hp-210-nm-p-OTRC101149

bizim araç için de bu ürün var ne yapıyoruz alıyor muyuz şimdi?

Kafa karıştırıcı bir sürü yorum var internette.yok motor bitermiş, faydadan çok zararı varmış.Biraz daha güç ve bayılma sorunlarına çözüm arıyorum.öyle ultra beygir beklentim falan yok.

bir de dpf ve egr iptali sadece yazılımsal olarak iptal edilirse kafi mi?teşekkürler...

Motor bakımsızlıktan da biter, en üst ayarlara almadıkça sorun olmaz, tabi dengeli kullanmak kaydı ile, dpf ve egr yazılımdan iptal edilince sadece arıza vs yakması gider, ancak egzoz gazı oradan fiziken geçtiği için yeterli olmayacaktır
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

http://www.hepsiburada.com/chevrolet-aveo-t300-1-3-racechip-one-chip-tuning-1248-cm3-95-hp-210-nm-p-OTRC101149

 

bizim araç için de bu ürün var ne yapıyoruz alıyor muyuz şimdi?

Kafa karıştırıcı bir sürü yorum var internette.yok motor bitermiş, faydadan çok zararı varmış.Biraz daha güç ve bayılma sorunlarına çözüm arıyorum.öyle ultra beygir beklentim falan yok.

bir de dpf ve egr iptali sadece yazılımsal olarak iptal edilirse kafi mi?teşekkürler...

Kardeş aldım kullanıyorum, sıfır sorun var, aldığım gibi standart ayarda kullanıyorum, (hatta almanyaya attığım maile verilen cevapta, sen az bile kullanıyorsun, daha yüksek ayarda sorunsuz kullanabilrisin dediler, ama ben böyle bıraktım)yani senin tabloda yazan 117 hp. yaklaşık olarak doğru çıkıyor, ayar değiştirmeden kullanırsan sorun falan yaşamazsın, yok motor biter vs. bunlar yazılımdada biter, abartı beygirlere çıkarırsan kaçınılmaz sondur, senin istediğin ve benimde istediğim sadece sorunsuz şekilde çalışabileceği ve emisyon uzun ömür yakıt sarfiyatı gibi etmenler sebebiyle kısılmış ama normalde sağlıklı şekilde vereceği gücü kullanmak, bu aletle bunu anında başarıyorsun, bu şekilde kullanımda yazılım yaptırmanda gereksiz zaten, dikkat etmen gereken birşeyde yok, standart ayarda istediğin gibi kullanırsın aracını, bakımlarını aksatma yeter,  yok ekstra güç isterim, hep tokat atarım son devirde gezerim diyorsan iş değişir, o zaman zarar görür motor, bun yazılımda da aynıdır, aşırı güç= azalan ömür demektir.

 

Standart ayar güç-dayanım-ekonomi için ideal ayarmış, bunu öğrendim ben, 90-100 le giderkende daha az yakmanda cabası, bastığın zamanda elinin altında güç olması gayet güzel oluyor, ben yeni taktım, satandart ayardayım ve şuan 600 km. den fazla yol yaptım, arabaçok güzel çalışıyor, hatta dahada sessizleşti sanki motor, yakıt sarfiyatı sakin kullanımda arada gaza gelip basmama rağmem hala aynı miktarda, yani sürekli sakin kullanırsam daha az yakacak gibi, sıfır duman atma, sıfır hata, bence abartı güçlere çıkılmayıp sadece motorun saklı gücünü kullanmak isteyenler için bu alet ideal :)

 

Kısaca al gitsin  :D

 

Ozanın da dediği gibi, dpf-egr mekanik olarak iptal edilmeli.

 

bende standart ayar E/0 dı, almanya ise E/2  F/2  O/2 1/2 değerlerini sırayla kullanabilrisin dedi, E/2 idealmiş

 

burada 1.pod yani E dediğim gücü, 2. pod yani 2 dediğim kısımsa çipin devreye girdiği aralığı temsil eder, ben E/0 yapınca 2100-4000 devir aralığında çalışıyor, E/2 yaparsam güç aynı fakat devir aralığı 1900-4100 aralığında oluyor, yani bu devir aralığında kullanıp gücü açabilrimişim, ben değiştirmedim, daha garanti olsun dedim, çünki normalde turbo 2000 devirden sonra devreye girmiş olur, bunun altında zorlarsak kurum yaparak hızlanacağını düşündüm, sende böyle kullan bence, yani turbon tam yüklendikten sonra çip devreye girsin, önce motor kendini toplasın rahatlasın sonra çip devreye girsin, bu ayarda çipi aldığında gelen optimum fayda sağlayan ayardır zaten.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Ek olarak yazılım veya chip olmasın, olduğu gibi fabrika çıkışı 1.4 tdci 2013 Fiesta gözlerimin önünde rektefiye gördü amcamın dükkanında, evet filo aracı :D eşek niyetine binilince motor her türlü zarar görür

Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk

Kardeş aldım kullanıyorum, sıfır sorun var, aldığım gibi standart ayarda kullanıyorum, (hatta almanyaya attığım maile verilen cevapta, sen az bile kullanıyorsun, daha yüksek ayarda sorunsuz kullanabilrisin dediler, ama ben böyle bıraktım)yani senin tabloda yazan 117 hp. yaklaşık olarak doğru çıkıyor, ayar değiştirmeden kullanırsan sorun falan yaşamazsın, yok motor biter vs. bunlar yazılımdada biter, abartı beygirlere çıkarırsan kaçınılmaz sondur, senin istediğin ve benimde istediğim sadece sorunsuz şekilde çalışabileceği ve emisyon uzun ömür yakıt sarfiyatı gibi etmenler sebebiyle kısılmış ama normalde sağlıklı şekilde vereceği gücü kullanmak, bu aletle bunu anında başarıyorsun, bu şekilde kullanımda yazılım yaptırmanda gereksiz zaten, dikkat etmen gereken birşeyde yok, standart ayarda istediğin gibi kullanırsın aracını, bakımlarını aksatma yeter,  yok ekstra güç isterim, hep tokat atarım son devirde gezerim diyorsan iş değişir, o zaman zarar görür motor, bun yazılımda da aynıdır, aşırı güç= azalan ömür demektir.

 

Standart ayar güç-dayanım-ekonomi için ideal ayarmış, bunu öğrendim ben, 90-100 le giderkende daha az yakmanda cabası, bastığın zamanda elinin altında güç olması gayet güzel oluyor, ben yeni taktım, satandart ayardayım ve şuan 600 km. den fazla yol yaptım, arabaçok güzel çalışıyor, hatta dahada sessizleşti sanki motor, yakıt sarfiyatı sakin kullanımda arada gaza gelip basmama rağmem hala aynı miktarda, yani sürekli sakin kullanırsam daha az yakacak gibi, sıfır duman atma, sıfır hata, bence abartı güçlere çıkılmayıp sadece motorun saklı gücünü kullanmak isteyenler için bu alet ideal :)

 

Kısaca al gitsin  :D

 

Ozanın da dediği gibi, dpf-egr mekanik olarak iptal edilmeli.

 

bende standart ayar E/0 dı, almanya ise E/2  F/2  O/2 1/2 değerlerini sırayla kullanabilrisin dedi, E/2 idealmiş

 

burada 1.pod yani E dediğim gücü, 2. pod yani 2 dediğim kısımsa çipin devreye girdiği aralığı temsil eder, ben E/0 yapınca 2100-4000 devir aralığında çalışıyor, E/2 yaparsam güç aynı fakat devir aralığı 1900-4100 aralığında oluyor, yani bu devir aralığında kullanıp gücü açabilrimişim, ben değiştirmedim, daha garanti olsun dedim, çünki normalde turbo 2000 devirden sonra devreye girmiş olur, bunun altında zorlarsak kurum yaparak hızlanacağını düşündüm, sende böyle kullan bence, yani turbon tam yüklendikten sonra çip devreye girsin, bu ayarda çipi aldığında gelen optimum fayda sağlayan ayardır zaten.

 

 

Motor bakımsızlıktan da biter, en üst ayarlara almadıkça sorun olmaz, tabi dengeli kullanmak kaydı ile, dpf ve egr yazılımdan iptal edilince sadece arıza vs yakması gider, ancak egzoz gazı oradan fiziken geçtiği için yeterli olmayacaktır

 

Ali Bey ve Ozan kardeş bilgiler için teşekkürler.kanıma girdiniz. 9 taksit de varmış daha ne olsun.euro 5 motorlarda egr mekanik olarak iptal olmuyor diye okumuştum ona da bir bakmam lazım. biraz araştırayım ama % 75 kıvamına geldim :D  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin

Ek olarak yazılım veya chip olmasın, olduğu gibi fabrika çıkışı 1.4 tdci 2013 Fiesta gözlerimin önünde rektefiye gördü amcamın dükkanında, evet filo aracı :D eşek niyetine binilince motor her türlü zarar görür

Sizce bu cihazlarmı daha iyi olur yoksa paşaoğlunda araca yapılan yazılım mı daha iyidir . Benim için taksit ,fiyatı,istediğinde sökülmesi ikinci el olarak değerlendirilmesi açısından kutu daha avantajlı ama teknik olarak hiç bilgim yok teknik açıdan hangisi daha iyi daha sağlıklı olur.

Yorum bağlantısı

Sizce bu cihazlarmı daha iyi olur yoksa paşaoğlunda araca yapılan yazılım mı daha iyidir . Benim için taksit ,fiyatı,istediğinde sökülmesi ikinci el olarak değerlendirilmesi açısından kutu daha avantajlı ama teknik olarak hiç bilgim yok teknik açıdan hangisi daha iyi daha sağlıklı olur.

Kutunun dediğiniz avantajları var, Servet abinin dediği şekilde ikisinin de mantığı aynı yakıt basıncı ile alakalı, yazılımda daha isteğe göre ayar yapılıyor, kişiye özel, ve oluşabilecek arıza sinyalleri de engelleniyor, box hazır program
Yorum bağlantısı
Ersin Ulupınar

Ben yazılım yaptırdım 2.5 sene oldu cok sükür bir sıkıntı yaşamadım gaza dokunmamla uzaması bir oluyor alt devirlerim ciddi anlamda iyileşti 1 saat boyunca otobanda 195 km hiza sabitledim banamısın demedi masallah :)

Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk

epeyce akıl aşındırdım.almaya da niyetliyim.aklımdaki soru işaretlerini sağa sola (üretici firma ,yabancı bir iki site) yazdım.cevap bekliyorum.kısaca şöyle söyleyeyim.bizim araçlarda 1.3 multijet motor var.aynı motor 75 ya da 95 bg olarak satılıyor. aynı motor yazılımla 95 bg çıkartılabiliyor. benim araç zaten 95 lik, ekstra bir yazılımla motorun limitleri çok mu zorlanmış olur emin değilim.yani 75 ten 115 e falan çıkacak.bu kafa karıştırıyor.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

epeyce akıl aşındırdım.almaya da niyetliyim.aklımdaki soru işaretlerini sağa sola (üretici firma ,yabancı bir iki site) yazdım.cevap bekliyorum.kısaca şöyle söyleyeyim.bizim araçlarda 1.3 multijet motor var.aynı motor 75 ya da 95 bg olarak satılıyor. aynı motor yazılımla 95 bg çıkartılabiliyor. benim araç zaten 95 lik, ekstra bir yazılımla motorun limitleri çok mu zorlanmış olur emin değilim.yani 75 ten 115 e falan çıkacak.bu kafa karıştırıyor.

Zannetmem birşey olacağını, bu motorlar 95 beygirde olsa mutlaka ekstra bir pay vardır, o yüzden birşey olmaz, tabii çok fazla zorlamazsan, box ta olay şu, eğer çok açarsan motor arıza ışığı yanar, o zaman hemen anlıyorsun yanlış olduğunu, bu durumda 2 kademe geri gidiyorsun, motorun maks gücünü bulmuş oluyorsun, yani aslında testi kolay, sen aldığın gibi kullan yada firmaya sor, sana bir üst kademe yada 2 üst kademe ayarını yazarlar, bunlardan fazla zorlamazsan banamısın demez bence.

Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt

fiat forumlarında daha net bilgi bulabilisiniz fakat 75 ile 95 hp arasında muhtemelen turbo farkı vardır.. 1.3 95 hp lik mj lerde geometrik turbo var 75 hp düz turbo ile alınmış güç olabilir, böyle bir durum söz konusuysa 95 hp üstüne biraz daha eklenebilir..Tabi dediklerim tahmini daha net bilgilere ulaşmak gerek.

Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk

Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar, maillerime baktım bi cevap yok ,bekliyorum.

Fiat sitelerine baktım, apaçi apaçi paylaşımlar var. Çaktım dip gazı, arabada ciğer var, son ayarda gidiyorum geleni geçeni tokatlıyorum tipinde sığ paylaşımlar var.

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Eveeet takatım sonunda, rail sensörüne ulaşmak zor oldu ama oldu, hava filtresini komple söküp oradan elimi sokarak taktım, soket mazot filtresinin altında kırmızı renkli, chipin soketi cuk oturdu.

Gelelim sonuca, şuan 87 hp. 227 nm. ayarında, duman atma vs. en ufak sorun yok, motor ısındıktan sonra dahada sessiz çalışıyor sanki :)

Motor soğukken farkı anlamak için gaza bastım, 2000 devirde farkı hissetmem lazımdı, öylede oldu, araba fırlıyor şimdi :) 100-120 hızlanması neyse 120-160 da aynı tempoda, süper, bu ekonomi ayarını sevdim, tam istediğim gibi oldu, daha gücü açmama gerek yok, motoru zorlamayalım, kısaca harika oldu diyebilirim :)

Yalçın, hemen tak kardeşim, ne oldu bu arabaya diyeceksin :)

Ooo box mı taktın ? Hiç tavsiye etmem malesef hemde racechip :( Son 1 ay motor için

Ayrıca box takıldıktan sonra enjektör kodlarını box a girdiniz mi dsub 25 konnetörü ile ?

Ben yazılım yaptırdım 2.5 sene oldu cok sükür bir sıkıntı yaşamadım gaza dokunmamla uzaması bir oluyor alt devirlerim ciddi anlamda iyileşti 1 saat boyunca otobanda 195 km hiza sabitledim banamısın demedi masallah :)

Hangi otoban orası bizde gelelim ;)

Yorum bağlantısı
Ali Çukur

Bence de mantıklı olan chip tuning istenilen tüm değerlere müdahale edilebiliyor, 3 yıldır sıkıntısız 1.4 euro IV 95bg 220 tork değerlerinde KN kutu içi kauçuk hava filitreyle kullanıyorum. 1.5 yıl önce egr yi mekanik olarak kapattım rampada ani gaza yüklenmede kendisini daha iyi toparlıyor. Yakıt artmadı. 4-5 ay öncede intercooler ekledim malumunuz 1.4 tdci larda mevcut değil havalar ısındıkça artık araç şişmiyor özellikle rampada. Bununla da kalmadık bir de methanol kit montajı yaptık onun etkisi bambaşka + ekonomi sağladı. Bu ara ne yapalım diye düşünürken aklımıza turbo büyütme geldi şimdi 1.6 tdci ın garrett turbosunu aldım nasipse haftaya kadar turboyu büyütüp hava filitresinin yerini değiştirip (euro IV de acayip ısınıyor hava filitresinin olduğu yer) katalizör iptalini gerçekleştirip 62 mm düz boru çekilecek tabiki son susturucu yerinde kalacak dizelin sesi çok çekici değil :D  Hedef yazılıma bağlı olmakla beraber 135- 145 bg 280 - 290 tork hayırlısı ile...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Bence de mantıklı olan chip tuning istenilen tüm değerlere müdahale edilebiliyor, 3 yıldır sıkıntısız 1.4 euro IV 95bg 220 tork değerlerinde KN kutu içi kauçuk hava filitreyle kullanıyorum. 1.5 yıl önce egr yi mekanik olarak kapattım rampada ani gaza yüklenmede kendisini daha iyi toparlıyor. Yakıt artmadı. 4-5 ay öncede intercooler ekledim malumunuz 1.4 tdci larda mevcut değil havalar ısındıkça artık araç şişmiyor özellikle rampada. Bununla da kalmadık bir de methanol kit montajı yaptık onun etkisi bambaşka + ekonomi sağladı. Bu ara ne yapalım diye düşünürken aklımıza turbo büyütme geldi şimdi 1.6 tdci ın garrett turbosunu aldım nasipse haftaya kadar turboyu büyütüp hava filitresinin yerini değiştirip (euro IV de acayip ısınıyor hava filitresinin olduğu yer) katalizör iptalini gerçekleştirip 62 mm düz boru çekilecek tabiki son susturucu yerinde kalacak dizelin sesi çok çekici değil :D  Hedef yazılıma bağlı olmakla beraber 135- 145 bg 280 - 290 tork hayırlısı ile...

 

Hayırlı olsun. Yaptıklarınızın fotoğrafları var mı ? 

 

Methanol kit olarak ne kullandınız ? İki aracında turbo çalışma mantıkları aynı mı ? 

 

Birbirinden farklı diye hatırlıyorum ama yanlışta olabilir.. Fiesta ile Focus farklı onu karıştırıyor olabilirim. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...