İçeriğe Yönlendir

Doblo Connect Caddy Savaşları


Misafir

Recommended Posts

Ya arkadaşlar bizde 2006 Model Ford Connect Delux Var.Ben gerçek manada bir fordcuyum :lol2: Ve şu an TOFAŞ ta staj yapmaktayım.Ve yeni dobloyu gördüm sağını solunu kapamışlardı.Ancak çalıştığım yer süspansiyon olduğu için arabanın ön ve arka düzenini görme fırsatım oldu.Önceden dobloyu oldukça küçük görürdüm ancak yeni arabsında(Bu model şu an seri üretilmiyor.Bursa trafiğinde görebilirsiniz her tarafı siyah deri kaplı bi araba) arkada iki ortadan mafsallanmış bağımsız süspansiyon 6 ileri vites,koltuk ısıtma mevcut.Ve yeni doblo da 1.6 Diesel 120 beygir 290 Nm torklu(Fiat Bravonun) ve 1.9 Diesel (Alfa 147 nin 150 beygir tork 305) lik motor seçenekleri olacak. Ve bu bir gerçekki doblo hafif ve az da yakıyor.Umarım Ford 110 beygirlik 1.8 mtorunu geliştirir :lol2: .Yoksa Doblo Connectin tahtını sallayacak gibi gözüküyor. Yorumlarınızı bekliyorum

Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy

aralarında konfor ve sağlamlık olarak caddy nin yanına yaklaşan olamaz . ford bu, gene geriden geriden takip te bulunur güncel kasayı yeni çıkardılar zaten belki bir iki seneye motor seçeneklerini değiştirebilirler.

Yorum bağlantısı
aralarında konfor ve sağlamlık olarak caddy nin yanına yaklaşan olamaz . ford bu, gene geriden geriden takip te bulunur güncel kasayı yeni çıkardılar zaten belki bir iki seneye motor seçeneklerini değiştirebilirler.

Evet 110 Beygirlik motorun çıkması için 2 sene bekledik zaten :lol2: Ama ford arkada hala yaprak yay kullnamkta ısrarcı.Doblo bile bıraktı bunları.Ya araba takoz gibi cidden bi çukura giriyon yolda baya bi sarsıyo ama normal bi arabaya binince (broadway bile ) yumuşak geliyor.Demekki connect kapalı kasa kamyonet olma zelliğini sürdürüyor.Pek takıntısı yok konfor açısından

Yorum bağlantısı


Ben de keisnlikle caddy diyorum da baya bi tartışmıştık bir ara bunu forumda.

Daha yeni bir üye olduğumdan haberim yok :lol2: :lol2:

Yorum bağlantısı

Peki şöyle desek Kalite/Fiyat Oranı.Kaliteden kastım perrformans,döşemeler,konfor.Sizce Caddy bu kadar parayı hakedermi.Artık yeni connectin de daha yumuşak torpido döşemesi,mp3 çaları var.Rekabet devam ediyor ne de olsa

Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy
Peki şöyle desek Kalite/Fiyat Oranı.Kaliteden kastım perrformans,döşemeler,konfor.Sizce Caddy bu kadar parayı hakedermi.Artık yeni connectin de daha yumuşak torpido döşemesi,mp3 çaları var.Rekabet devam ediyor ne de olsa

ne olursa olsun connect ile caddy yi kıyaslayamayız . caddy 3 gömlek üstün gelir her zaman .

Yorum bağlantısı
Connectle ilgili çok fazla tecrübem olmadığı için bilemeyeceğim. Ama abimde dsg şanzımanlı caddy var. Konforuyla, performansıyla ben binek araçtan hiç bir farkını görmedim. DSG şanzıman vw nin insanlığa en byük hediyesidir belki. Abim gibi otomatik düşmanı bir adam bile şimdiye kadar boşuna sol ayağımı yormuşum diyor. Bence bu bile caddy için büyük bir artıdır.

Buna katılıyorum.DSG şanzıman cidden iyi bir teknoloji vites değişimi sırasındaki zaman kaybı çok az.O vites kutusuyla bi çok araba tokatlanabilir :lol2:

Kıyaslamayı Caddy Connect değilde Doblo Connect Yapsak?

Yorum bağlantısı
Mustafa Yiğit

bizim millet 15 yıl önce kartal-sw toros merakı vardı.bu kırma arabaları ilk çıkaran renault express ve citroen olmuştu.95 lerde.o gün bugün herkeşte kamyonet hastalığı başladı.biz geniş aileyiz vs söylemleri.kardeşim avrupada millet sw lara biniyor.hatta abartıyolar audi gibi firmalar quadro yapıyor sw turbo yapıyor.bizde nedir bu kamyonet sevdası :lol2:

Yorum bağlantısı
Onur Demir

Bir arkadaşım 2004 model 1.9tdi caddy'sini satıp sıfır connect aldı. Sebebi ise caddynin debriyaj balatasının çabuk aşınması ve her 50binde yenilemesi gerektiğimiş. Connect için yol tutuşu, kaçışı iyi ama, Odun gibi sert caddy'e oranla diyordu. Birazda fazla yakıyomuş o kadar...

Doblo hangi motora sahip olursa olsun, Bu kategoride değerlendirmiyorum :lol2:

Yorum bağlantısı
bizim millet 15 yıl önce kartal-sw toros merakı vardı.bu kırma arabaları ilk çıkaran renault express ve citroen olmuştu.95 lerde.o gün bugün herkeşte kamyonet hastalığı başladı.biz geniş aileyiz vs söylemleri.kardeşim avrupada millet sw lara biniyor.hatta abartıyolar audi gibi firmalar quadro yapıyor sw turbo yapıyor.bizde nedir bu kamyonet sevdası :lol2:

Kamyonetler çok amaçlıdır.Sw bi arabaya 5 kişilik bir aile zor sığar bide gurbetçi olduklarını düşünürsek bagajda cabası. Bendeki ufak kamyonet sevdasının sebebi de şarampole falan yuvarlanırsam (Allah Hepimizi Böyle Bir Kazadan Korusun) sağ çıkma ihtimalimin daha yüksekmiş gibi gelmesi.Araba yüksek ya o bakımdan.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

onu bunu bilmem ama şu anki 1.3 doblolar fena yakıyor, az değil, hiç kaçamıyor, doluyken yokuşları çıkamıyor ve sürekli yağ yakıyor...

120'den sonra ise yolda şeritte duramıyor...

Yorum bağlantısı
Bir arkadaşım 2004 model 1.9tdi caddy'sini satıp sıfır connect aldı. Sebebi ise caddynin debriyaj balatasının çabuk aşınması ve her 50binde yenilemesi gerektiğimiş. Connect için yol tutuşu, kaçışı iyi ama, Odun gibi sert caddy'e oranla diyordu. Birazda fazla yakıyomuş o kadar...

Doblo hangi motora sahip olursa olsun, Bu kategoride değerlendirmiyorum :lol2:

Peki bu Caddy DSG şanzımanlımıydı.50000 km çok az değil mi debriyaj ömrü için

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)
Sürat demişken connecti bilmem de kedinin yaptığı sürati görünce arabanın boyutuna bakıp şaşırmıştım.

Kimseyi kamyonetlerle hıza teşvik etmeyelim :lol2:

tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi
Bence de te?vik etmeyelim :)
Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy
Kimseyi kamyonetlerle hıza teşvik etmeyelim ancak Connectle 180 yaptım diyen çok duydm.hatta youtube te de var linki bulursam atayım.Vw hepsinde 260 kadran vardı değil mi.Ama tabi 200 ü geçeceğini sanmam bide yüzde 10 tolerans koyalım :lol2:

forum olarak hız limitleri üstünde konuşmuyoruz . bilginiz olsun.

Yorum bağlantısı
Ben rakam zikretmedim farkındaysanız. Forum kurallarına aykırı çünkü :lol2: Kadranın kaç olduğu önemli değil. Yapabilirliği ayrı mesele her ne kadar caddy biraz daha sağlam basan bi araba olsa da ne caddy ile ne connect ile bu hızlara çıkmak pek mantıklı değil.

Evet bu hız konusunu kapasak iyi olacak.Benim babam seninkini döver hesabı bi kere başlayınca arkası geliyor. :lol2:

Yorum bağlantısı
Yetkin Akın
(düzenlendi)

Serilik olarak Connect in Caddy gibi gitmesinin zor olduğunu ancak Connect in dış görünüşü Caddy e göre daha sağlam ve oturaklı durduğunu söyleyebilirim.

tarihinde Yetkin Ak?n tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı

Peki bu motor katkı malzemelerine ne dersiniz.Hangi arabalarda kullanılabilir.Ve bir işe yarar mı

Yorum bağlantısı
Serilik olarak Connect in Caddy gibi gitmesinin zor olduğunu ancak Connect in dış görünüşü Caddy e göre daha sağlam ve oturaklı durduğunu söyleyebilirim.

Caddy 1415kg daha hafif ancak torku 250 connect 1475 tork 280 kesin bişi sölemek doğru olmaz ama sıkı bir drag olacağı kesin :rolleyes:

Yorum bağlantısı
Çağatay Demir
Bendeki ufak kamyonet sevdasının sebebi de şarampole falan yuvarlanırsam (Allah Hepimizi Böyle Bir Kazadan Korusun) sağ çıkma ihtimalimin daha yüksekmiş gibi gelmesi.Araba yüksek ya o bakımdan.

Allah korusun işallah öyle bişey olmaz ama yüksek arabayla şarampole yuvarlanma ihtimaliniz binek arabaya göre daha yüksek.

Yorum bağlantısı
Allah korusun işallah öyle bişey olmaz ama yüksek arabayla şarampole yuvarlanma ihtimaliniz binek arabaya göre daha yüksek.

Benim şarampol örneği biraz uç bir örnek oldu.Ama tabiki arabanın yüksekliği artıpta aynı oranda araba genişliği de artmazsa takla atma riski artar.(ÖZellikle yüksek hızla viraj alırken)Ama büyük arabanın verdiği bir güven duygusu var tabi bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum ama kafa kafaya çarpışma olsa binek arabaya göre daha az sıkışmazmı insan caddy connect yada doblo gibi hafif büyükçe bir araçta?

Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
bizim millet 15 yıl önce kartal-sw toros merakı vardı.bu kırma arabaları ilk çıkaran renault express ve citroen olmuştu.95 lerde.o gün bugün herkeşte kamyonet hastalığı başladı.biz geniş aileyiz vs söylemleri.kardeşim avrupada millet sw lara biniyor.hatta abartıyolar audi gibi firmalar quadro yapıyor sw turbo yapıyor.bizde nedir bu kamyonet sevdası :rolleyes:

Bence bunda en büyük etken fiyat. Ortalama bir SW almaya kalksanız bu araçların fiyatından daha fazla. Üstelik hacim olarak ta çok geniş değil. İnsanlar çok amaçlı (piknik :) , ticari, kalabalık aile) kullandıkları için belki de iyi bir alternatif oluyor. Konfor derseniz her geçen gün yeni bir özellik ekleyerek bunu da geliştiriyorlar. Peugeot Partner Tepee Premium Pack donanımlısında dijital klimadan tutun bi-zenon far, çeşitli sensörlere kadar ne ararsanız var.

Yorum bağlantısı
Guest O?uz K

Caddye o parayı verene kadar connect glx+sierra alırım :)

1.6multi iyiymiş valla glx daha iyi bence

Caddy 1415kg daha hafif ancak torku 250 connect 1475 tork 280 kesin bişi sölemek doğru olmaz ama sıkı bir drag olacağı kesin :rolleyes:

Dragda caddy rollde connect tabiki.

Yorum bağlantısı
Aykut Aydoğdu
Bence bunda en büyük etken fiyat. Ortalama bir SW almaya kalksanız bu araçların fiyatından daha fazla. Üstelik hacim olarak ta çok geniş değil. İnsanlar çok amaçlı (piknik :rolleyes: , ticari, kalabalık aile) kullandıkları için belki de iyi bir alternatif oluyor. Konfor derseniz her geçen gün yeni bir özellik ekleyerek bunu da geliştiriyorlar. Peugeot Partner Tepee Premium Pack donanımlısında dijital klimadan tutun bi-zenon far, çeşitli sensörlere kadar ne ararsanız var.

Partnerde bi-xenon far biraz tuhaf gibi :)

Yorum bağlantısı
Levent Eksen

Ben Doblo'nun yakıtından şikayet eden hiç duymadım bugüne kadar, 1.3 multijetten söz ediyorum tabi.. Aksine övgü üzerine övgü duyuyorum..

Yeni Doblo çok iddialı geleceğe benziyor, peşin hükümlü olmamak lazım bu konuda, bekleyip göreceğiz.. Bağımsız süspansiyonla çıkacak olmasıda büyük bir artısı.. 1.6 multijet 120 bg 6 ileri vites falanda yaparsalar çok iş yapar Türkiye'de..

Fiorino'nun hormonlusu gibi olacağı söyleniyor, daha büyük, daha iri.. İki farklı şasi uzunluğunda çıkacakmış..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...