Mehmet Ozyurek 12 Ağustos 2009 Paylaş 12 Ağustos 2009 1.vites 3000 devir 30 km2.vites 3000 devir 50 km 3.vites 3000 devir 70 km 4.vites 3000 devir 90 km 5.vites 3000 devir 110 km Benim sonuçlar böyle.Demekki bir sıkıntı var.Sanki daha önce 3.ve 4. vitesler daha iyiydi.Peki bu durum yakıtı kafadan etkiler değil mi?Birde bende katalitik konvertör yok.?Katalizör olsa belkide bu hızları hiç göremeyecek? Bu sonuçlar performansın olumlu yada olumsuz bir göstergesi değil Ayhan... Ya balatan kaçırıyor, ya ecu'daki lastik ayarların yanlış... Yorum bağlantısı
Guest Ak?n Atakan 12 Ağustos 2009 Paylaş 12 Ağustos 2009 Ben de çok sormuştum bunu net cevap alamadım..5.vites 3 bin devirde en son 116 yapıyordu arabam..Ama lpg takılmadan önce sanki 120 yapıyordu..Ben de baskı balatadan şüphelenmiştim.. Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 12 Ağustos 2009 Paylaş 12 Ağustos 2009 Bu vites değerleri herkesin değişik olabilir dış etkene bağlı olaraktan.3Vites ile giderken ayağınızı gazdan çekmeden debriyaja basın devir yükselicek ve daha sonra debriyajdan ayağınızı kaldırın.Eğer devir hızlı bir şekilde düşerse kavrama gayet iyi ama düşüşte bir anormallik varsa yavaş düşerse devir kaçırma söz konusu olabilir. Not:Çok sık denemeyin 1 veya 2 defa. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 12 Ağustos 2009 Paylaş 12 Ağustos 2009 Bu vites değerleri herkesin değişik olabilir dış etkene bağlı olaraktan.3Vites ile giderken ayağınızı gazdan çekmeden debriyaja basın devir yükselicek ve daha sonra debriyajdan ayağınızı kaldırın.Eğer devir hızlı bir şekilde düşerse kavrama gayet iyi ama düşüşte bir anormallik varsa yavaş düşerse devir kaçırma söz konusu olabilir.Not:Çok sık denemeyin 1 veya 2 defa. Bu deneme yöntemini daha önce hiç duymamıştım.. Yorum bağlantısı
Akif Özkan 12 Ağustos 2009 Paylaş 12 Ağustos 2009 Bu sonuçlar performansın olumlu yada olumsuz bir göstergesi değil Ayhan... Ya balatan kaçırıyor, ya ecu'daki lastik ayarların yanlış... Abi bu hız ölçümleri aracın kendi hız göstergesinden yapıldığına göre ecu'nun lastik ayarları etken olurmu ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Ağustos 2009 Paylaş 12 Ağustos 2009 Abi bu hız ölçümleri aracın kendi hız göstergesinden yapıldığına göre ecu'nun lastik ayarları etken olurmu ? Lastik ölçürü etkendir.. Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 12 Ağustos 2009 Paylaş 12 Ağustos 2009 Bu deneme yöntemini daha önce hiç duymamıştım.. Eğitimde anlattılar yanlış bişi olsa söylemezlerdi heralde. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 12 Ağustos 2009 Paylaş 12 Ağustos 2009 Yanlış anlaşılmasın yanlış bir bilgi demedim..Sadece duymamıştım.Hatta deneyecektim ama gerek kalmadı. Yorum bağlantısı
Özkan Pehlivan 12 Ağustos 2009 Paylaş 12 Ağustos 2009 Benim lastik yanak ölçüsü orjinal degil 65 lik. demek ki bu nedenle 4.vites 3000 devir 100 km gösteriyor. Ya da ayarlatmak gerek. Yorum bağlantısı
Guest Fatih 12 Ağustos 2009 Paylaş 12 Ağustos 2009 bugün balatayı söktük ve baktık. balatanın bağlandığı parça rulman deniyor sanırım bir miktar eğilme olmuş, bu yüzden balata sadece 3 noktadan kavramış ve kavradığı noktalar yanmış. rulmanı tornaya verdim düzellttirdim ve baskı balatanın yenisi takıldı. ama sanki debriyaj halen üsten kavrıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts