Halit Bozkurt 2 Ekim 2009 Paylaş 2 Ekim 2009 Merhaba, Yeni Fiestasına koltuk kılıfı yaptıran / alan arkadaş var mı? Varsa, fiyat, tavsiye ve resim paylaşabilirse sevinirim. Kolay gelsin... Yorum bağlantısı
İlker Kadılar 3 Ekim 2009 Paylaş 3 Ekim 2009 senelerce kullanılabilecek ve aracın orjinal koltuk ölçülerine göre bire bir hazırlanmış kılıfın maliyeti 140 tl.. özel mesaj atarsanız yardımcı olurum. Yorum bağlantısı
Halit Bozkurt 9 Ekim 2009 Yazar Paylaş 9 Ekim 2009 Halit Bey ikamet iliniz lütfen... ? Antalya Merkezdeyim hocam... sağolun... Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 9 Ekim 2009 Paylaş 9 Ekim 2009 (düzenlendi) senelerce kullanılabilecek ve aracın orjinal koltuk ölçülerine göre bire bir hazırlanmış kılıfın maliyeti 140 tl.. özel mesaj atarsanız yardımcı olurum. Abicim Allah razı olsun senden yahu. Gören "döşemeleri" nerede yaptılar diye soruyor. Kılıf diyorum,inanmıyorlar. Beni büyük dertten kurtardın. 9 Ekim 2009 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yıldıray Demirkıran 27 Eylül 2010 Paylaş 27 Eylül 2010 Arkadaşlar, internette Ford fiesta için orijinal desende koltuk kılıfı buldum. Fakat fiyatı hakkında bilgiye ulaşamadığım için sipariş vermedim henüz. Orijinal desende ve kaliteli sağlam bir kılıf için önerileriniz var mıdır? Kumaş bu: http://www.dirilis.com.tr/resim-goster.php...ithal-kumas.JPG Yorum bağlantısı
Yıldıray Demirkıran 1 Ekim 2010 Paylaş 1 Ekim 2010 kimse koltuk kılıfı yaptırmamış sanırım Yorum bağlantısı
Misafir 1 Ekim 2010 Paylaş 1 Ekim 2010 kimse koltuk kılıfı yaptırmamış sanırım Yıldıray bey üyelerimizden İlker Kadılar ile görüşürseniz size yardımcı olur.Kendisi bu işi yapıyor. Yorum bağlantısı
Yıldıray Demirkıran 2 Ekim 2010 Paylaş 2 Ekim 2010 Teşekkür ederim. İlker Bey'in bu işi yaptığını bilmiyordum tabii. Mesaj yolladım, dönüş bekliyorum kendisinden. Yorum bağlantısı
Erkut Uysal 2 Ekim 2010 Paylaş 2 Ekim 2010 ya arkadaşlar belki size çok komik gelicek ama benim elimde koltuk kılıfım var almıştım zamanında eski arabam için bi gün dedim takıyım arabaya kılıfları gittim arabaya bi türlüön koltuk başlıklarını çıkartamadım arka başlıklar çıkıo yerinden ama ön ne hikmetse çıkmıo anlamadım gitti çıkarmasını bilen varsa lütfen bi tarif etsin yaaa Yorum bağlantısı
Serkan Toker 2 Ekim 2010 Paylaş 2 Ekim 2010 Demirlerin girdiği yerde bir parça var, sona gelince ona bastırınca çıkması lazım.. Yorum bağlantısı
Erkut Uysal 3 Ekim 2010 Paylaş 3 Ekim 2010 Demirlerin girdiği yerde bir parça var, sona gelince ona bastırınca çıkması lazım.. serkan abi onuda denedim ama yine olmadı... Yorum bağlantısı
Yıldıray Demirkıran 20 Ekim 2010 Paylaş 20 Ekim 2010 Arkadaşlar benim acele koltuk kılıfı yaptırmam veya almam lazım aracıma uyacak şekilde. Benim çocuk gittikçe kirletmeye başladı. İlker Bey yoğun sanırım, bana elinde ne zaman olacağına dair cevap veremedi. şu an için yokmuş elinde. Sizlerin tavsiyesiyle gidebileceğim bir adres var mı orijinal koltuk kılıfı alabileceğim? Yorum bağlantısı
Recommended Posts