Ercan Durmaz 4 Aralık 2009 Paylaş 4 Aralık 2009 arkadaslar 97 mondeo ghia aracımın motoru ısınmadan ilerlerken 2. vittese geçmekte zorlanıyo ısındıktan sonra hersey normallesiyor bunun sebebi ne olabilir rolantide çalısırken veya araç dururken de bi sorun yok birde bizim araçlarda sanzıman yağı motor yağıyla aynımı yoksa onu kontrol ettirsemmi tapası nerede bunun Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Aralık 2009 Paylaş 4 Aralık 2009 Soğukken normal biraz zor geçmesi. Yağ inceldikçe rahat geçiyor. Yorum bağlantısı
Ali Özgen 4 Aralık 2009 Paylaş 4 Aralık 2009 arkadaslar 97 mondeo ghia aracımın motoru ısınmadan ilerlerken 2. vittese geçmekte zorlanıyo ısındıktan sonra hersey normallesiyor bunun sebebi ne olabilir rolantide çalısırken veya araç dururken de bi sorun yok birde bizim araçlarda sanzıman yağı motor yağıyla aynımı yoksa onu kontrol ettirsemmi tapası nerede bunun Sadece 2. viteste ise bence o dişliyi ilgilendiren bir problem vardır. Baskı-balata sorunu olsaydı 1. viteste probleminiz daha fazla olurdu. Şanzıman ısınıp yağ kayganlığı arttıkça şikayetiniz azalması normaldir. Şanzıman yağı ve motor yağı farklıdır. Sorununuz şanzıman yağı ile ilgili değil. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 4 Aralık 2009 Paylaş 4 Aralık 2009 1. vites 2. vitese göre daha az kullanıldığı için problem farkedilmemiş olabilir. Şanzıman yağı söylenildiği gibi ısınınca problem ortadan kalkar. Yağ değişimi çözüm olabilir. Yorum bağlantısı
Rıdvan Bakkal 4 Aralık 2009 Paylaş 4 Aralık 2009 Zamanında sizin problemle ilgili TSB yayınlanmış. Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler 4 Aralık 2009 Paylaş 4 Aralık 2009 Muhtemelen şanzıman yağı tortulaşmış özelligini kaybetmiş yağ degişim şart sorun çözülecektir. Yorum bağlantısı
Ercan Durmaz 4 Aralık 2009 Yazar Paylaş 4 Aralık 2009 arkadaşlar arabayı 20 gun önce aldım benden önceki kişiler 2 viteste kaldirmiş olamılır sorun ondan olurmu? Yorum bağlantısı
Emre Gizlenci 4 Aralık 2009 Paylaş 4 Aralık 2009 zannetmiyorum.. çoğu araçta olan bir problem, eşimin kullandığı fiatta da var. geçenlerde şanzıman yağı değişmişti ondan sonra oldu, bende araştırdım yağ ile ilgili bir problem diyorlar. umarım sizinki de öyledir.. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Aralık 2009 Paylaş 5 Aralık 2009 Değil 2, 5'te de kaldırsa böyle bi problem çıkaracağını sanmam. Yorum bağlantısı
Mete Yaban 5 Aralık 2009 Paylaş 5 Aralık 2009 aynı sorun bendede vardı. geçenlerde şanzıman+bor power(şanzıman) koydurdum fakat aynı sorun devam ediyor.mersinde özel servise götürdüm 2.ci vitesteki sekromeçten oldugunu söylediler.fiyat 250 tl Yorum bağlantısı
Emre Gizlenci 5 Aralık 2009 Paylaş 5 Aralık 2009 tahminimce senkromeç olsa ısınınca geçmesi gibi bir durum olmaz sürekli yapar. Yorum bağlantısı
Ercan Durmaz 7 Aralık 2009 Yazar Paylaş 7 Aralık 2009 benimde tahmınım sekromencde olmaya bilir diye duşunıyorum araba isininca yag gibi geciyor 2 vitese once yagını degıştircem inşallah sorun cözülür Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 7 Aralık 2009 Paylaş 7 Aralık 2009 benimde tahmınım sekromencde olmaya bilir diye duşunıyorum araba isininca yag gibi geciyor 2 vitese once yagını degıştircem inşallah sorun cözülür Bence yağ ile alakalı değil.Sadece 2.viteste yapması başka bir sorun olduğunu gösterir.Yağdan olsa ısınınca normal diyorsunuz peki soğukken diğer viteslerde neden olmuyor? Umarım yağdandır ama pek sanmıyorum Yorum bağlantısı
Rıdvan Bakkal 7 Aralık 2009 Paylaş 7 Aralık 2009 TSB'de neden kaynaklandığı ve çözümü açıkça anlatılmakta. Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 8 Aralık 2009 Paylaş 8 Aralık 2009 TSB'de neden kaynaklandığı ve çözümü açıkça anlatılmakta. Ben açıkca anlayamadım.lisanım münasip değil sanırım Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 8 Aralık 2009 Paylaş 8 Aralık 2009 (düzenlendi) TSB'de neden kaynaklandığı ve çözümü açıkça anlatılmakta. Bize özet geçseniz 8 Aralık 2009 tarihinde Ayhan Onaran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İsmail Doğan 10 Aralık 2009 Paylaş 10 Aralık 2009 TSB'de neden kaynaklandığı ve çözümü açıkça anlatılmakta. hakkaten açıkca ama ingilizce anlatılmıs ben en iyisi bilen birine okutayım bunu Yorum bağlantısı
Rıdvan Bakkal 12 Aralık 2009 Paylaş 12 Aralık 2009 Difficult 1st to 2nd shift at ambient temperatures below 0 Yorum bağlantısı
Recommended Posts