Mustafa Mermertas 19 Haziran 2010 Paylaş 19 Haziran 2010 Valve body ,sanziman filtresinin takili oldugu aluminyum cok delikli ,kanalli ve bi okadar komplex bi parca yag akiminin basinc kontrolü v.s hepsi bu parcada gerceklesiyor...üzerindeki subaplarda asinma sözkonusu oldugunda ,yag termostatinin yanlis bilgi göndermesinde ,asinan balatalarda;sanzumanin rektefe veya degismesine davetiye cikaran unsurlardandir Yorum bağlantısı
Serkan Çok 19 Haziran 2010 Paylaş 19 Haziran 2010 + katılıyorum.... 1. vitesde 90 yapan ne? bu 5. vites nereden çıktı. Yorum bağlantısı
Alptekin Hacisalihoglu 19 Haziran 2010 Paylaş 19 Haziran 2010 (düzenlendi) Valve body ,sanziman filtresinin takili oldugu aluminyum cok delikli ,kanalli ve bi okadar komplex bi parca yag akiminin basinc kontrolü v.s hepsi bu parcada gerceklesiyor...üzerindeki subaplarda asinma sözkonusu oldugunda ,yag termostatinin yanlis bilgi göndermesinde ,asinan balatalarda;sanzumanin rektefe veya degismesine davetiye cikaran unsurlardandir Sonnax'a ben de rast geldim arastirmalarimda, o da kaliteli bir markaya benziyor.Benim dusuncem aracta problem yokken aracin en hassas yeri olan sanzimanini guclendirmek ki gercekten de bizdeki sanzimanlarin zayif noktalarini gideren bir suru aftermarket kit oldugunu gordum(motordan yana hic bir suphem yok, diger problemlerin de ustesinden gelinir ama sanziman sikintili bir mevzu).Yoksa yanlis mi dusunuyorum, sorun cikinca mi bu kiti takmak gerekiyor?Bu arada sanziman 5R55E (internetten edindigim bilgi bu). 1. vitesde 90 yapan ne?bu 5. vites nereden çıktı. Serkan Bey, sizin aractaki(5.0) sanziman 4R70W'ydi sanirim, yani 4 ileri demek oluyor.Bizim araclardaki(4.0) de 5 ileri. 19 Haziran 2010 tarihinde Alptekin Hacisalihoglu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 6 Kasım 2010 Paylaş 6 Kasım 2010 Hep hangi şanzıman hangi şanzıman diye arayanlar denkgeldi gözüme, tabiki ben de bilmiyordum hangi şanzıman tipine sahibim diye Bugün gezinirken buldum ekleyeyim dedim. Yorum bağlantısı
İ. Halil Koç 26 Haziran 2013 Paylaş 26 Haziran 2013 benim aracımda da egimli bir yere park edince 2 defa denk geldi vites kolu resmen kitleniyor. var gücümle çekip hareket etmesini sagladım ama sağlıklı bir yöntem oldugunu sanmıyorum neden böyle yapıyor bi sorunmu vardır ki bilemedim Yorum bağlantısı
Bayram Yazar 27 Haziran 2013 Paylaş 27 Haziran 2013 bütün yükü şanzımana verdinizden olabilir önce el frenine basılması lazım sonra parka alınması lazım benim aracımın el freni tamam tutmadın dan aynı sıkıntıyı bende çekiyorum onun için elimden geldiğince düz yerlere park etmeye calısıyorum Yorum bağlantısı
İ. Halil Koç 27 Haziran 2013 Paylaş 27 Haziran 2013 Haklısınız çünkü el frenım tutmuyor gıbı birşey geçen aracı valeye bırakmıştım fren basıldı halde getırmiştı aracı zayıf olmasa hareket ettırmezdı herhalde. Sorun anlaşıldı tşkedrm. Bayram bey bide sizin araç LPG limi eğer LPG liyse hangı markayı tavsıye edersınız Yorum bağlantısı
Bayram Yazar 27 Haziran 2013 Paylaş 27 Haziran 2013 rica ederim benim araç benzinli lpg takmayı düşünmüyorum Yorum bağlantısı
İ. Halil Koç 27 Haziran 2013 Paylaş 27 Haziran 2013 en güzeli benzinde binmek tabi ama napalım Yorum bağlantısı
Mustafa Mermertas 28 Haziran 2013 Paylaş 28 Haziran 2013 (düzenlendi) Benzinin litre fiyatı 5 Tl olan bi ülkede yaşamış olsaydım ; alternatif yakıt olayına çok daha yoğunlaşırdım...ki zaten bizim araçların çok yaktığı konusunda yaygın bi görüş varolsada , Lpg veya E 85 (etanol)türü yakıtlara uygun araçlardır "bizimkiler" ...düzgün ve de usta kişiler tarafından montajı yapılırsa şayet.. 28 Haziran 2013 tarihinde Mustafa Mermertas tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
İ. Halil Koç 28 Haziran 2013 Paylaş 28 Haziran 2013 evet mustafa bey agzınıza sağlık harfiyen katılıyorum dediklerinize. Ankarada iyi bir lpg usta bilen varsa yazarmı çok sevinirim yoksa pazartesi karambole gidip taktırıcam şansıma artık 1. vitesde 90 yapan ne?bu 5. vites nereden çıktı. abi 4.0lar 5 ileri, ayrıca birinci viteste 90km hıza ulaşıyor maşallah şanzıman oranı bir hayli uzun 1 de 90 ı bende gördüm o 4000 ile 6000 devir arası çıkardıgı o ses ve adamı şöyle hafiften hafiften sarsması yokmuuu bitiriyo beni yavaş yavaş gidiym yakmasın fazla diyorum ama dayanamıyorum köklüyorum hep aynı hep aynı 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Mermertas 29 Haziran 2013 Paylaş 29 Haziran 2013 (düzenlendi) LPG donanimini sansa birakmamali...ben ilk 2008 yilinda Vialle LPI sistemiyle tanistim ve ilk LPG li aracim da Explorer di..fiyat bakimindan Türkiye de ki sistemlerin 2 hatta 3 kati bi fiyata malolmustu ama hicbirzaman üzmedi beni..memnuniyetim suanki aracimda da ayni sistemle pekismis durumda gelgelelim Türkiye de bayii yok ..en azindan nette olumlu bi sonuc cikmiyor ..tavsiyem Prins VSI olacaktir http://www.ozmarmaralpg.com/lpi.html aciklayici bilgiler var 29 Haziran 2013 tarihinde Mustafa Mermertas tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İ. Halil Koç 29 Haziran 2013 Paylaş 29 Haziran 2013 Prıns i söyleyen olmuştu. Sizdende o markaya onay geldıyse artık bendimde bağlayacağım marka netleşmiş oldu teşekkürler. Mustafa bey explorer kullanmıştınız göğüste check engine diye bir ışık devamlı yanıyor bilginiz varmı acaba neden yanar bu uyarı ışıgı Yorum bağlantısı
Mustafa Mermertas 29 Haziran 2013 Paylaş 29 Haziran 2013 Check Engine ışığımı yoksa Check Gages mi??Engine ise birçok sebebi olabilir ; genellikle yanlış hava sirkulasyonu sık görülen sebeplerden biridir ..hava manifoldunun contalarına ..ince plastik hortumlara bi göz gezdirin...herşeyden önce Obd yi bağlatıp bi hatalarını okutun...Gages ışığı depoda az yakıt kaldığında yanar genelde.. Yorum bağlantısı
İ. Halil Koç 29 Haziran 2013 Paylaş 29 Haziran 2013 Check engıne devamlı yanıyor. Motorda bi sorun olmasında ben ondan korkmuştum Yorum bağlantısı
Serdar KILIÇ 30 Nisan 2018 Paylaş 30 Nisan 2018 Selamlar 1997 Explorer 4.0 aracımda ileri 1-2 D viteslerinde hareket edebiliyorum ancak R ye taktığımda araç geri gitmiyor. Benzer sorun yaşayan arkadaşlar bilgi verebilir mi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Mayıs 2018 Paylaş 1 Mayıs 2018 D ye atınca 1 de mi kalkıyor yoksa 2 de mi fark edebiliniz mi? ve D de herşey tamamen normal mi? son hıza çıkma / vites geçişleri vs. Yorum bağlantısı
Serdar KILIÇ 2 Mayıs 2018 Paylaş 2 Mayıs 2018 (düzenlendi) 1 2 D normal yani ileri gidişte hiç bir sorun yok araç R ye takıldığında hiç bir belirti göstermiyor Önceden R ye taktığımda tık diye bir vuruntu ile geri geçtiğini hissediyordum aracın şimdi rolanti düşmüyor geri vitese geçmiyor hissi var şanzımandan her hangi bir ses gelmiyor yağ seviyesi rengi normal spiral geri vitese taktığında geri hareketi sağlıyor 2 Mayıs 2018 tarihinde Serdar KILIÇ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serdar KILIÇ 5 Mayıs 2018 Paylaş 5 Mayıs 2018 Arıza çözüldü geri vites bantını kırmış. 2 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts