İçeriğe Yönlendir

Elektrikli Araçlar


Hakan Baha

Recommended Posts

Servet Aydın
Çağlar Bayur yazdı:

eve gelelim? o da olur, ne geldi aklıma, bataryalarımız da söker priz yanında değerlendiririz

Bizim şebeke 380v yapıldı. Gel çok eğleneceğük

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık
Servet Aydın yazdı:

Bizim şebeke 380v yapıldı. Gel çok eğleneceğük

Ne biçim patlama yapılır 380v ile, düşünemedim..

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli
Servet Aydın yazdı:

Bizim şebeke 380v yapıldı. Gel çok eğleneceğük

image.png.dc9660542313f999c96b64a9985bdc1b.png

  • Mutlu 5
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Jiplerin üstüne üstüne geldiğini düşünsene 

 

Çok bişey olmaz aslında. Eski fiat 126 bis tarzında. Arkadaşım tır sollluyorum geç geç bitmiyor abi demişti vaktiyle. (yıl sanırım 1988 idi)

  • Mutlu 5
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

Çok bişey olmaz aslında. Eski fiat 126 bis tarzında. Arkadaşım tır sollluyorum geç geç bitmiyor abi demişti vaktiyle. (yıl sanırım 1988 idi)

Boyuna bakmadan hasan dağına oduna gitmek dedikleri bu olsa gerek. 

  • Beğen 1
  • Mutlu 5
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Elektrikli araba için verilen menziller şehir içinde kullanımda %50 daha artabilir. 
 

uzun yolda 20-25kws/100km yakan araba istanbul içinde 10-15- kws/100km’ye kadar düşebiliyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Birkaç deneyimim oldu. Elektrikli arabalardaki rejenerasyon ayarının f1 vites kulakçıkları veya tuş vasıtasıyla ayarlanması çok saçma olmuş. Doğal gidiş akışına ters ve sürüş esnasında dikkat dağıtan bir durum. Ayrıca sürüş esnasında duruma göre bir şeylere basarak ayarlama durumu unutuluyor. Yani 3. kademede çalışırken o sıra 1. kademe olsa daha ekonomik sürüş yapılacakken ayarlamak unutulabiliyor. Ben unuttum mesela

Toyota bence bence bu konuda daha iyi. Rejenerasyon ayarı gaz pedalında. Pedalın ilk birkaç cm’si bu ayar için var. Gitme içgüdüsüne göre çalıştığı için ekstra çabayla ayarlama yaptırmıyor. duruma göre siz farkında olmadan rejenerasyonu ayarlamış oluyorsunuz 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ayrıca sürüş esnasında duruma göre bir şeylere basarak ayarlama durumu unutuluyor.

nokta atışı olmuş, fabrika ayarına dön tuşu var mı ben karıştırdım sen kendini kurtar tuşu

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

dikkat dağıtan bir durum.

ev okulu açılmalı

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Toyota bence bence bu konuda daha iyi. Rejenerasyon ayarı gaz pedalında.

o kullancının tecrübesi arttıkça geliştirdiği,

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

nokta atışı olmuş, fabrika ayarına dön tuşu var mı ben karıştırdım sen kendini kurtar tuşu

ev okulu açılmalı

o kullancının tecrübesi arttıkça geliştirdiği,


Ben bulamadım ama bunu gaz pedalıyla ayarlayacak şey yapmışlardır umarım. Ben biraz kurcaladım bulamadım. Yanımdaki de bilmiyordu. Kullanırken retarder kullanmak pek hoş değil :) 

 

tekrar kurcalayacağım

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Murat Sürmeli

Daha önce paylaşıldı mı bilmiyorum ama ben yeni gördüm teslanın motorunun döküldüğünü

 

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli

Söküldüğünü yazıyorum klavye döküldüğünü diye çeviriyor, klavyenin içine togg kaçmış :D

 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Önce bu motorda soğutmanın kötü olduğunu söyledi. Sonra içten yanmalılara b.. atarken elektrik motorunda enerji sese sıcaklığa vb şeylere dönüşmüyor, daha verimli dedi :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Çağlar Bayur

sokakta batarya topluyor, tozlu tozlu öğk

jeep falan boyar bu adam sokaklarda

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Metin Uzunoğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

Yeni Silence videosu. Videolar artmaya başladı. 

 

 

Günlük kullanım için pratik görünüyor motosiklet ve bisiklete göre daha güvenli.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...