İçeriğe Yönlendir

Yeni Fiestalar İçin Kod


Eser Çekiç

Recommended Posts

Eser Çekiç

ılk once radyoyu acıyoruz sonra kontagı ılk kademeye getırıyoruz sonra gostergede bulunan sıfırlama cubuguna basılı tutarken kontagı ıkıncı kademeye getırıyoruz 1 sn sonra elımızı sıfırlama cubugundan cekıyoruz. gostergeler arasında kı bılgı ekranınta TEST yazısı cıkıyor. sonra sıfırlama cubuguna her bastıgımız da 1 bılgı cıkıyor. bununla gostergelerın kontrollerını ıcndekı ledlerın kontrollerını aracın dıjıtal hızını sıcaklıgını bunun gıbı bır suru sey gorebılırsınız. ( anlamadıgım bılgılerde var :rolleyes: ) ama hızın dıjıtal olarak gostermesı hosuma gıttı. hız uc hanelı olarak cıkıyor aradakı noktayı unutmuslar ona gore yanı 989 gıbı bı hız okuyabılırsınız (98.9)... km yada mph olarak gosterebılıyor... bılgınızeeee ...

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

gauge testini yeniden keşfetmişsiniz :rolleyes: hayırlı olsun

Yorum bağlantısı
C.İlker Özsaraç
ılk once radyoyu acıyoruz sonra kontagı ılk kademeye getırıyoruz sonra gostergede bulunan sıfırlama cubuguna basılı tutarken kontagı ıkıncı kademeye getırıyoruz 1 sn sonra elımızı sıfırlama cubugundan cekıyoruz. gostergeler arasında kı bılgı ekranınta TEST yazısı cıkıyor. sonra sıfırlama cubuguna her bastıgımız da 1 bılgı cıkıyor. bununla gostergelerın kontrollerını ıcndekı ledlerın kontrollerını aracın dıjıtal hızını sıcaklıgını bunun gıbı bır suru sey gorebılırsınız. ( anlamadıgım bılgılerde var :) ) ama hızın dıjıtal olarak gostermesı hosuma gıttı. hız uc hanelı olarak cıkıyor aradakı noktayı unutmuslar ona gore yanı 989 gıbı bı hız okuyabılırsınız (98.9)... km yada mph olarak gosterebılıyor... bılgınızeeee ...

led kontrolünde neler var, radyo daki tuş takımı da dahil mi buna? ışığın şiddeti ayarlanabiliyor mu acaba?

Yorum bağlantısı
Fatih Yüce

Bir kodda ben vereyim.Anahtarı takıp 3 konumuna getiriyoruz(çalıştırmadan önce ışıkların yandığı pozisyon) Emniyet kemerinin tokasını 1 dakika içinde 9 kez takıp çıkartıyoruz ve emniyet kemerinin ışığı 3 kez yanıp sönüyor.Emniyet kemeri uyarısı devre dışı kalmış oluyor.Aktif etmek için aynı işlem tekrar yapılıyor.Verildiyse kusura bakmayın.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Aytaç Uluata

Güzel bilgiler bunlar.

Paylaştığınız için teşekkürler.

Yorum bağlantısı
  • 4 ay sonra...
Koray Kahraman

yani ilk mesajı okuyunca benim anladığım kadarıyla seyir halindeyken artık hızımızı görebileceğiz, doğru mu?

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk
Bir kodda ben vereyim.Anahtarı takıp 3 konumuna getiriyoruz(çalıştırmadan önce ışıkların yandığı pozisyon) Emniyet kemerinin tokasını 1 dakika içinde 9 kez takıp çıkartıyoruz ve emniyet kemerinin ışığı 3 kez yanıp sönüyor.Emniyet kemeri uyarısı devre dışı kalmış oluyor.Aktif etmek için aynı işlem tekrar yapılıyor.Verildiyse kusura bakmayın.

denedim ama olmadı. yapan varmı?

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk
9uncuda toka takılı olması gerekiyor öyle dene Ayhan.

denedim. yine tepki yok.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Bizim Fiestada bu yok boşa uğraşma Ayhan, zaten jack da sensörde yok sinyal vermesi imkansız, ECU danda kontrol ettirdim ordada böyle bir seçenekte yok zaten.

Yorum bağlantısı
Koray Kahraman

ben dün 2009 model fiesta trend'e uyguladım ve test esnasında km/h ibareini görünce aracı çalıştırdım, sürmeye başladım ve hız artmaya başladı, çok hız yapmadığım için kadrandaki hız ile dijital hız birebir aynıydı, en fazla 50-55 km hız yapmıştım. güzel bişey.

Yorum bağlantısı
Ali Çukur

Ben de dün titanium X paketli aracıma uyguladım hiç birşey olmadı.

Yapan arkadaşlar ayrıntılı anlatabilir mi?

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Eren Yüksel
Bir kodda ben vereyim.Anahtarı takıp 3 konumuna getiriyoruz(çalıştırmadan önce ışıkların yandığı pozisyon) Emniyet kemerinin tokasını 1 dakika içinde 9 kez takıp çıkartıyoruz ve emniyet kemerinin ışığı 3 kez yanıp sönüyor.Emniyet kemeri uyarısı devre dışı kalmış oluyor.Aktif etmek için aynı işlem tekrar yapılıyor.Verildiyse kusura bakmayın.

Teşekkürler, beni slikon kemer girişlerinden kurtardın :)

Yorum bağlantısı
Ali Çukur
Teşekkürler, beni slikon kemer girişlerinden kurtardın :crazy:

oldu mu yani Eren ?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Arkadaşlar forumda arama yaparak konu açalım.

GAGE MENU veya GAUGE MENU olarak arama yapın lütfen.

Konuyu kapatıyorum.

Bu arada Ali Murat bey, ilginiz ve dikkatiniz için teşekkürler. Konu da kurallara aykırılığa özen de mevcut. Lütfen kemer takalım, o bizim hayatımızı koruyor.

Yorum bağlantısı
Misafir
Bu konu kapalıdır.
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...