Eser Çekiç 9 Nisan 2010 Paylaş 9 Nisan 2010 ılk once radyoyu acıyoruz sonra kontagı ılk kademeye getırıyoruz sonra gostergede bulunan sıfırlama cubuguna basılı tutarken kontagı ıkıncı kademeye getırıyoruz 1 sn sonra elımızı sıfırlama cubugundan cekıyoruz. gostergeler arasında kı bılgı ekranınta TEST yazısı cıkıyor. sonra sıfırlama cubuguna her bastıgımız da 1 bılgı cıkıyor. bununla gostergelerın kontrollerını ıcndekı ledlerın kontrollerını aracın dıjıtal hızını sıcaklıgını bunun gıbı bır suru sey gorebılırsınız. ( anlamadıgım bılgılerde var ) ama hızın dıjıtal olarak gostermesı hosuma gıttı. hız uc hanelı olarak cıkıyor aradakı noktayı unutmuslar ona gore yanı 989 gıbı bı hız okuyabılırsınız (98.9)... km yada mph olarak gosterebılıyor... bılgınızeeee ... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 9 Nisan 2010 Paylaş 9 Nisan 2010 gauge testini yeniden keşfetmişsiniz hayırlı olsun Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Nisan 2010 Paylaş 9 Nisan 2010 Radyo niye açılıyor? fiat oraya da mı el attı fiesta da Yorum bağlantısı
C.İlker Özsaraç 10 Nisan 2010 Paylaş 10 Nisan 2010 ılk once radyoyu acıyoruz sonra kontagı ılk kademeye getırıyoruz sonra gostergede bulunan sıfırlama cubuguna basılı tutarken kontagı ıkıncı kademeye getırıyoruz 1 sn sonra elımızı sıfırlama cubugundan cekıyoruz. gostergeler arasında kı bılgı ekranınta TEST yazısı cıkıyor. sonra sıfırlama cubuguna her bastıgımız da 1 bılgı cıkıyor. bununla gostergelerın kontrollerını ıcndekı ledlerın kontrollerını aracın dıjıtal hızını sıcaklıgını bunun gıbı bır suru sey gorebılırsınız. ( anlamadıgım bılgılerde var ) ama hızın dıjıtal olarak gostermesı hosuma gıttı. hız uc hanelı olarak cıkıyor aradakı noktayı unutmuslar ona gore yanı 989 gıbı bı hız okuyabılırsınız (98.9)... km yada mph olarak gosterebılıyor... bılgınızeeee ... led kontrolünde neler var, radyo daki tuş takımı da dahil mi buna? ışığın şiddeti ayarlanabiliyor mu acaba? Yorum bağlantısı
Erim Gülaçtı 10 Nisan 2010 Paylaş 10 Nisan 2010 gauge testini yeniden keşfetmişsiniz hayırlı olsun + 1905 Yorum bağlantısı
Fatih Yüce 10 Nisan 2010 Paylaş 10 Nisan 2010 Bir kodda ben vereyim.Anahtarı takıp 3 konumuna getiriyoruz(çalıştırmadan önce ışıkların yandığı pozisyon) Emniyet kemerinin tokasını 1 dakika içinde 9 kez takıp çıkartıyoruz ve emniyet kemerinin ışığı 3 kez yanıp sönüyor.Emniyet kemeri uyarısı devre dışı kalmış oluyor.Aktif etmek için aynı işlem tekrar yapılıyor.Verildiyse kusura bakmayın. Yorum bağlantısı
Aytaç Uluata 18 Nisan 2010 Paylaş 18 Nisan 2010 Güzel bilgiler bunlar. Paylaştığınız için teşekkürler. Yorum bağlantısı
Koray Kahraman 20 Ağustos 2010 Paylaş 20 Ağustos 2010 yani ilk mesajı okuyunca benim anladığım kadarıyla seyir halindeyken artık hızımızı görebileceğiz, doğru mu? Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 20 Ağustos 2010 Paylaş 20 Ağustos 2010 Bir kodda ben vereyim.Anahtarı takıp 3 konumuna getiriyoruz(çalıştırmadan önce ışıkların yandığı pozisyon) Emniyet kemerinin tokasını 1 dakika içinde 9 kez takıp çıkartıyoruz ve emniyet kemerinin ışığı 3 kez yanıp sönüyor.Emniyet kemeri uyarısı devre dışı kalmış oluyor.Aktif etmek için aynı işlem tekrar yapılıyor.Verildiyse kusura bakmayın. denedim ama olmadı. yapan varmı? Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 20 Ağustos 2010 Paylaş 20 Ağustos 2010 9uncuda toka takılı olması gerekiyor öyle dene Ayhan. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 20 Ağustos 2010 Paylaş 20 Ağustos 2010 9uncuda toka takılı olması gerekiyor öyle dene Ayhan. denedim. yine tepki yok. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Ağustos 2010 Paylaş 21 Ağustos 2010 Bizim Fiestada bu yok boşa uğraşma Ayhan, zaten jack da sensörde yok sinyal vermesi imkansız, ECU danda kontrol ettirdim ordada böyle bir seçenekte yok zaten. Yorum bağlantısı
Ali Çukur 23 Ağustos 2010 Paylaş 23 Ağustos 2010 kodlar hiçbir işe yaramıyor arkadaşlar Yorum bağlantısı
Ali Şendur 23 Ağustos 2010 Paylaş 23 Ağustos 2010 denedim ama olmadı. yapan varmı? ben arac calısırken yaptım oldu Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 23 Ağustos 2010 Paylaş 23 Ağustos 2010 ben arac calısırken yaptım oldu Sizinki yeni kasa yanlız.. Yorum bağlantısı
Koray Kahraman 24 Ağustos 2010 Paylaş 24 Ağustos 2010 ben dün 2009 model fiesta trend'e uyguladım ve test esnasında km/h ibareini görünce aracı çalıştırdım, sürmeye başladım ve hız artmaya başladı, çok hız yapmadığım için kadrandaki hız ile dijital hız birebir aynıydı, en fazla 50-55 km hız yapmıştım. güzel bişey. Yorum bağlantısı
Ali Çukur 24 Ağustos 2010 Paylaş 24 Ağustos 2010 Ben de dün titanium X paketli aracıma uyguladım hiç birşey olmadı. Yapan arkadaşlar ayrıntılı anlatabilir mi? Yorum bağlantısı
Eren Yüksel 2 Ekim 2010 Paylaş 2 Ekim 2010 Bir kodda ben vereyim.Anahtarı takıp 3 konumuna getiriyoruz(çalıştırmadan önce ışıkların yandığı pozisyon) Emniyet kemerinin tokasını 1 dakika içinde 9 kez takıp çıkartıyoruz ve emniyet kemerinin ışığı 3 kez yanıp sönüyor.Emniyet kemeri uyarısı devre dışı kalmış oluyor.Aktif etmek için aynı işlem tekrar yapılıyor.Verildiyse kusura bakmayın. Teşekkürler, beni slikon kemer girişlerinden kurtardın Yorum bağlantısı
Ali Çukur 2 Ekim 2010 Paylaş 2 Ekim 2010 Teşekkürler, beni slikon kemer girişlerinden kurtardın oldu mu yani Eren ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Ekim 2010 Paylaş 2 Ekim 2010 Arkadaşlar forumda arama yaparak konu açalım. GAGE MENU veya GAUGE MENU olarak arama yapın lütfen. Konuyu kapatıyorum. Bu arada Ali Murat bey, ilginiz ve dikkatiniz için teşekkürler. Konu da kurallara aykırılığa özen de mevcut. Lütfen kemer takalım, o bizim hayatımızı koruyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts