İsa Tuncer 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 (düzenlendi) merhaba 2000 model focusum var yalnız bu gün parktan dönerker ön tarafımda bir tane parke taşını görmedim parke taşıda motorun karterine vurdu araç biraz havaya kalkar gibi oldu ve taaak bir ses .. karterde sorun yok ama asıl konu ; motorun sol tarafında motoru sol tarafa, kabortaya baglayan ve motorun baglantı yerinde üzerinde 3 tane vida bulunan ve üzerinde siyah bir yuvarlak bulunan yerden , yarım litreye yakın yada daha az yag çıkaraakk yere döküldü yalnız bu amortisör degil ne yapmalıyım motorun çalışmasında sorun yok ne gibi zarar verir bu sorun 16 Nisan 2010 tarihinde Mehmet tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sabri Güngör 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 merhaba 2000 model focusum var yalnız bu gün parktan dönerker ön tarafımda bir tane parke taşını görmedim parke taşıda motorun karterine vurdu araç biraz havaya kalkar gibi oldu ve taaak bir ses .. karterde sorun yok ama asıl konu ; motorun sol tarafında motoru sol tarafa, kabortaya baglayan ve motorun baglantı yerinde üzerinde 3 tane vida bulunan ve üzerinde siyah bir yuvarlak bulunan yerden , yarım litreye yakın yada daha az yag çıkaraakk yere döküldü yalnız bu amortisör degil ne yapmalıyım motorun çalışmasında sorun yok ne gibi zarar verir bu sorun İsa Bey öncelikle geçmiş olsun bahsetmiş olduğunuz parça motor sağ kulağıdır motorun vibrasyonunu kasaya Vermemesi için içinde hidrolik vardır malesef patlamış orjinaliyle değişmesini tavsiye ederim Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 Solda değilde Sağda olması lazım..Motor kulağı sizlere ömür..Artık motorunuz daha titreşimli çalışır. Yorum bağlantısı
Özay Uçar 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 +1 motor kulağı veya takozu, kesinlikle orjinali ile değişmeli..... Yorum bağlantısı
İsa Tuncer 16 Nisan 2010 Yazar Paylaş 16 Nisan 2010 evet karter koruması yok dogru motor kulagı imiş ama degişmesi 1 ayı alır fiyatı hakkında ve motora verebilecigi zararlar konusunda yardımcı olabilirmisiniz Yorum bağlantısı
Hasan Dönmez 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 Karter koruma aparatı yok galiba. Güvenlik gerekçesiyle hiç bir aracın fabrika çıkışı karter muhafazası yok. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 Güvenlik gerekçesiyle hiç bir aracın fabrika çıkışı karter muhafazası yok. Hiçbir aracın dersek yanlış olur..Bazı araçlarda mevcut. Yorum bağlantısı
İsa Tuncer 16 Nisan 2010 Yazar Paylaş 16 Nisan 2010 fiyatı ve motora verebilecegi zararlar konusunda bilgi verirmisiniz.. Yorum bağlantısı
Özay Uçar 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 Güvenlik gerekçesiyle hiç bir aracın fabrika çıkışı karter muhafazası yok. güvenlik???? Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 güvenlik???? Kaza anında motorun araçtan ayrılmasını kolaylaştırmak için.. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 Kaza anında motorun araçtan ayrılmasını kolaylaştırmak için.. Bu bana biraz uygurma gibi geliyor.( Servislerin uydurması) Çünkü çarpışma testlerinde motoların aşağıya indiğini görmüyoruz. Ayrıca Hyundai araçlarda genelde koruma var. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 Bu bana biraz uygurma gibi geliyor.( Servislerin uydurması) Çünkü çarpışma testlerinde motoların aşağıya indiğini görmüyoruz. Ayrıca Hyundai araçlarda genelde koruma var. Motor eğer bağlantıladan kopup düşmezse direk kabine girer. Hani motoru kucağa alma oalyı var ya işte o gerçekleşir Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 O olay kucaga alıp tamirciye gitmek değil miydi Karter koruma civatalarını öyle yaparsın ki yukardan aşağı vurduğunda motor düşer, aşağıdan yukarı vurduğunda bişey olmaz. Balon o bence de. ya da çok marjinal. Asıl problemlerden biri yag değiştirme için vb oranın sökülmesi. artı fazladan ağırlık ve ısı tahliyesi problemi. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 O olay kucaga alıp tamirciye gitmek değil miydi Karter koruma civatalarını öyle yaparsın ki yukardan aşağı vurduğunda motor düşer, aşağıdan yukarı vurduğunda bişey olmaz. Balon o bence de. ya da çok marjinal. Asıl problemlerden biri yag değiştirme için vb oranın sökülmesi. artı fazladan ağırlık ve ısı tahliyesi problemi. Yok kazada tamirci gelip kucaktan alıyormuş Yorum bağlantısı
Metehan Şahin 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 Güvenlik gerekçesiyle hiç bir aracın fabrika çıkışı karter muhafazası yok. Büyük yalan. Hemde büsbüyük(lafım size değil; bu iddiayı ortaya atan ford'adır) Neden dizellere koyuyor o halde yada neden diğer firmalar koyuyorlar? Şimdi şuna inanmamızı bekelmiyorlar değilmi? Biz güvenlikte en iyiyiz vede sizi ençok biz düşünürüz....Tamamen ticari kaygılarla yapılıyor. Bir düşünün ve mantıklı olanı seçin. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 120-150km/h hızla öndeki otobüse vsye çarpan veya ciddi takla atmış savrulmuş dağılmış aracı inceleme fırsatınız olsa idi, motorun araçtan düşerek ayrılmasının faydasını algılayabilirdiniz. Blok gibi sağlam bir yapı ön göğse çarparsa, araç içindekileri kimse koruyamaz. Yorum bağlantısı
Aziz Türkmen 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 O olay kucaga alıp tamirciye gitmek değil miydi Karter koruma civatalarını öyle yaparsın ki yukardan aşağı vurduğunda motor düşer, aşağıdan yukarı vurduğunda bişey olmaz. Balon o bence de. ya da çok marjinal. Asıl problemlerden biri yag değiştirme için vb oranın sökülmesi. artı fazladan ağırlık ve ısı tahliyesi problemi. +ben Yorum bağlantısı
İsa Tuncer 16 Nisan 2010 Yazar Paylaş 16 Nisan 2010 ha unutmadan bunun ne gibi zararı olacagını sormuştum yolda sorun açarmı diye de güvenlik nerden geldi ki ..? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Nisan 2010 Paylaş 16 Nisan 2010 Bu derecede hasar görmüş motor takozu, diğer sağlamları da kısa sürede bozar, titreşim motor çevresi mekanik tüm aksamları tehdit eder, ön görülemeyen arızalar baş gösterebilir. Yorum bağlantısı
İsa Tuncer 17 Nisan 2010 Yazar Paylaş 17 Nisan 2010 yalnız motorda kasaya veren bir sarıntı ve diger bir ses yok Yorum bağlantısı
Guest Fehmi Bi 17 Nisan 2010 Paylaş 17 Nisan 2010 geçmiş olsun arabanıza acil şiaflar dilerim zor kardeş .gerçekten. Yorum bağlantısı
Sedat Can 17 Nisan 2010 Paylaş 17 Nisan 2010 Büyük geçmiş olsun, focus sahiplerinin (ben de dahil) en büyük korkusu araç altını vurmak. Malesef ülkemizdeki yol şartları belli, çukurdan ve setten kaçmaktan yola konsantre olamıyoruz. Özellikle gece yolculukları büyük risk, her an önüne derin bir çukur, büyük bir taş veya set gelebiliyor. Focuslara karter muhafaza yapılmaması da ayrı bir sorun. Üretici firmanın işine mi böyle geliyor yoksa gerçekten kaza anında hayati önemi mi var bu tartışılır. Yorum bağlantısı
Furkan Esgin 17 Nisan 2010 Paylaş 17 Nisan 2010 120-150km/h hızla öndeki otobüse vsye çarpan veya ciddi takla atmış savrulmuş dağılmış aracı inceleme fırsatınız olsa idi, motorun araçtan düşerek ayrılmasının faydasını algılayabilirdiniz. Blok gibi sağlam bir yapı ön göğse çarparsa, araç içindekileri kimse koruyamaz. Çağlar abi zaten o hızda bir otobüse arkadan çarpan olursa öyle kolay kolay sağ çıkamaz motor insede inmesede farketmez bence o kazadan sonra Yorum bağlantısı
Sabri Güngör 19 Nisan 2010 Paylaş 19 Nisan 2010 evet karter koruması yok dogru motor kulagı imiş ama degişmesi 1 ayı alır fiyatı hakkında ve motora verebilecigi zararlar konusunda yardımcı olabilirmisiniz Motor kulağı 98 AB 6038 CK Fiyatı 380.85. Zararı motor sarsıntısını içeriye verir Yorum bağlantısı
Recommended Posts