Mehmet Ezginler 13 Mayıs 2010 Paylaş 13 Mayıs 2010 EEC IV modulu bulunan araclarin akulerini soktugunuzde modul uzerindeki epromda saklanan rolanti ve motor yonetim verileri ve ayrica motorda olusan herhangi bir arizanin kodu eproma kaydedilmis ise butun bu veriler silinir.Bu nedenle aku tekrar baglandiginda epromun yeniden programlanmasi gerekir bu sirada rolantide dalgalanma aracta performans dususu ve silkeleme gorulur.Modulu programlamak icin sunlar yapilmali:motor calistirilir ve motor sicakligi normal seviyeye gelene kadar rolantiye en yakin devirde tutulur daha sonra motor 1200 devirde iki dakika calistirilir ve son olarak yaklasik 8 km degisik surus kosullarinda araba kullanilir.Boylece eprom yeniden programlanmis olur. Not: Bu açıklama dogrumudur başka bir kaynaktan aldım, burada yazılan arızalar benim araçta mevcut malesef. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Mayıs 2010 Paylaş 13 Mayıs 2010 CFI tek nokta enkjeksiyonlu beyin (Bosch) programlamanın yanlış-eksik anlatımı olmuş. 4nokta enjeksiyonlu Zetec te prosedür yok, ilk 20-30 tekleyebili normaldir yazar o kadar, gaz ver devam .... Yorum bağlantısı
Mehmet Akın 1 Ağustos 2010 Paylaş 1 Ağustos 2010 CFI tek nokta enkjeksiyonlu beyin (Bosch) programlamanın yanlış-eksik anlatımı olmuş. 4nokta enjeksiyonlu Zetec te prosedür yok, ilk 20-30 tekleyebili normaldir yazar o kadar, gaz ver devam .... Peki tek noktadan enjeksiyonlu için resetleme ve programlama nasıl oluyor Çağlar Abi o konuda da bilgi verirsen sevinirim Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 1 Ağustos 2010 Paylaş 1 Ağustos 2010 Peki tek noktadan enjeksiyonlu için resetleme ve programlama nasıl oluyor Çağlar Abi o konuda da bilgi verirsen sevinirim Akünün artı(+) kutup başı sökülür.15 dakika sonra geri takılır.Sigorta kutusunda 7 nolu sigorta sökülür ve marş yapılır.1dk 2000dev/dk çalışır.Sigorta yerine takılır ve 1 dk rölantide çalıştırılır.İşlem bu kadar. Yorum bağlantısı
Özdemir Erten 1 Ağustos 2010 Paylaş 1 Ağustos 2010 konuyu dağıtmak gibi olmasın ama focuslardada varmı böyle bir durum.akü sökümü sonrası tekrar program yüklenmesi varmıdır? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ağustos 2010 Paylaş 1 Ağustos 2010 http://www.otoclubturkiye.com/forum/CFI-Escort...em-t184769.html EECV yani focus ta yoktur. Yorum bağlantısı
Mehmet Akın 2 Ağustos 2010 Paylaş 2 Ağustos 2010 Akünün artı(+) kutup başı sökülür.15 dakika sonra geri takılır.Sigorta kutusunda 7 nolu sigorta sökülür ve marş yapılır.1dk 2000dev/dk çalışır.Sigorta yerine takılır ve 1 dk rölantide çalıştırılır.İşlem bu kadar. peki sigortayı yerine takmadan önce arabayı stop edip sigortayı takıp mı çalıştırıyoruz yoksa çalışırkenmi sigortayı takıyoruz Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 2 Ağustos 2010 Paylaş 2 Ağustos 2010 Prosedürde çalışır olması gerekiyor Osman usta öyle demişti. Yorum bağlantısı
Mehmet Akın 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 (düzenlendi) Aracım gazın belli noktalarında ve sonuna kadar basınca sanki benzin kesiliyomuş gibi yığılıyodu, enjektör temizliği falan yapıldı ama sorun gitmemişti. Dün beyin resetleme ve programlama işini yaptım ve sorun tamamen ortadan kalktı, yardımcı olan herkese çok teşekkür ediyorum 3 Ağustos 2010 tarihinde Mehmet Ak?n tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Akın 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 Çağlar Abi bi de benim bu debriyaj konusunda da bi görüş bildirirsen çok sevinirim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Ağustos 2010 Paylaş 5 Ağustos 2010 Ford da,yeni parça takma sonrası reset prosedürü yoktur. Mehmey bey, hangi debriyaj konusu? Yorum bağlantısı
Mehmet Akın 5 Ağustos 2010 Paylaş 5 Ağustos 2010 Ford da,yeni parça takma sonrası reset prosedürü yoktur.Mehmey bey, hangi debriyaj konusu? http://www.otoclubturkiye.com/forum/Debriyaj-Y...ry-t195688.html Yorum bağlantısı
Recommended Posts