İçeriğe Yönlendir

Resetlemek.( Escort Beyin ).


Mehmet Ezginler

Recommended Posts

Mehmet Ezginler

EEC IV modulu bulunan araclarin akulerini soktugunuzde modul uzerindeki epromda saklanan rolanti ve motor yonetim verileri ve ayrica motorda olusan herhangi bir arizanin kodu eproma kaydedilmis ise butun bu veriler silinir.Bu nedenle aku tekrar baglandiginda epromun yeniden programlanmasi gerekir bu sirada rolantide dalgalanma aracta performans dususu ve silkeleme gorulur.Modulu programlamak icin sunlar yapilmali:motor calistirilir ve motor sicakligi normal seviyeye gelene kadar rolantiye en yakin devirde tutulur daha sonra motor 1200 devirde iki dakika calistirilir ve son olarak yaklasik 8 km degisik surus kosullarinda araba kullanilir.Boylece eprom yeniden programlanmis olur.

Not:

Bu açıklama dogrumudur başka bir kaynaktan aldım, burada yazılan arızalar benim araçta mevcut malesef.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

CFI tek nokta enkjeksiyonlu beyin (Bosch) programlamanın yanlış-eksik anlatımı olmuş. 4nokta enjeksiyonlu Zetec te prosedür yok, ilk 20-30 tekleyebili normaldir yazar o kadar, gaz ver devam ....

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Mehmet Akın
CFI tek nokta enkjeksiyonlu beyin (Bosch) programlamanın yanlış-eksik anlatımı olmuş. 4nokta enjeksiyonlu Zetec te prosedür yok, ilk 20-30 tekleyebili normaldir yazar o kadar, gaz ver devam ....

Peki tek noktadan enjeksiyonlu için resetleme ve programlama nasıl oluyor Çağlar Abi o konuda da bilgi verirsen sevinirim

Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu
Peki tek noktadan enjeksiyonlu için resetleme ve programlama nasıl oluyor Çağlar Abi o konuda da bilgi verirsen sevinirim

Akünün artı(+) kutup başı sökülür.15 dakika sonra geri takılır.Sigorta kutusunda 7 nolu sigorta sökülür ve marş yapılır.1dk 2000dev/dk çalışır.Sigorta yerine takılır ve 1 dk rölantide çalıştırılır.İşlem bu kadar.

Yorum bağlantısı
Özdemir Erten

konuyu dağıtmak gibi olmasın ama focuslardada varmı böyle bir durum.akü sökümü sonrası tekrar program yüklenmesi varmıdır?

Yorum bağlantısı
Mehmet Akın
Akünün artı(+) kutup başı sökülür.15 dakika sonra geri takılır.Sigorta kutusunda 7 nolu sigorta sökülür ve marş yapılır.1dk 2000dev/dk çalışır.Sigorta yerine takılır ve 1 dk rölantide çalıştırılır.İşlem bu kadar.

peki sigortayı yerine takmadan önce arabayı stop edip sigortayı takıp mı çalıştırıyoruz yoksa çalışırkenmi sigortayı takıyoruz

Yorum bağlantısı
Mehmet Akın
(düzenlendi)

Aracım gazın belli noktalarında ve sonuna kadar basınca sanki benzin kesiliyomuş gibi yığılıyodu, enjektör temizliği falan yapıldı ama sorun gitmemişti. Dün beyin resetleme ve programlama işini yaptım ve sorun tamamen ortadan kalktı, yardımcı olan herkese çok teşekkür ediyorum

tarihinde Mehmet Ak?n tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Ford da,yeni parça takma sonrası reset prosedürü yoktur.

Mehmey bey, hangi debriyaj konusu?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...