Çağlar Bayur 3 Haziran 2010 Paylaş 3 Haziran 2010 Önden motorlu+çekişli bir araç, her zaman önden, viraj dışına gitmeyi ister. Yol tutuşu iyileştirmek için sıralama: Amortisör/lastik-yay dır. tersten okununca da yanlış sıralama olmakta. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 4 Haziran 2010 Paylaş 4 Haziran 2010 Denemeyin, zorlamayın... Bu forumda denenmiş ve zorlanmış bir kaç tane pert fiestamız oldu... Daha fazlasına gerek yok.. İyi yol tutsun iyi viraj dönsün diye yapılmış bir araç değil bu.. Buna bilip, buna göre kullanırsanız sorun yaşamazsınız.. Aksini iddia eder, zorlarsanız arkadan veya önden kayar ve otoparkta topladığınız gibi yolda toplayamazsınız... Katılıyorum. Özellikle trafikte denemeyin. Yol tutuyor diyede pek fazla güvenmeyin çünkü yolda şartlar devamlı değişik. Bugün A yolunda çok iyi yol tutuyor diye güvendiğiniz araba B yolunda kayabilir. Yoldaki eğim, asfalt üzerindeki hafif toz, hava sıcaklığı sizi aldatabilir. Yani ne olacağı belli olmaz. Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 4 Haziran 2010 Paylaş 4 Haziran 2010 Önden motorlu+çekişli bir araç, her zaman önden, viraj dışına gitmeyi ister. Yol tutuşu iyileştirmek için sıralama: Amortisör/lastik-yay dır. tersten okununca da yanlış sıralama olmakta. Çağlar abi alemsin maşallah. Hem doğru yoldan gösteriyorsun hemde yanlış yoldan Felekmisin , melekmisin Yorum bağlantısı
Onur Korhan Göytan 4 Haziran 2010 Paylaş 4 Haziran 2010 Katılıyorum.Özellikle trafikte denemeyin. Yol tutuyor diyede pek fazla güvenmeyin çünkü yolda şartlar devamlı değişik. Bugün A yolunda çok iyi yol tutuyor diye güvendiğiniz araba B yolunda kayabilir. Yoldaki eğim, asfalt üzerindeki hafif toz, hava sıcaklığı sizi aldatabilir. Yani ne olacağı belli olmaz. katılıyorum deneyimsiz kişilerin yapmaması gereken şeyler bunlar her an şartlar değişiklik gösterir ve bu değişikliklerde kötü sonuçlar çıkmaması için aracı TANIMAK(!) gerekir "sıradan" sürücülerin bu değişikliğe ayak uyduramaması kazaların sebebidir Yorum bağlantısı
Recommended Posts