Guest Erkan Sa?lam 23 Haziran 2010 Paylaş 23 Haziran 2010 Geçenlerde arkadaşımın civic aracına bindiğimde farkettim, arka iki koltuk arası ayak kısmı bir bütün halinde, arada yükselti yok. Arkadan çekişli araçlarda şaft için ayrılan bu yükselti önden çekişli araçlarımızda hala neden bırakılıyor? Sanırım eksoz sistemi bu yoldan geçiyor ama honda bu işi nasıl başarmış? Arka koltuklarda oturma çok rahat bir hal alıyor bu yükselti olmayınca.. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 23 Haziran 2010 Paylaş 23 Haziran 2010 Geçenlerde arkadaşımın civic aracına bindiğimde farkettim, arka iki koltuk arası ayak kısmı bir bütün halinde, arada yükselti yok. Arkadan çekişli araçlarda şaft için ayrılan bu yükselti önden çekişli araçlarımızda hala neden bırakılıyor? Sanırım eksoz sistemi bu yoldan geçiyor ama honda bu işi nasıl başarmış? Arka koltuklarda oturma çok rahat bir hal alıyor bu yükselti olmayınca.. civicte egzoz borusu tamamen altta,iki yandan birinde faketmez ve çok küçük çapta. Benim escortta E46 yla aynı denecek akdar yükselti var. Kaldırıp bakınca içinden egzoz ancak geçiyor. Orjinalden 60mm boru var çünkü. Ayrıca taban sacı kalınlığı civicten çok daha fazla. Zamanında ben de merak etmiştim bunu. Araştırdım.. Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 24 Haziran 2010 Paylaş 24 Haziran 2010 E46'lar da zaten şaft tüneli değil bolu tüneli gibi o valla Yorum bağlantısı
Yavuz Gürbüz 24 Haziran 2010 Paylaş 24 Haziran 2010 (düzenlendi) Aslında Şaft tüneli olarak adlandırdığımız parçanın görevi sadece şaftı gizlemek değil. Alt taban sacındaki tasarım gereği, neredeyse olmazsa olmazlardan. Aracın burulma direncini arttırak şasenin (Body frame) daha az yüke maruz kalmasını sağlıyor. 24 Haziran 2010 tarihinde Yavuz G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts