Okyay Pay 6 Temmuz 2010 Paylaş 6 Temmuz 2010 kısa bir sürüş gerçekleştirdim, kıza bir video çektim ama powershiftin hızı hakkında yeterli fikir verir sanırım benim diyebileceğim , hiçkimse bu kadar hızlı vites değiştiremez kısa mesafede deli gibi basmama rağmen koca aletin ortalama tüketim 10.2 videosu http://www.youtube.com/watch?v=-tv8hpIfv9A Yorum bağlantısı
Okyay Pay 6 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 6 Temmuz 2010 hayırlı olsun diyelim mi? demiyelim ben suv sevmem Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Temmuz 2010 Paylaş 7 Temmuz 2010 DSG gibi arada gümleyip dert açmaz inşallah. Bir sene beklemekte çok fayda var bence. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Temmuz 2010 Paylaş 7 Temmuz 2010 Tiguan 1.4 TSI daha mantıklı gibi geliyor. Yorum bağlantısı
Murat Kavuk 7 Temmuz 2010 Paylaş 7 Temmuz 2010 DSG gibi arada gümleyip dert açmaz inşallah. Bir sene beklemekte çok fayda var bence. Ford bu şanzımanı 1-2 yıldır kullanıyor. Türkiyeye yeni geliyor sadece. 6 vitesli ilk nesil DSG ile hemen hemen aynı diye biliyorum. Ford bu konuda VW'nin bir adım gerisinde. Yorum bağlantısı
Okyay Pay 13 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 13 Temmuz 2010 Ford bu şanzımanı 1-2 yıldır kullanıyor. Türkiyeye yeni geliyor sadece. 6 vitesli ilk nesil DSG ile hemen hemen aynı diye biliyorum. Ford bu konuda VW'nin bir adım gerisinde. evet arıza konusunda bir değil birkaç adım gerisinde ben dsg de kullandım powershiftte powershift 2 senedir volvolarda kullanılıyor zaten hazreti gugıla şöyle arattırın dsg problem bi de şöyle arattırın powershift problem Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 14 Temmuz 2010 Paylaş 14 Temmuz 2010 Yollarda dolaşan DSG'li araç sayısı Powershift'li araç sayısının 10 katı mıdır 100 katı mıdır, onu da hesaba katmak lazım. Yorum bağlantısı
Murat Kavuk 14 Temmuz 2010 Paylaş 14 Temmuz 2010 Gugılla ile doğru sonuç alamayabiliriz çünkü DSG'li araç sayısı ile powershiftli araç sayısı aynı değildir. Benim daha gerisinde ile anlatmak istediğim, teknolojik fark idi. Bildiğiniz gibi, DSG başlangıçta 6 vitesti. Powershift, 6 vitesli DSG'nin bir çeşit kopyasıdır. VW ise bu şanzımanı biraz daha geliştirip, 7 vitesli ikinci nesil DSG'yi kullanmaya başladı. Bu sayede daha kesintisiz vites geçişlerini, daha iyi ivmelenmeyi ve daha az yakıt tüketimini hedefledi. Büyük oranda da başardı. Powershift bu anlamda DSG'nin şimdilik gerisinde. Ama bazı iddialara göre de, 7 vitesli DSG, 6 vitesli DSG'den daha sorunlu. Kimbilir belki powershifti geliştiren firma da bu nedenle şimdilik 7 vitesliye bulaşmamıştır, ya da işi o nedenle ağırdan alıyordur Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Temmuz 2010 Paylaş 14 Temmuz 2010 Benim okuduğum da, 7-6 vitesli dsg yapıları bambaşka. 7 vitesi zaten daha büyük kasalara üst segmete tasarlamışlar, bir de kuru-ıslak tip vs. mevcut muşmuş muş. Dsg de ak sütten çıkmış kaşık değil gibi gözüküyor. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 17 Temmuz 2010 Paylaş 17 Temmuz 2010 Ben de kullandım, çok keyifli. Sanki benim arabanın biraz yükseğine binmiş gibi oldum ama vites değişimleri süper... Yorum bağlantısı
Can Karacaer 17 Temmuz 2010 Paylaş 17 Temmuz 2010 Benim okuduğum da, 7-6 vitesli dsg yapıları bambaşka. 7 vitesi zaten daha büyük kasalara üst segmete tasarlamışlar, bir de kuru-ıslak tip vs. mevcut muşmuş muş. Dsg de ak sütten çıkmış kaşık değil gibi gözüküyor. 7 vitesli Jettalar yollarda şu anda... Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada 17 Temmuz 2010 Paylaş 17 Temmuz 2010 Yollarda dolaşan DSG'li araç sayısı Powershift'li araç sayısının 10 katı mıdır 100 katı mıdır, onu da hesaba katmak lazım. +1 Garanti varken DSG'ye binilir garantisiz büyük risk Bi türlü gözümü kapatıp 1.6 TDI Leon alamadım bu yüzden Yorum bağlantısı
Murat Kavuk 18 Temmuz 2010 Paylaş 18 Temmuz 2010 Benim okuduğum da, 7-6 vitesli dsg yapıları bambaşka. 7 vitesi zaten daha büyük kasalara üst segmete tasarlamışlar, bir de kuru-ıslak tip vs. mevcut muşmuş muş. Dsg de ak sütten çıkmış kaşık değil gibi gözüküyor. 7 vitesli Jettalar yollarda şu anda... Polo dahil DSG'lerin hepsi 7 vites .. Yorum bağlantısı
Mustafa Yiğit 18 Temmuz 2010 Paylaş 18 Temmuz 2010 yokuşta geriyye kaydırır.connecte bile olan geriye kaydırmama bu araçta yok 5 viteste ani fren yaptığınızda bi anda 2 düşemiyo.tak tuk sesleri geliyor. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Şu anda VW, Skoda, Seat binek grubunda en yaygın kullanılan 7 ileri kuru tip Dsg (DQ200 B&W). Maalesef en çok şikayet gelen model, muhtemelen en çok satılan model de bu. Daha önce ıslak tip 6 ileri DSG lerde yine problemlerler duyulsada kuru tip kadar değildi. Buna rağmen ısrarla aynı şanzıman geliştirilerek satılmaya devam ediyor. Gelen şikayetlerin çoğu şu şekilde yazılıp, söyleniyor; Özellikle arnavut kaldırımı yada stabilize yollarda yavaş giderken şanzımandan gelen şıngırtı sesi, dururken aracın stop etmesi, yokuşlarda düşük devirlerde vuruntu titreme yapması yada stop etmesi, viteste ilerlerken vitesin "N" pozisyonuna geçmesi v.s. gibi problemler. Ancak memnun olanda şanzımanın performansından ve konforundan gerçekten memnun. Yeni kuru tiplerin bir avantajıda, kullanıcı açısından şanzıman bakım maliyeti ortadan kalkmış gibi gözüküyor. Islak tiplerdeki gibi belirli periyotlarla şanzıman yağ değişimi yok diye biliyorum. Audi grubunda satılan STronic kod adlı hemen hemen DSG ile aynı mekaniğe sahip şanzımanlarda dahi aynı problemler duyulmasına karşın şanzıman ısrarla satılmaya devam ettiği gibi, DSG üreticisi firmanın yeni yatırımlar yaptığından ve bir çok otomotiv markası ile anlaşmalar yaparak büyük satış rakamları hedeflediğinden de bahsediliyor... Muhtemelen, klasik otomatiğe kıyasla maliyetinin bi kaç katı fiyata satıp şikayet edilen her iki şanzımandan birini garanti kapsamında onarıyorlardır Yorum bağlantısı
Misafir 25 Temmuz 2010 Paylaş 25 Temmuz 2010 Kız videoyu beğendi mi bari? Sefa abi alemsin Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 Bufün akşamüstü bir kez daha kullandım Kuga'yı. Bu sefer daha da hoşuma gitti. Cam tavan ve karartılmış arka camlar ayrı bir güzellik. Manuel olarak da kullanma gerçekten büyük keyif veriyor. Yol tutuş güzel, ama sonuçta yüksek bir araç. Bagaj C-Max'den küçük.Aynaların otomatik olarak bir düğmeyle katlanabilmesi, ısıtmalı deri ve otomatik ayarlanabilir koltuklar güzel. İçi C-maxle aynı zaten biliyorsunuz. Ön park sensörü,büyük kolaylık, devreden çıkarabiliyorsunuz. Klima açık, yokuş yukarı hiç zorlanmadan çıkabiliyor. Amma velekin 82-83 bin tl'lik fiyatı şimdilik bize çoook fazla... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Temmuz 2010 Paylaş 28 Temmuz 2010 130 Ps 1.6 tdci motorlusu çıkar elbet, vergi yükü hafifleyince 20.000TL ucuzlaması da gerekir. Yorum bağlantısı
Okyay Pay 29 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 29 Temmuz 2010 Bufün akşamüstü bir kez daha kullandım Kuga'yı. Bu sefer daha da hoşuma gitti. Cam tavan ve karartılmış arka camlar ayrı bir güzellik. Manuel olarak da kullanma gerçekten büyük keyif veriyor. Yol tutuş güzel, ama sonuçta yüksek bir araç. Bagaj C-Max'den küçük.Aynaların otomatik olarak bir düğmeyle katlanabilmesi, ısıtmalı deri ve otomatik ayarlanabilir koltuklar güzel. İçi C-maxle aynı zaten biliyorsunuz. Ön park sensörü,büyük kolaylık, devreden çıkarabiliyorsunuz. Klima açık, yokuş yukarı hiç zorlanmadan çıkabiliyor. Amma velekin 82-83 bin tl'lik fiyatı şimdilik bize çoook fazla...:lol2: valla benzin içme canavarı ve yürümeyen crv düşünülünce kuga bana bedava gibi geldi. 130 Ps 1.6 tdci motorlusu çıkar elbet, vergi yükü hafifleyince 20.000TL ucuzlaması da gerekir. o haliyle bile performansı crv den iyi olur , zira crv , civic değil jazz dan bile yavaş kalıyor , içtiği benzin de cabası. Yorum bağlantısı
Guest Yakup 29 Temmuz 2010 Paylaş 29 Temmuz 2010 yeni tdci motor 1.6 115 ps. 1.6 130 rüya şuan için. Yorum bağlantısı
Yücel Kurumuş 1 Ağustos 2010 Paylaş 1 Ağustos 2010 20 haziranda kuga selective beyaz rengini sıpariş verdim hala bekliyorum gelmedi daha.... Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 1 Ağustos 2010 Paylaş 1 Ağustos 2010 20 haziranda kuga selective beyaz rengini sıpariş verdim hala bekliyorum gelmedi daha.... :lol: Yücel Bey, Isparta'da var. Oradan alsınlar bari... Yorum bağlantısı
Recommended Posts