İçeriğe Yönlendir

Kuga Powershift


Okyay Pay

Recommended Posts

Okyay Pay

kısa bir sürüş gerçekleştirdim, kıza bir video çektim ama powershiftin hızı hakkında yeterli fikir verir sanırım

benim diyebileceğim , hiçkimse bu kadar hızlı vites değiştiremez

kısa mesafede deli gibi basmama rağmen koca aletin ortalama tüketim 10.2 :(

videosu

http://www.youtube.com/watch?v=-tv8hpIfv9A

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

DSG gibi arada gümleyip dert açmaz inşallah. Bir sene beklemekte çok fayda var bence.

Yorum bağlantısı
Murat Kavuk
DSG gibi arada gümleyip dert açmaz inşallah. Bir sene beklemekte çok fayda var bence.

Ford bu şanzımanı 1-2 yıldır kullanıyor. Türkiyeye yeni geliyor sadece. 6 vitesli ilk nesil DSG ile hemen hemen aynı diye biliyorum. Ford bu konuda VW'nin bir adım gerisinde.

Yorum bağlantısı
Okyay Pay
Ford bu şanzımanı 1-2 yıldır kullanıyor. Türkiyeye yeni geliyor sadece. 6 vitesli ilk nesil DSG ile hemen hemen aynı diye biliyorum. Ford bu konuda VW'nin bir adım gerisinde.

evet arıza konusunda bir değil birkaç adım gerisinde :)

ben dsg de kullandım powershiftte

powershift 2 senedir volvolarda kullanılıyor zaten

hazreti gugıla şöyle arattırın

dsg problem

bi de şöyle arattırın

powershift problem

:)

Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir

Yollarda dolaşan DSG'li araç sayısı Powershift'li araç sayısının 10 katı mıdır 100 katı mıdır, onu da hesaba katmak lazım.

Yorum bağlantısı
Murat Kavuk

Gugılla ile doğru sonuç alamayabiliriz çünkü DSG'li araç sayısı ile powershiftli araç sayısı aynı değildir. Benim daha gerisinde ile anlatmak istediğim, teknolojik fark idi. Bildiğiniz gibi, DSG başlangıçta 6 vitesti. Powershift, 6 vitesli DSG'nin bir çeşit kopyasıdır. VW ise bu şanzımanı biraz daha geliştirip, 7 vitesli ikinci nesil DSG'yi kullanmaya başladı. Bu sayede daha kesintisiz vites geçişlerini, daha iyi ivmelenmeyi ve daha az yakıt tüketimini hedefledi. Büyük oranda da başardı. Powershift bu anlamda DSG'nin şimdilik gerisinde. Ama bazı iddialara göre de, 7 vitesli DSG, 6 vitesli DSG'den daha sorunlu. Kimbilir belki powershifti geliştiren firma da bu nedenle şimdilik 7 vitesliye bulaşmamıştır, ya da işi o nedenle ağırdan alıyordur :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Benim okuduğum da, 7-6 vitesli dsg yapıları bambaşka. 7 vitesi zaten daha büyük kasalara üst segmete tasarlamışlar, bir de kuru-ıslak tip vs. mevcut muşmuş muş. Dsg de ak sütten çıkmış kaşık değil gibi gözüküyor.

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Ben de kullandım, çok keyifli. Sanki benim arabanın biraz yükseğine binmiş gibi oldum ama vites değişimleri süper...

Yorum bağlantısı
Can Karacaer
Benim okuduğum da, 7-6 vitesli dsg yapıları bambaşka. 7 vitesi zaten daha büyük kasalara üst segmete tasarlamışlar, bir de kuru-ıslak tip vs. mevcut muşmuş muş. Dsg de ak sütten çıkmış kaşık değil gibi gözüküyor.

7 vitesli Jettalar yollarda şu anda...

Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada
Yollarda dolaşan DSG'li araç sayısı Powershift'li araç sayısının 10 katı mıdır 100 katı mıdır, onu da hesaba katmak lazım.

+1

Garanti varken DSG'ye binilir garantisiz büyük risk :nazar:

Bi türlü gözümü kapatıp 1.6 TDI Leon alamadım bu yüzden :nazar:

Yorum bağlantısı
Murat Kavuk
Benim okuduğum da, 7-6 vitesli dsg yapıları bambaşka. 7 vitesi zaten daha büyük kasalara üst segmete tasarlamışlar, bir de kuru-ıslak tip vs. mevcut muşmuş muş. Dsg de ak sütten çıkmış kaşık değil gibi gözüküyor.
7 vitesli Jettalar yollarda şu anda...

Polo dahil DSG'lerin hepsi 7 vites ..

Yorum bağlantısı
Mustafa Yiğit

yokuşta geriyye kaydırır.connecte bile olan geriye kaydırmama bu araçta yok

5 viteste ani fren yaptığınızda bi anda 2 düşemiyo.tak tuk sesleri geliyor.

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Şu anda VW, Skoda, Seat binek grubunda en yaygın kullanılan 7 ileri kuru tip Dsg (DQ200 B&W). Maalesef en çok şikayet gelen model, muhtemelen en çok satılan model de bu. Daha önce ıslak tip 6 ileri DSG lerde yine problemlerler duyulsada kuru tip kadar değildi. Buna rağmen ısrarla aynı şanzıman geliştirilerek satılmaya devam ediyor. Gelen şikayetlerin çoğu şu şekilde yazılıp, söyleniyor; Özellikle arnavut kaldırımı yada stabilize yollarda yavaş giderken şanzımandan gelen şıngırtı sesi, dururken aracın stop etmesi, yokuşlarda düşük devirlerde vuruntu titreme yapması yada stop etmesi, viteste ilerlerken vitesin "N" pozisyonuna geçmesi v.s. gibi problemler. Ancak memnun olanda şanzımanın performansından ve konforundan gerçekten memnun. Yeni kuru tiplerin bir avantajıda, kullanıcı açısından şanzıman bakım maliyeti ortadan kalkmış gibi gözüküyor. Islak tiplerdeki gibi belirli periyotlarla şanzıman yağ değişimi yok diye biliyorum. Audi grubunda satılan STronic kod adlı hemen hemen DSG ile aynı mekaniğe sahip şanzımanlarda dahi aynı problemler duyulmasına karşın şanzıman ısrarla satılmaya devam ettiği gibi, DSG üreticisi firmanın yeni yatırımlar yaptığından ve bir çok otomotiv markası ile anlaşmalar yaparak büyük satış rakamları hedeflediğinden de bahsediliyor...

Muhtemelen, klasik otomatiğe kıyasla maliyetinin bi kaç katı fiyata satıp şikayet edilen her iki şanzımandan birini garanti kapsamında onarıyorlardır :)

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Bufün akşamüstü bir kez daha kullandım Kuga'yı. Bu sefer daha da hoşuma gitti. Cam tavan ve karartılmış arka camlar ayrı bir güzellik. Manuel olarak da kullanma gerçekten büyük keyif veriyor. Yol tutuş güzel, ama sonuçta yüksek bir araç. Bagaj C-Max'den küçük.Aynaların otomatik olarak bir düğmeyle katlanabilmesi, ısıtmalı deri ve otomatik ayarlanabilir koltuklar güzel. İçi C-maxle aynı zaten biliyorsunuz. Ön park sensörü,büyük kolaylık, devreden çıkarabiliyorsunuz. Klima açık, yokuş yukarı hiç zorlanmadan çıkabiliyor. Amma velekin 82-83 bin tl'lik fiyatı şimdilik bize çoook fazla...:)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

130 Ps 1.6 tdci motorlusu çıkar elbet, vergi yükü hafifleyince 20.000TL ucuzlaması da gerekir.

Yorum bağlantısı
Okyay Pay
Bufün akşamüstü bir kez daha kullandım Kuga'yı. Bu sefer daha da hoşuma gitti. Cam tavan ve karartılmış arka camlar ayrı bir güzellik. Manuel olarak da kullanma gerçekten büyük keyif veriyor. Yol tutuş güzel, ama sonuçta yüksek bir araç. Bagaj C-Max'den küçük.Aynaların otomatik olarak bir düğmeyle katlanabilmesi, ısıtmalı deri ve otomatik ayarlanabilir koltuklar güzel. İçi C-maxle aynı zaten biliyorsunuz. Ön park sensörü,büyük kolaylık, devreden çıkarabiliyorsunuz. Klima açık, yokuş yukarı hiç zorlanmadan çıkabiliyor. Amma velekin 82-83 bin tl'lik fiyatı şimdilik bize çoook fazla...:lol2:

valla benzin içme canavarı ve yürümeyen crv düşünülünce kuga bana bedava gibi geldi.

130 Ps 1.6 tdci motorlusu çıkar elbet, vergi yükü hafifleyince 20.000TL ucuzlaması da gerekir.

o haliyle bile performansı crv den iyi olur , zira crv , civic değil jazz dan bile yavaş kalıyor , içtiği benzin de cabası.

Yorum bağlantısı
Yücel Kurumuş

20 haziranda kuga selective beyaz rengini sıpariş verdim hala bekliyorum gelmedi daha.... :(

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
20 haziranda kuga selective beyaz rengini sıpariş verdim hala bekliyorum gelmedi daha.... :lol:

Yücel Bey, Isparta'da var. Oradan alsınlar bari...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...