İçeriğe Yönlendir

Genel Bir Bakım Yaptırmak Istiyorum


Ramazan Okyar

Recommended Posts

Ramazan Okyar

yeni aldığım aracıma genel bi bakım yaptırmak istiyorum triger dahil..özel bi serviste yaptıracağım..malzemeleri akrabadan alacağım..

dikkat etmem gereken noktalar varmı ?

motorda bi hırlama sesi var sebebini bilmiyorum aracı alırken aynı serviste son koyulan yağ kalın demişlerdi 2 bin km oldu yağını değiştireli tekrar yağda değiştirmem gerekirmi ? o hırlama sesi trigerle alakalı olabilir mi ?

Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu

11 yaşındaki araba herşey mümkün olabilir.Sesi dinleyip teşhis etmek lazım.Basit bir hava hortumu bile çıkmış olabilir.Siz gereken bakımları yaptırın.Carbon clean ayrı bir önerim olabilir.

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Ramazan Okyar

aracı cumartesi ustaya verdim..tanıdık özel bi servis demirtaş OSB de..Triger başta olmak üzere ön takımda ne var ne yok gözden geçir ne değişmesi gerekiyorsa değiştir dedim..parçalar eniştemin dükkandan gelecek..tekerlerin durumuda pek iyi değildi 4 lastiğide tanıdık bi lastikçiden fiyat alarak değiştirecek.michelin tavsiye etti bende olur dedim..ufak tefek bikaç çizik var onlarıda kapat dedim..

fazladan : alarm+uzaktan kumada takıcak..birde bu arka bagajın şöför koltuğunun ordan açılması için buton ile takacak..

bakalım sonuç ne olacak :)

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
aracı cumartesi ustaya verdim..tanıdık özel bi servis demirtaş OSB de..Triger başta olmak üzere ön takımda ne var ne yok gözden geçir ne değişmesi gerekiyorsa değiştir dedim..parçalar eniştemin dükkandan gelecek..tekerlerin durumuda pek iyi değildi 4 lastiğide tanıdık bi lastikçiden fiyat alarak değiştirecek.michelin tavsiye etti bende olur dedim..ufak tefek bikaç çizik var onlarıda kapat dedim..

fazladan : alarm+uzaktan kumada takıcak..birde bu arka bagajın şöför koltuğunun ordan açılması için buton ile takacak..

bakalım sonuç ne olacak :good1:

Ramazan hayırlı olsun..

Arabaya birşey yapamıyorum diyordun ; Maşallah baştan yaratıcaksın arabayı :)

Güle güle kullan.. :)

İşlemler bitince Fotoğrafları isteriz..

Yorum bağlantısı
Korhan Orkun
(düzenlendi)

Hayırlı olsun işi bitince detaylı fotoğraflı bi tanıtım yaparsınız..

tarihinde Korhan Korkutlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Turan Ballıkaya

Selamlar 2000 Fiesta Fun 1.4 var bendede 2. sahibiyim araç 37.000 km de 10 yıl boyunca yatmış ve şehir içi kısa mesafeli kullanılmış 1 yıldırda bende ama bende fazla kullandım sayılmaz. Carbon Clean gerekirmi ? birde ölçüm yaptırmak istiyorum 90hp ama tam 90hp alabiliyormuyum diye merak ettm :) Anadolu yakasında bu işlemleri güvenilir yaptırabileceğim bir yer bilen varmı acaba.. Teşekkürler..

Yorum bağlantısı
Ramazan Okyar

carbon cleanda yapacak onu söylemeyi unutmuşum..bu akşam alıcam arabayı..fotolarını en kısa zamanda koymaya çalışırım..salı akşamı gittim ustanın yanına malzemeler gelmiş bi ton şey gelmiş.liste halinde yazarım.

Yorum bağlantısı
Ramazan Okyar

aracı bugün aldım servisten..toplam 1250 tuttu va bazı malzemelerin fiyatıda hesaplanmadı yani eniştemin dükkandan alınan malzemeler..akşama bursadan sakaryaya yola çıkacağım..daha geniş bir zamanda masrafları kalem kalem yazmaya çalışırım..

Yorum bağlantısı
Turan Ballıkaya
aracı bugün aldım servisten..toplam 1250 tuttu va bazı malzemelerin fiyatıda hesaplanmadı yani eniştemin dükkandan alınan malzemeler..akşama bursadan sakaryaya yola çıkacağım..daha geniş bir zamanda masrafları kalem kalem yazmaya çalışırım..

Güle güle kullanın bende bir halledebilseydim şu yağ sorunumu..

Yorum bağlantısı
Ramazan Okyar

merhaba arkadaşlar..bi kaç gündür yazamadım memleketteydim arada baktım foruma ama detaylı yazma fırsatım olmadı..buraya foto eklemesini bilmiyorum..aracı sahibinden.com a koydum link vereyim..neden ilan verdin diye soracak olursanız ilanda belirttim aslında..hemen elden çıkarma gibi bi niyetim yok..gerçek niyetim borçları bitsin üstüne para koyup model yükseltmek ama ordada dursun...belki mantıklı takas teklifi gelirse çeker kredi yükseltirim model..araçtan bıktı diye anlamayın..

bakım sonrası ; ön taraftan gelen hırıltı şeklindeki ses trigere bağlı bi parçadanmış..şu an ses yok..maşallah saat gibi..ilk aldığımda 110 u geçince arabada bi titreme vardı ve güvensizlik veriyodu insana savrulacakmış gibi oluyordu , sanırım rot balans ayarındanmış..şu an oda gitti..memlekete giderken denedim 170 e kadar bastım en ufak bi sallanma titreme yok..4. viteste 6000 devire kadar yaklaştım en ufak bi sorun görmedim..

yalnız bakımada çok para verdim.inş dandik dandik sorunlar çıkartmaz..sadece bakımdan bakıma servise gitmek zorunda kalırım.. enişteme ödeyeceğim kalan parçalar ile 1500 ü geçecek muhtemelen..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...-30770829/detay

ilandaki fotoları buraya nasıl koyabilirim..bi anlatırsanız bulamadım da nasıl olacağını

Yorum bağlantısı
Ramazan Okyar
(düzenlendi)

8989Resim_003.jpg

4349Resim_004.jpg

601Resim_007.jpg

2316Resim_009.jpg

7412Resim_011.jpg

5630Resim_014.jpg

4452Resim_015.jpg

4012Resim_017.jpg

tarihinde Ramazan Okyar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...