Ramazan Okyar 26 Temmuz 2010 Paylaş 26 Temmuz 2010 yeni aldığım aracıma genel bi bakım yaptırmak istiyorum triger dahil..özel bi serviste yaptıracağım..malzemeleri akrabadan alacağım.. dikkat etmem gereken noktalar varmı ? motorda bi hırlama sesi var sebebini bilmiyorum aracı alırken aynı serviste son koyulan yağ kalın demişlerdi 2 bin km oldu yağını değiştireli tekrar yağda değiştirmem gerekirmi ? o hırlama sesi trigerle alakalı olabilir mi ? Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 26 Temmuz 2010 Paylaş 26 Temmuz 2010 11 yaşındaki araba herşey mümkün olabilir.Sesi dinleyip teşhis etmek lazım.Basit bir hava hortumu bile çıkmış olabilir.Siz gereken bakımları yaptırın.Carbon clean ayrı bir önerim olabilir. Yorum bağlantısı
Ramazan Okyar 23 Ağustos 2010 Yazar Paylaş 23 Ağustos 2010 aracı cumartesi ustaya verdim..tanıdık özel bi servis demirtaş OSB de..Triger başta olmak üzere ön takımda ne var ne yok gözden geçir ne değişmesi gerekiyorsa değiştir dedim..parçalar eniştemin dükkandan gelecek..tekerlerin durumuda pek iyi değildi 4 lastiğide tanıdık bi lastikçiden fiyat alarak değiştirecek.michelin tavsiye etti bende olur dedim..ufak tefek bikaç çizik var onlarıda kapat dedim.. fazladan : alarm+uzaktan kumada takıcak..birde bu arka bagajın şöför koltuğunun ordan açılması için buton ile takacak.. bakalım sonuç ne olacak Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 24 Ağustos 2010 Paylaş 24 Ağustos 2010 aracı cumartesi ustaya verdim..tanıdık özel bi servis demirtaş OSB de..Triger başta olmak üzere ön takımda ne var ne yok gözden geçir ne değişmesi gerekiyorsa değiştir dedim..parçalar eniştemin dükkandan gelecek..tekerlerin durumuda pek iyi değildi 4 lastiğide tanıdık bi lastikçiden fiyat alarak değiştirecek.michelin tavsiye etti bende olur dedim..ufak tefek bikaç çizik var onlarıda kapat dedim..fazladan : alarm+uzaktan kumada takıcak..birde bu arka bagajın şöför koltuğunun ordan açılması için buton ile takacak.. bakalım sonuç ne olacak Ramazan hayırlı olsun.. Arabaya birşey yapamıyorum diyordun ; Maşallah baştan yaratıcaksın arabayı Güle güle kullan.. İşlemler bitince Fotoğrafları isteriz.. Yorum bağlantısı
Korhan Orkun 24 Ağustos 2010 Paylaş 24 Ağustos 2010 (düzenlendi) Hayırlı olsun işi bitince detaylı fotoğraflı bi tanıtım yaparsınız.. 24 Ağustos 2010 tarihinde Korhan Korkutlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Turan Ballıkaya 25 Ağustos 2010 Paylaş 25 Ağustos 2010 Selamlar 2000 Fiesta Fun 1.4 var bendede 2. sahibiyim araç 37.000 km de 10 yıl boyunca yatmış ve şehir içi kısa mesafeli kullanılmış 1 yıldırda bende ama bende fazla kullandım sayılmaz. Carbon Clean gerekirmi ? birde ölçüm yaptırmak istiyorum 90hp ama tam 90hp alabiliyormuyum diye merak ettm Anadolu yakasında bu işlemleri güvenilir yaptırabileceğim bir yer bilen varmı acaba.. Teşekkürler.. Yorum bağlantısı
Ramazan Okyar 26 Ağustos 2010 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2010 carbon cleanda yapacak onu söylemeyi unutmuşum..bu akşam alıcam arabayı..fotolarını en kısa zamanda koymaya çalışırım..salı akşamı gittim ustanın yanına malzemeler gelmiş bi ton şey gelmiş.liste halinde yazarım. Yorum bağlantısı
Ramazan Okyar 27 Ağustos 2010 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2010 aracı bugün aldım servisten..toplam 1250 tuttu va bazı malzemelerin fiyatıda hesaplanmadı yani eniştemin dükkandan alınan malzemeler..akşama bursadan sakaryaya yola çıkacağım..daha geniş bir zamanda masrafları kalem kalem yazmaya çalışırım.. Yorum bağlantısı
Turan Ballıkaya 27 Ağustos 2010 Paylaş 27 Ağustos 2010 aracı bugün aldım servisten..toplam 1250 tuttu va bazı malzemelerin fiyatıda hesaplanmadı yani eniştemin dükkandan alınan malzemeler..akşama bursadan sakaryaya yola çıkacağım..daha geniş bir zamanda masrafları kalem kalem yazmaya çalışırım.. Güle güle kullanın bende bir halledebilseydim şu yağ sorunumu.. Yorum bağlantısı
Ramazan Okyar 2 Eylül 2010 Yazar Paylaş 2 Eylül 2010 merhaba arkadaşlar..bi kaç gündür yazamadım memleketteydim arada baktım foruma ama detaylı yazma fırsatım olmadı..buraya foto eklemesini bilmiyorum..aracı sahibinden.com a koydum link vereyim..neden ilan verdin diye soracak olursanız ilanda belirttim aslında..hemen elden çıkarma gibi bi niyetim yok..gerçek niyetim borçları bitsin üstüne para koyup model yükseltmek ama ordada dursun...belki mantıklı takas teklifi gelirse çeker kredi yükseltirim model..araçtan bıktı diye anlamayın.. bakım sonrası ; ön taraftan gelen hırıltı şeklindeki ses trigere bağlı bi parçadanmış..şu an ses yok..maşallah saat gibi..ilk aldığımda 110 u geçince arabada bi titreme vardı ve güvensizlik veriyodu insana savrulacakmış gibi oluyordu , sanırım rot balans ayarındanmış..şu an oda gitti..memlekete giderken denedim 170 e kadar bastım en ufak bi sallanma titreme yok..4. viteste 6000 devire kadar yaklaştım en ufak bi sorun görmedim.. yalnız bakımada çok para verdim.inş dandik dandik sorunlar çıkartmaz..sadece bakımdan bakıma servise gitmek zorunda kalırım.. enişteme ödeyeceğim kalan parçalar ile 1500 ü geçecek muhtemelen.. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...-30770829/detay ilandaki fotoları buraya nasıl koyabilirim..bi anlatırsanız bulamadım da nasıl olacağını Yorum bağlantısı
Ramazan Okyar 2 Eylül 2010 Yazar Paylaş 2 Eylül 2010 (düzenlendi) 2 Eylül 2010 tarihinde Ramazan Okyar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts