Nuri Başer 14 Eylül 2010 Paylaş 14 Eylül 2010 Baştan sona okudum.. Özellikle nissan kısmında "yok artık" edasıyla sizin adınıza üzüldüm.. Gelmiş geçmiş olsun.. Gözünüz aydın.. umarım birdaha problem çıkarmaz.. Ama siz yine de bi kurşun döktürün.. Yorum bağlantısı
Murat Dere 14 Eylül 2010 Paylaş 14 Eylül 2010 Süleyman Bey, sizin adınıza gerçekten sevindim hasarsız atlatmış olamanız çok güzel.Günün haberlerine geçeyim, Usta aradıktan sonra babam'ın emanet primerası ile sanayinin yolunu tuttum Antalya'lılar bilir meydan'daki alt geçitte aniden direksiyon ağırlaştı hararet tavana vurdu motor devri düştü tam ortada kaldım tam rampayı çıkarkende araba durdu. O an şeytan dedi bi bidon benzin al iki arabayı da yak! Hemen babam'ın "ustasını" arayarak çağırdım bu arada 3 ciddi kaza tehlikesi atlattım iki kamyonet dorselerini benim aynaya milimetrik ayarlayarak yanımdan geçti baktım olacak gibi değil patlarsa patlasın be diyerek çalıştırdım motoru kalan yokuşu çıkıp ilk sokağa girecek kadar gitti araba. Nissan'ın sorunu direksiyon kayışının kopup devirdaimi kilitlemesiymiş şimdi yeni sanayide o da ameliyat halinde. Ford'a dönelim, Gittim baktım üstkapak contasında sulu yağlar var 2-3 noktada ciddi korozyon gözle bile görülüyor. Ben arabayı hararet şikayeti ile götürdüğümde usta devirdaim ve termostatta görünen bir arıza olmadığını söylemişti, devirdaim su deposunu da açıp dinlemişti "bildiğim kadarıyla bu üstkapak contasının yanık olup olmadığını anlamak için yapılıyormuş" o da normal çıkmıştı ama conta hasarlı sonuçta ben almadan önce kurcalayan ustalarda sağolsunlar son derece abuk subuk işler yapmışlar neresi olduğunu bilemiyorum ama bir iki conta yerinide silikonla falan tutturmuşlar. Ustaya yarım yamalak iş sevmediğimi o vidaları ve saplamaları da set olarak yeni alıp adam gibi toplamasını tembihleyerek yaya bir şekilde sanayiyi terk ettim. Özetle iki arabamda sanayide ben yaya kaldım, arabamın üst kapağı şu anda rektefiyecide taşlanıyor... Fatih Erkoç benim için söyüyor - Oynatmaya az kaldı doktorum nerde ? Not : Kurşun dökmeyi bilen var mı ? Dökmeyi değil de atmayı bilenler vardır. Atsak olmaz mı? Yorum bağlantısı
Engin Ünal 14 Eylül 2010 Paylaş 14 Eylül 2010 supap parası işçiliğin içinde alınmış sizden Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy 14 Eylül 2010 Yazar Paylaş 14 Eylül 2010 (düzenlendi) Dökmeyi değil de atmayı bilenler vardır. Atsak olmaz mı? Olur atalım supap parası işçiliğin içinde alınmış sizden Bana da öyle geldi ama dediğim gibi bunun pazarlığını edip onun rızkını kestiğimi düşünmektense karşı tarafı vicdanı ile başbaşa bırakmayı tercih ederim. Sağlık olsun cana zarar gelmesin diyelim Baştan sona okudum.. Özellikle nissan kısmında "yok artık" edasıyla sizin adınıza üzüldüm.. Gelmiş geçmiş olsun.. Gözünüz aydın.. umarım birdaha problem çıkarmaz.. Ama siz yine de bi kurşun döktürün.. Nuri bey teşekkürler, kurşun yeterli olur mu bilmiyorum ama uranyum falan döktüreyim bari belki daha ağır element daha çok işe yarar Mavi arabaya da bu kadar nazar değiyorsa çanak anten kadar nazar boncuğu bile kurtarmayacak beni 14 Eylül 2010 tarihinde Evren Ulusoy tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 14 Eylül 2010 Paylaş 14 Eylül 2010 Ben olsam işçilikte vermezdim, zaten trigerde verdiniz o işçiliği... Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy 14 Eylül 2010 Yazar Paylaş 14 Eylül 2010 Toplam bütün işe verdim bunu triger için ayrıca ödeme yapmamıştım. Şöyle düşünüyorum, hasbel kader adam sübabı eğmese benim contadaki sorun büyüyecek belki devirdaimin pistonlara su basmasına kadar gidecek ve o üst kapak tekrar açılacaktı. Contada ortadaki iki pistonun arasında kalan bölüm ciddi şekilde zarar görmüştü. Eğer sübap eğilmesi sonucunda benim conta temiz çıksaydı üstkapak açılıp kapanması için işçilik vermeyecektim ama iş böyle olunca itiraz etmedim. Bilmiyorum belki de ben biraz fazla iyimserim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts