Ramazan Akkaya 18 Eylül 2010 Paylaş 18 Eylül 2010 (düzenlendi) Arkadaşlar,dün aracımın aküsü değişti, malum akü değişince 6000 cd çalar şifre istedi,şifreyi girdim iki sefer ancak açılmadı (belki yanlış tuşlara basmış olabilirim) ve şu an ekranda cd çaları açtığımda Wait yazısı çıkıyor.Fikri olan arkadaş varmı? 18 Eylül 2010 tarihinde Ramazan Akkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 18 Eylül 2010 Paylaş 18 Eylül 2010 Arkadaşlar,dün aracımın aküsü değişti, malum akü değişince 6000 cd çalar şifre istedi,şifreyi girdim iki sefer ancak açılmadı (belki yanlış tuşlara basmış olabilirim) ve şu an ekranda cd çaları açtığımda Wait yazısı çıkıyor.Fikri olan arkadaş varmı? Abi bir süre sonra kaybolması lazım o yazının ama dikkat et yanlış girilmiş muhtemelen şifre.. Kitapçıktan bak şifrenin nasıl girildiğine. Teyp tümden kitlenmesin.. Yorum bağlantısı
Ramazan Akkaya 18 Eylül 2010 Yazar Paylaş 18 Eylül 2010 Teyp sanırım kitlendi ancak topu topu iki sefer yazdım şifreyi.Malesef yazı hiç gitmiyor ve herhangi bi tuş işlemiyor sanırım servis beni bekliyor :lol2: Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 18 Eylül 2010 Paylaş 18 Eylül 2010 Teyp sanırım kitlendi ancak topu topu iki sefer yazdım şifreyi.Malesef yazı hiç gitmiyor ve herhangi bi tuş işlemiyor sanırım servis beni bekliyor 2 seferde kilitlenmesi çok garip.. 10 kere hak var biliyordum ben.. :lol2: Yorum bağlantısı
İbrahim Fındıklı 18 Eylül 2010 Paylaş 18 Eylül 2010 Akünün + kutup başını çıkarıp tekrar deneyin.. teybin 1234 tuşlarıyla şifreyi girin herhangi bir tuşa biraz basılı tutun,açılır bence.. 2 sefer yanlış girmekten kitlenmez canım o kadar da değildir herhalde! Yorum bağlantısı
Serkan Toker 18 Eylül 2010 Paylaş 18 Eylül 2010 Her yanlış girişte bekleme süresini iki katına çıkaran teyplerden mi acaba bu ? Yorum bağlantısı
Kadir Yavuz 18 Eylül 2010 Paylaş 18 Eylül 2010 Ben bir tuşun basmaması sebebiyle yaklaşık 6-7 kere yanlış girmiştim ama en sonunda açmıştım 2 kerede kilitlenmiyor sorun başka bir yerden kaynaklanıyor olabilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Eylül 2010 Paylaş 18 Eylül 2010 Wait ne demek Ramazan... ??? :lol2: Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 18 Eylül 2010 Paylaş 18 Eylül 2010 Wait ne demek Ramazan... ??? (bekleyin)miş. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Eylül 2010 Paylaş 18 Eylül 2010 AMAN DİKKAT 1. Girdiğiniz şifre yanlış artık ısrar edilmeden, doğru şifre için servise başvurmalı 2. İlk 3 şifre girme hakkı verir, 3. de yanlış ise 30 dakika bekleterek son 10 şifre hakkı verir, 10 yanlışta kitlenir. SOnra 3 servis hakkı vardır. 3. kontak açıldıktan sonra 30 dak. sayar (WAIT ) yazar, sonra şifre girme ekranı açılır, 29. dakikada kontak kapanırsa, baştan beklemeye başlar. Yorum bağlantısı
Misafir 18 Eylül 2010 Paylaş 18 Eylül 2010 Arkadaşlar,dün aracımın aküsü değişti, malum akü değişince 6000 cd çalar şifre istedi,şifreyi girdim iki sefer ancak açılmadı (belki yanlış tuşlara basmış olabilirim) ve şu an ekranda cd çaları açtığımda Wait yazısı çıkıyor.Fikri olan arkadaş varmı? bekleyin diyor. kod açtırmak için servise gidin kilitlersiniz. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 18 Eylül 2010 Paylaş 18 Eylül 2010 AMAN DİKKAT1. Girdiğiniz şifre yanlış artık ısrar edilmeden, doğru şifre için servise başvurmalı 2. İlk 3 şifre girme hakkı verir, 3. de yanlış ise 30 dakika bekleterek son 10 şifre hakkı verir, 10 yanlışta kitlenir. SOnra 3 servis hakkı vardır. 3. kontak açıldıktan sonra 30 dak. sayar (WAIT ) yazar, sonra şifre girme ekranı açılır, 29. dakikada kontak kapanırsa, baştan beklemeye başlar. Çağlar abi şifre girme hakları ilk doğru girmede sıfırlanıyor değilmi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts