Evren Ulusoy 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 Selamlar, tepemdeki kara bulutlar dağılmıyor bugün hem park cezası yedim hem de ön camdaki ufak bir çatlağın epeyce uzadığını gördüm. Dikiz aynasının yapıştığı yerden çıkan bir çatlak vardı arabayı aldığımda 2 senedir de aynı şekilde duruyordu bugün baktım 7-8 cm kadar uzamış. Antalya'da güvenip bu çatlağı onartabileceğimiz adam gibi bir yer tavsiye edebilecek olan var mı? son maceramda olduğu gibi süprizlerle karşılaşmak istemiyorumda... Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 Autoking Bir danışın belki kaynak yapıyorlardır. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 Çatlak taze iken tamiri mümkün, uzayınca, bakılmalı... Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy 20 Eylül 2010 Yazar Paylaş 20 Eylül 2010 Adnan bey'in tavsiyesi üzerine firmanın web sitesine baktım 100TL masraf çıkardı site. Yarın benim printer'e kartuş alıp paraları bastığım gibi oradayım Yorum bağlantısı
Hasan Dönmez 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 Bence bir camcıya 10-15 tl verip çatlağın en son kısmına halka attırın.En azında çatlak daha fazla uzamaz. Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy 20 Eylül 2010 Yazar Paylaş 20 Eylül 2010 Halka nasıl bir uygulama ? gözle görünür bir şey mi oluyor camda ? Yorum bağlantısı
Serkan Sezer 20 Eylül 2010 Paylaş 20 Eylül 2010 Evet, bildiğiniz camı çiziyorlar, ama asıl çizik ilerlemiyor. Yorum bağlantısı
Sadettin Çelik 21 Eylül 2010 Paylaş 21 Eylül 2010 (düzenlendi) Dikiz aynasının yapıştığı yerden çıkan bir çatlak vardı arabayı aldığımda 2 senedir de aynı şekilde duruyordu bugün baktım 7-8 cm kadar uzamış. Benim çatlakta aynen sizinki gibi aynadan başladı üstü çabuk sınıra ulaştı, alt taraf ilerleyerek yan direği buldu.Küçücüktü ilerledi, çizdirdim ilerledi, 1 yıl içerisinde büyüdü kocaman bir çatlak oldu.Lanet çatlak hep benim önüme ilerledi.Yolcu tarafında ilerlese pek takmıyacaktım ama tam önümde görüş açımı bozuyordu. Cumartesi günü değiştirdim.175/5 oldu. 21 Eylül 2010 tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy 21 Eylül 2010 Yazar Paylaş 21 Eylül 2010 Sadettin bey kaderimiz aynı demekki ama ben 175/5 nedir anlamadım ? Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 21 Eylül 2010 Paylaş 21 Eylül 2010 Sadettin bey kaderimiz aynı demekki ama ben 175/5 nedir anlamadım ? 175 tl 5 taksit sanırım Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 21 Eylül 2010 Paylaş 21 Eylül 2010 Adnan bey'in tavsiyesi üzerine firmanın web sitesine baktım 100TL masraf çıkardı site. Yarın benim printer'e kartuş alıp paraları bastığım gibi oradayım Kartuşların markası neydi bir de ne kadar kağıt ihtiyacınız var( bana bir top kağıt yeterli ) vaktiniz kalırsa banada 50TL lik lazım biraz Ya bu yazıyı yanlışlıkla birisi okusa kalpazanlık yapıyoruz sanacak. Yorum bağlantısı
Misafir 21 Eylül 2010 Paylaş 21 Eylül 2010 benim mondeo'nunda ön cam ayna ayagı ortasından aşagı dogru komple çatlak aldıgımda böyle idi.bugun bir camcı gördüm yolum üzerinde tesadüfen girdim sordum aracıma uygun cam için 200tl ücret verdiler.tamiri olmazmı dediler aracımla gitmemiştim aküsüz garibim .görmemiz gerek dediler cam çatlagını hallediyorlarmış iz bile yok deniyor.gidip gösterdigimde sonucu paylaşırım. Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy 21 Eylül 2010 Yazar Paylaş 21 Eylül 2010 Kartuşların markası neydi bir de ne kadar kağıt ihtiyacınız var( bana bir top kağıt yeterli ) vaktiniz kalırsa banada 50TL lik lazım biraz Ya bu yazıyı yanlışlıkla birisi okusa kalpazanlık yapıyoruz sanacak. 80gr A4 kullanıyorum 45TL'lik banknot bastım gerçeğinden de farkı yok ama nedense anlıyor insanlar hemen Yorum bağlantısı
Serkan Toker 21 Eylül 2010 Paylaş 21 Eylül 2010 80gr A4 kullanıyorum 45TL'lik banknot bastım gerçeğinden de farkı yok ama nedense anlıyor insanlar hemen 45 anlaşılır, 25 liralık banknot daha iyi gider... Cam değiştirilmeli, çatlak tamiri işe yaramıyor benim gördüğüm kadarı ile..Gözünüz sürekli orada oluyor.. Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy 22 Eylül 2010 Yazar Paylaş 22 Eylül 2010 Cemal bey'in söylediğini teyid eder bilgiler aldım bugün. "Serçe Parmağın" yarısını geçmemesi lazımmış ISO'dan falan baktım ama 1sp=kaç cm öğrenemedim ama başka bir şey duydum. Trafik sigortası yılda bir kez cam hasarlarını ödüyormuş... böyle bir şey duyan var mı ? Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 22 Eylül 2010 Paylaş 22 Eylül 2010 Kasko şirketlerinin çoğun da var da trafik sigortasında olduğunu duymamıştım. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Eylül 2010 Paylaş 22 Eylül 2010 Cemal bey'in söylediğini teyid eder bilgiler aldım bugün. "Serçe Parmağın" yarısını geçmemesi lazımmış :dil: ISO'dan falan baktım ama 1sp=kaç cm öğrenemedim :lol: ama başka bir şey duydum. Trafik sigortası yılda bir kez cam hasarlarını ödüyormuş... böyle bir şey duyan var mı ? Trafik sigortası genel şartları dahilinde mümkün değil... Ancak; Sigorta şirketi bu poliçeye istediği teminatı ekleyebilir.. Ekleyen olduysa doğrudur.. Ben duymadım.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ekim 2010 Paylaş 14 Ekim 2010 Orjinallik ile camın nasıl bir ilgisi olabilir ki? Yorum bağlantısı
Recommended Posts