İçeriğe Yönlendir

Fiesta Ön Cam Çatlağı


Evren Ulusoy

Recommended Posts

Evren Ulusoy

Selamlar, tepemdeki kara bulutlar dağılmıyor bugün hem park cezası yedim hem de ön camdaki ufak bir çatlağın epeyce uzadığını gördüm. Dikiz aynasının yapıştığı yerden çıkan bir çatlak vardı arabayı aldığımda 2 senedir de aynı şekilde duruyordu bugün baktım 7-8 cm kadar uzamış. Antalya'da güvenip bu çatlağı onartabileceğimiz adam gibi bir yer tavsiye edebilecek olan var mı? son maceramda olduğu gibi süprizlerle karşılaşmak istemiyorumda...

Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy

Adnan bey'in tavsiyesi üzerine firmanın web sitesine baktım 100TL masraf çıkardı site. Yarın benim printer'e kartuş alıp paraları bastığım gibi oradayım :D

Yorum bağlantısı
Hasan Dönmez

Bence bir camcıya 10-15 tl verip çatlağın en son kısmına halka attırın.En azında çatlak daha fazla uzamaz.

Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy

Halka nasıl bir uygulama ? gözle görünür bir şey mi oluyor camda ?

Yorum bağlantısı
Serkan Sezer

Evet, bildiğiniz camı çiziyorlar, ama asıl çizik ilerlemiyor.

Yorum bağlantısı
Sadettin Çelik
(düzenlendi)
Dikiz aynasının yapıştığı yerden çıkan bir çatlak vardı arabayı aldığımda 2 senedir de aynı şekilde duruyordu bugün baktım 7-8 cm kadar uzamış.

Benim çatlakta aynen sizinki gibi aynadan başladı üstü çabuk sınıra ulaştı, alt taraf ilerleyerek yan direği buldu.Küçücüktü ilerledi, çizdirdim ilerledi, 1 yıl içerisinde büyüdü kocaman bir çatlak oldu.Lanet çatlak hep benim önüme ilerledi.Yolcu tarafında ilerlese pek takmıyacaktım ama tam önümde görüş açımı bozuyordu. Cumartesi günü değiştirdim.175/5 oldu.

tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy

Sadettin bey kaderimiz aynı demekki ama ben 175/5 nedir anlamadım ?

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
Sadettin bey kaderimiz aynı demekki ama ben 175/5 nedir anlamadım ?

175 tl 5 taksit sanırım :D

Yorum bağlantısı
Adnan Çakır
Adnan bey'in tavsiyesi üzerine firmanın web sitesine baktım 100TL masraf çıkardı site. Yarın benim printer'e kartuş alıp paraları bastığım gibi oradayım :D

Kartuşların markası neydi bir de ne kadar kağıt ihtiyacınız var( bana bir top kağıt yeterli ) vaktiniz kalırsa banada 50TL lik lazım biraz :blush:;)

Ya bu yazıyı yanlışlıkla birisi okusa kalpazanlık yapıyoruz sanacak. :D:hahahoho:

Yorum bağlantısı

benim mondeo'nunda ön cam ayna ayagı ortasından aşagı dogru komple çatlak aldıgımda böyle idi.bugun bir camcı gördüm yolum üzerinde tesadüfen girdim sordum aracıma uygun cam için 200tl ücret verdiler.tamiri olmazmı dediler aracımla gitmemiştim aküsüz garibim :D .görmemiz gerek dediler cam çatlagını hallediyorlarmış iz bile yok deniyor.gidip gösterdigimde sonucu paylaşırım.

Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy
Kartuşların markası neydi bir de ne kadar kağıt ihtiyacınız var( bana bir top kağıt yeterli ) vaktiniz kalırsa banada 50TL lik lazım biraz :blush:;)

Ya bu yazıyı yanlışlıkla birisi okusa kalpazanlık yapıyoruz sanacak. :D:hahahoho:

80gr A4 kullanıyorum 45TL'lik banknot bastım gerçeğinden de farkı yok ama nedense anlıyor insanlar hemen :D

Yorum bağlantısı
Serkan Toker
80gr A4 kullanıyorum 45TL'lik banknot bastım gerçeğinden de farkı yok ama nedense anlıyor insanlar hemen :D

45 anlaşılır, 25 liralık banknot daha iyi gider...:hahahoho:

Cam değiştirilmeli, çatlak tamiri işe yaramıyor benim gördüğüm kadarı ile..Gözünüz sürekli orada oluyor..

Yorum bağlantısı
Evren Ulusoy

Cemal bey'in söylediğini teyid eder bilgiler aldım bugün. "Serçe Parmağın" yarısını geçmemesi lazımmış :D ISO'dan falan baktım ama 1sp=kaç cm öğrenemedim :D ama başka bir şey duydum. Trafik sigortası yılda bir kez cam hasarlarını ödüyormuş... böyle bir şey duyan var mı ?

Yorum bağlantısı
Adnan Çakır

Kasko şirketlerinin çoğun da var da trafik sigortasında olduğunu duymamıştım.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Cemal bey'in söylediğini teyid eder bilgiler aldım bugün. "Serçe Parmağın" yarısını geçmemesi lazımmış :dil: ISO'dan falan baktım ama 1sp=kaç cm öğrenemedim :lol: ama başka bir şey duydum. Trafik sigortası yılda bir kez cam hasarlarını ödüyormuş... böyle bir şey duyan var mı ?

Trafik sigortası genel şartları dahilinde mümkün değil...

Ancak; Sigorta şirketi bu poliçeye istediği teminatı ekleyebilir.. Ekleyen olduysa doğrudur.. Ben duymadım..

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...