Cihan Tiftik 30 Eylül 2010 Paylaş 30 Eylül 2010 Almanlar komple saçmalamaya başladı. Al mercedesi vur BMW ye, onları da VW ye... Kabul etmeliyiz ki, tasarım bayrağı artık uzakdoğulularda! Bunu nereye vursak? ya da bunu? Hiç bir uzak doğulunun yapamayacağı bi tasarım. Ancak çalarlar. Almanlardan kendi tasarımını yapan bir tek VW kaldı. Fordunkini franszılar,opelinkini Türkler,bmw ninkini ingilizler,mersonunkiniyse hintliler yapıyor. Vw de doğal olarak en başa döndü. Basit,sade,iş görür. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Eylül 2010 Paylaş 30 Eylül 2010 Toyota da zamanında kar küreme vasıtası yapmıştı ama: Yorum bağlantısı
Ali Elöver 30 Eylül 2010 Paylaş 30 Eylül 2010 Olmamış, audi ye benzemiş ama cılız kaçmış, passat efsanesi bu dizaynla söner bence, hiç sevmedim, mondi, insignia bunlar çok daha güzel vallahi. Gayet de güzel olmuş. Orantısız, oyuncak araba tekerli Mondi'den 5 kat daha güzel, Insignia ile kapışır. O bir VW, gene best seller olur kimse merak etmesin... Açık arada fark atar Mondeo'ya satışta, zaten filo alımlara olmasa kaç tane Mondeo satılır TR de oda ayrı konu. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 30 Eylül 2010 Paylaş 30 Eylül 2010 (düzenlendi) VW nin en önem verdiği konu bu orantı ve şasi dengesi mevzu zaten. Kaldı ki yeni jetta,1985 ten bu yana üretilen en dengeli araçlardan biri diye tüm yabancı tasarım forumları kavruluyor. 30 Eylül 2010 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Elöver 30 Eylül 2010 Paylaş 30 Eylül 2010 Toyota da zamanında kar küreme vasıtası yapmıştı ama: Sevgili Buyur, nede meraklısın şu hurda Silikanın reklamını yapmaya Senden başka dile getiren yoktur b u çirkinliği TR de sanırım. Toyotanın sahibi bile unutmuş bu arabayı ürettiklerini, senin rüyalarından sayende bizimde kabuslarımızdan çıkmaz oldu, seninki de kırmızı kırmızı Christine gibi bişey korkuyom valla Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Eylül 2010 Paylaş 30 Eylül 2010 Türkiye de , benden başka sadece 4 kişide olduğu için dile getirebilme imkanları yok ki , kimsenin. Toyota unutamaz, zira klasik müzesinde B grubu dünya şampiyonu olmuş olan üretimi muhafaza altında. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 30 Eylül 2010 Yazar Paylaş 30 Eylül 2010 1- Tamamen yeni bir tasarım olmamış, tam kasa değişikliği değil. Maliyet bunda etken. İç konsolun kalıpları, alt takımlar şunlar bunlar aynı. motor zaten aynı. 2- eski passat da bulunan aşırı yumuşak hatlar günün gidişatına ayarlanmış bence makul. daha iyi olmuş. Eski passat sahiplerinin iştahını kabartmayacak kadar az değişim olmuş, bence benim için de iyi oldu Ama değişimler iyi olmuş. Ortadaki saat ise abes. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 30 Eylül 2010 Paylaş 30 Eylül 2010 Türkiye de , benden başka sadece 4 kişide olduğu için dile getirebilme imkanları yok ki Ayy ayy ay. Sankim 1962 model Ferrari 250 GTO araban varmış gibi yazmışsın Vallahi de billahide bedave versen garajıma koymam, yer israfı Ama dur belki camlarını söker içine toprak çiçek vs ekip dev bir saksı yapabilirim Bak bundan... Yorum bağlantısı
Fazlı Özdemir 30 Eylül 2010 Paylaş 30 Eylül 2010 Ben de beğendim. Araca baktığımda hoşuma gitmeyen, bana ters gelen bir tarafı yok. Sade ve güzel. Mevcut kasa ilk çıktığında arka tasarımını sevmemiştim. Yıllar geçtikçe alıştık. Bu model çok daha makul göründü gözüme. Yeni jetta da güzel bence, bu da. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Eylül 2010 Paylaş 30 Eylül 2010 Bu da mı mındar gelsede 1.2 tsi bi test etsem vw yi bu yüzden seviyorum arabalar boy boy polodan peathona kadar Yorum bağlantısı
Recommended Posts